Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"TeKNoZem zei: Mja zoals voor mij raad ik het ook sterk af om gelijk aan de acid te gaan zitte. Beter kijk je eerst of trippen überhaupt wel iets voor je is met middelen zoals paddo's, truffels of een kleine dosis 2C-B ofzo. Mocht je het toch door willen zetten raad ik zeker aan een sitter bij je te hebben. Klik om te vergroten... maja da is oke ik ga zowizo imand bij mij hebben die nuchter is en waar ik op kan rekenen is lsd zo'n hard drugs? is dat omidelijk een groote stap? ik heb een positieve kijk op de wereld ik voel mij gelukkig en ik wil gewoon eens iets visueel een echt bizare dag hebben om nooit te vergeten ik wil lsd op mij 17de verjaardag! ik heb nog nooit iets anders gedaan dan weed en hasj. en ik wil ook niets anders xtc,coke en al die andere troep moe ik niet hebben en verdovende midellen ook niet!! ik wil nog kunnen nadenken en onthouden wat ik zie en hoor en voel! en trippmidelen zoals lsd is daar voor geschikt of niet is er andere zaken om te trippen want paddo's enzo daar kan ik niet aan geraken! is lsd echt zwaar te verdragen? is da echt kompleet vershillend dan de echte werkelijkheid? ik wil da maar 1keer doen ofzo ze! maar als ik reacties krijg dat mensen met ervaring zeggen beter nog een jaarke of 2 3 te wachten kan ik dit echter accepteren!"
"LSDmathXtc zei: maar ben nog niet zeker of dit een goed idee is. Klik om te vergroten... is het ook niet... omdat je wiet beu begint te worden wil je LSD gaan vatte. de meeste beginners zien alleen de positieve kantjes van een drugs en niet de gevaren er achter, hierdoor kan het wel eens fout aflopen. informeer je ten eerste goed en ik zou als beginner eerst testen met wat lichtere drugsjes dan meteen LSD, (bv truffels of paddo's). in ieder geval veel succes Klik om te vergroten... beu nie echt da zal ik nooit beu worden maar gewoon ik heb weed ervaren en weet hoe ales voelt en is! en moet ik geen weed! kijk is zie drugs als een soort van medicein die je op bebaalde vlakken genezen! zoals ik vroegger toen ik juist 13jaar werd mijn eerst joint rookte ik was totaal in een aldere wereld ik ben totaal anders beginnen denken! en die eerst joint ga ik nooit vergeten het heeft mij geholpen. ! ik kijk anders en zie anders dan mijn klas genoten! die zijn zo stom die kijken niet naar de schoonheid van de natuur die kijken aleenmaar naar hun tv en computer die lezen nooit eens een prachtig boek! ne ze gaan alemaal naar stomme electro fuiven niet dak daar iets tegen heb in tegendeel. maar op zo een fuif gaat alles rond sensatie! en gevoel! en ik streef naar vreiheid en schoonheid en geluk! en dat alemaal door een wekelijkse joint! ja en nu lsd wil ik eens proberen miss kan ik iets ondekken en zien dat ik daarvoor niet eens aan had gedacht! de ,gelijkheid,de vrijheid,de vrede,de liefde,is de basis van het verlangen naat lsd! sory voor alle schrijf fouten"
"Inhale zei: zozamusic zei: TeKNoZem zei: maar als ik reacties krijg dat mensen met ervaring zeggen beter nog een jaarke of 2 3 te wachten kan ik dit echter accepteren! Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dit lijkt mij een HEEL goed idee. btw, hoe komt het dat je zoveel schrijf fouten maakt? Klik om te vergroten... gewoon ik kan moelijk schrijven en lezen! ik kan niet zo goed typen!"
"LSDmathXtc zei: ik heb nog nooit iets anders gedaan dan weed en hasj. en ik wil ook niets anders xtc,coke en al die andere troep moe ik niet hebben en verdovende midellen ook niet!! Klik om te vergroten... dan is LSD toch een te grote stap, informeer je eerst goed. ga eens naar de smartshop en kijk daar eens voor een leuk natuurlijk produckt. bv truffels, salvia of ... je hebt nog genoeg tijd om LSD of ... te proberen. het best wacht je zolang als mogelijk met het gebruiken van drugs want je bent op dit moment nog 16, je lichaam is nog volop aan het groeien en drugs kan deze groei vertragen of er kunnen problemen van komen. Ik weet hoe je je voelt, de nieuwsgierigheid,... ik was zelf ook zo. maar neem je tijd en als de dag daar is dan zal de LSD je met open armen ontvangen in de prachtige wereld van acid. Klik om te vergroten... ja oke! ik ga eerst expirimenteren met smartschop toestand en waneer ik 18 of ouder lsd pakken! maar ik woon in belgie! en we hebben geen smartschop! kan ik dat via internet betellen en dan naar belgie verzenden? en wat zou je mij aan raden voor mijn eerste visuele trip? en via welke site moet ik bestellen?"
"ja ik denk wel dat lsd nog een te grote stap is! ik ga daar nog mee wachten! lsd is geen haast! ik ga wel op mijn verjaardag! Salvia sage extract 10X uit testen! dan word ik 17jaar en dat wil ik vieren! maar nog een belanrijke vraag! met salia 10X heb je de : De S-A-L-V-I-A trip schaal onderscheidt 6 stadia van beïnvloeding: S - Stoned, lichte wietachtige buzz, lachen en interesse in voorwerpen A - A-logisch denken, oftewel een verandering in het denken L - Lsd-achtige psychedelische effecten V - Vliegend tapijt, droomachtige toestand waarin je naar andere tijden of plaatsen kunt reizen I - Identiteitsverlies, versmelting met voorwerpen, eenwording met het heelal, het goddelijke A - Anesthesie, verlies van het bewustzijn. Praten en slaapwandelen komen dan voor waarvan de gebruiker achteraf niets meer weet. Afrader !!! en ik zou graag weten wat de dozering is om in de L - V stadia te zijn! in gram! en kan ik dat ook in een blaatje rollen zoals een joint? of moet dit in een pijpje ?puur of met tabak? ik heb het liefs puur maar weet niet goed of het wel zo is! want ik rook ook mijn joints puur! is echt veel beter!! puuuuur!!!"
"lijntje leggen niemand zeggen ik heb de hele nacht geflipt 15 pillen heb ik ingeslikt een lijntje coke een lijntje speed hier leg ik mijn zakje wiet"
"halo is de combinatie van weed en poppers gevaarlijk? iemand ervaring er mee?"
"hahaha nene ik ben geen homo en ben nie van plan ook gewoon da is zo een relax gevoel! da kan me echt niet schelen dat homo's dat gebruiken! ik vroeg me gewoon af of er risico's zijn want als ik smoor sla mijn hard redelijk snel en bij poppers ook en die combinatie kan miss zorgen voor hartaanval of hart steken of problemen? ik weet niet daarom vroeg ik het! ma ben van plan om nog een maandje of 2,3 te stopen met blowen."
"halo ik rook nu al van mijn 13 jaar weed de eerste 2 jaar rookte ik het met tabak maar nu rook ik puur!! ik vind dit veel beter het veruimd mijn geest en kan er beter me slapen probleem is ik rook nu elke dag voor het slapen gaan een pure joint! ik vool mij mega goed ik ervaar de muziek veel beter! ik slaap beter en droom langeren beter!! maar gisteren heb ik een mega dikke pure joint gepaft wat ik meestal niet doet en ik heb mij echt psygidelisch gevoeld ik was echt in de space ik voelde water in mijn bed! het was alsof er een mieren nest in mijn bed was ik kreeg mega veel lichaamlijke tintelingen! beesten die over me kroop op de muziek heb ik me mega vrij gevoeld!! ik luister rustige muziek het was net of ik in de midde van de wilde natuur was!! ik luister ook af en toe goa! en luisterde naar goa en heb dan ook zot zitten trippen het was echt een zalige avond!! aleen in bed!! maar toen ben ik gaan slapen en heb ik spacecake gegeten! en ben in slaapgevallen ik heb mega raare droom gehad!! echt onbeschrijfelijk!! echt zalig!! maar midden in de nacht ben ik wakker geworden door een echte raar gevoel in mijn hoofd! het deed pijn! maar duurde niet lang het was net of er een kortsluiting was in mijn hoofd een raare frecuentie verandering! ofzo een soort van climax die pijn deed midden in de nacht een golf in mijn hoofd! ik dacht ekes dat ik hersenschade had opgelopen! het was net een hooge piek in mijn hoofd. na 5 jaar te blowen heb ik dit nog nooit gevoeld of gehad. was dat nu een overdosis van spacecake in mijn slaap of kan da niet en ook ik weet niets meer van mijn droom ik weet aleen vage herineringen en ik weet dat het echt een zot trippende droom was! ik had ook het gevoel dood te zijn! ale heb ik toch gedroomd. is dat normaal heeft imand anders dit ok al gehad?"
"ewel ik zou graag wat willen weten wie deze lsd -drugs maakt want ik denk toch dat lsd illegaal is zijn dit gewone burgers (mensen) of dockters die daarvoor hebben gestudeerd wat voor mensen maken zo van die lsd-zegels zijn dit junk's die zelf lsd nemen en die niet te vertrouwen zijn of zijn dat mensen die verandwoordelijk zijn voor wat ze doen? en draaien ze verschillende geneesmidellen,stoffen,vergif, in de zegels of is dit puur zuivere lsd? wat voor gevaaren heeft lsd? en waar kan ik lsd kopen? wetje ik ben echt nieuwsgierig om lsd te proberen maar ben nog niet zeker of dit een goed idee is. ik weet niet wat er mij te wachten staat! ik heb wel al wat wiet gerookt maar ik ben dit eigenlijk wel beu! ik wil iets visueel! ik wil in een andere dimencie zijn! lsd is daar dus het beste middel voor! waar ik weet daar dus nieks van af! is daar imand om mij te zeggen wat waar en hoe ik kan trippen?"