Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kan ook zijn dat ze je coke gemengd mt afkickcoke hebbe gegeve, daar krijg je namelijk zware hartkloppingen van... angstig gevoel(door de hartkloppinge) enz.. als het speed was had je het wss wel gemerkt mt het snuiven..."
"de werking is zoo kort dat je direct veel neemt en veeel geld opmaakt , daarbij komt nog dat het pokke duur is ook.. en hoe meer je achter elkaar neemt , hoe minder lang je die nest voelt. alleen dat 1ste lijntje kan wat uitlopen in werking.. en dan moet het al ff gelede zijn dat je nog hebt gebruikt . mijn tip: gebruik niets of pakweg 1x per week/maand ( of minder natuurlijk ^^ ) in heel kleine hoeveelheid (en neem qualiteit) , dan alleen heb je het maximum fijne effect vn coke , en kost het je nog niet zoveel."
"soms is gruis of meestal (naar mijn weten) ...naam coffieshop-mix genoemt een mix van resten van een deel verschillende wietsoorten. ik zelf kocht vroeger af en toe zo van die mixen, ze zijn (meestal) niet slecht... de coffieshops waar ik ze haalde vondk ze best meevalle, als je veel blowt, raak je ook niet aan de mix gewoon. de prijs is ook niet zo hoog, maar wel iets mindere kwaliteit als duurdere wiet. meestal kocht ik 5-15gr van 1 goeie soort en na enkele dage werd ik er minder begaaid van. , dat nadeel heb je mt gruis niet/minder."
"alcoholist zei: WIET/HASH/THC GAAN NIET SAMEN MET PANIEKAANVALLEN!! sorry voor de uitroep,maaar gozer,begin er NIET aan! ik spreek uit ervaring. stoned zijn,geeft precies de zelfde lichamelijke gevoelens als een paniekaanval,door dat je dat in je lichaam voeld,( hartkloppingen,zwaar gevoel in lichaam,en het hele hangerige).. gaat er een allarm af in je hersenen,waardoor er direct paniek ontstaat. door de wiet kan je niet helder meer denken dus kan je alles niet meer op een rijtje zetten,hierdoor is het alleen maar moeilijker om te kalmeren. niet aan beginnen, drink jezelf lam ofzo,is veel leuker. Klik om te vergroten... dit kan ik alleen maar bevestigen door eigen ervaring. 3jaar lang ging het goed, tot die dag dat ik angstaanval kreeg door wiet. en erna bleef het terugkomen..."
"alsje niet overdrijft is het niet slecht naar mijn weten... als je zwaar gaat gebruiken , op lange termijn (enkele jaren / iedere dag/ enkele joints) , kan ik je verzekeren dat je mentaal het verschil gaat voelen . en dan niet in de positieve zin ..."
"Beanhead zei: SittaMan zei: NoMoreSmoking zei: als je zwaar gaat gebruiken , op lange termijn (enkele jaren / iedere dag/ enkele joints) , kan ik je verzekeren dat je mentaal het verschil gaat voelen . en dan niet in de positieve zin ... Klik om te vergroten... Omdat je dan de volgende dag nog aan het na-stonen bent? Klik om te vergroten... Omdat je hele persoonlijkheid uiteindelijk verandert. Klik om te vergroten... dat inderdaad ook ,maar ik had ook last van felle gedachtestromen , dat je aan veel dingen tegelijk denkt, en dat die voortdurend door je hoofd gaan , alsof je het niet meer kan stoppen(al die gedachten in je kop).. mentaal achteruitgaan dus... kan ook wel iets te maken hebben met het gebruiken van cocaine en daarop blowen. edit: Hasj /wiet + cocaïne of speed Vergroot de kans op psychische klachten (angst, onrust) die combinatie raad ik iedereen af"
"als je een sigaret gaat gebruiken om je joint te rollen , gaat je joint veel sneller opzijn dan als je met rolltabac zou gerold hebbe. omgekeerd is wel dat je iets begaaider word met sigarette tabac, omdat je alles veel sneller verbrand en binnekrijgt beetje eige keuze, zelf nam ik altijd roltabac , dan konk langer geniete vn men joiint vroeger op school rolde men kameraad altijd in zen hand ... dit dan wel mt sigarette tabac, en dan voelde ik de wiet ook wat feller."
"hmm ... 09' : 500-600 g 10' : 0 en trots!"
"idd... in belgie wordt ook veeeeeeel gerookt , bijna iedereen die ik ken doet het. belgen zorgen voor een betere economie in nederland:P , je zou ons moete bedanken"
"het beste is dat je zorgvuldig naar je kameraad kijkt wanneer hij rolt, en het samen met hem nadoet , stap voor stap dann heb je het direct onder de knie! , de snelheid komt naarmate je meer en meer rolt"