Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bored zei: Als je maar genoeg van één soort bier drinkt, dan wordt het vanzelf lekker . Zo zei ik bijvoorbeeld een paar weken terug tegen twee vrienden: "HEEY jongens weten jullie waar ik nu dan achter kom? Dit euroshopper bier is niet alleen goedkoop, het is ook echt lekker!!". De 20 lege blikjes in de prullenbak waren waarschijnlijk de verklaring voor mijn absurde uitspraak. Nuchter vind ik euroshopper, pilsener, export en grolsh allemaal behoorlijk smerig. Klik om te vergroten... Hehe studenten instelling isdat. Wij kopen voor onzelf ieder 2 sixpackjes heiniken/hertog jan en dan nog euroshopper erbij, na die heiniken en hertog jan lust je die andere shit ook wel."
"Als je een nummer zoekt, uit bijv een film, filmpje of iets anders, plaats het dan hier, misschien kunnen je mede-leden je helpen! Ik zoek deze ; http://www.youtube.com/watch?v=7ZAUqgxMgG4 Dan niet het eerste nummer natuurlijk dóh.. Maar het nummer wat erachteraan komt, weet iemand dit? Klinkt erg vet namelijk.."
"Re: wat is het recept van cannabis ??? Darknesshit. zei: Wat zijn de preciese efecten ? Zo snel mogelijk reageren AUB ! Klik om te vergroten... Die ondervind je nu volgens mij."
"Wat hier boven staat dus. Net als bij alcohol, kan wiet ook een keer 'verkeerd vallen' Beste om te gaan liggen of zitten, en proberen wat cola naar binnen te werken, suiker helpt erg goed.. Ik heb het vorige maand ofzo gehad, in combi alcohol + weed. Had eerst flink zitten zuipen, en daarna een joint gerookt .Dacht eerst dat ik niks van die joint voelde, maar toen ik begon te lopen sloeg hij erin ,en hoe, had tijdens het lopen steeds het gevoel dat ik achterover zou vallen, wat een kut gevoel. Toen maar gewoon ergens gaan zitten, kop achterover, proberen niet te kotsen, en wat cola gedronken. Toen was ik er zo weer boven op."
"kankerstoned fuck jullie"
""
"Je voelt je alsof je van een afstandje naar jezelf kijkt bedoel je? Vette shit ouwe Maar, zal wel weer overgaan, verkeerde combi, ging verkeerd, nu gewoon wachten.."
"Mission impossible hierzo, ben student, veel feestjes, hou ik nooit vol denk ik, misschien over 2 jaar wel, maar nu echt niet."
"skaffa"
"Gaat nou echt niemand de inkoppert maken?! Natuurlijk blowen mensen in Belgie, veel zelfs, hoe komen ze anders zo dom?? Dat zou mijn pa dan zeggen, die denkt nog steeds dat je dom word van blowen.. Maar goed, heb familie in Belgie die zich elke dag helemaal kapotblowen, dus het antwoord is ja."