Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Welk zijn Legale RC die het proberen waard zijn qua effe Ik vraag me nog steeds af of jwh-varianten de moeite zijn. Ik zocht al verschillende keren informatie op , maar heb nog nooit degelijke Nederlandse verslagen en bronnen gevonden."
"Vooral drum and bass , echt muziek om op weg te dromen. bv Sub focus-last jungle zowat alles van Camo & Krooked Dit liedje heb ik onlangs gevonden : http://www.youtube.com/watch?v=45Q_JophPaI Er zitten kleine stukjes in die ik echt perfect vind .. ( bv vanaf 1:50 ) Als er mensen zijn met drum and bass met gelijkaardig trippy stukjes , voel je vrij om te pm'en."
"Hoi , Ik blow sinds een jaar & heb het gezegd tegen mijn ouders.. Alleen willen ze dat ik stop en ze hebben plastesten gekocht . Ik heb nu examens dus ben extreem verminderd met blowen.Maar het is bijna vakantie en dan wil ik dus weer beginnen.Zijn er trucjes om deze testen te laten falen? Of zijn er gewoon andere kruiden met het zelfde effect, of andere aangename effecten zoals cannabis die NIET te traceren zijn dmv een pistest ? Btw, hasj zal ook worden opgemerkt bij zo'n pistest hé ?(aangezien het just nog meer thc bevat..)? Met een vervanger bedoel ik dan iets dan ik tussen mijn joints kan leggen,iets voor het alledaagse gebruik.Dus geen salvia ^^ Groeten"
"Re: vervanger voor weed Ja ik kan nu eigenlijk pissen in een flesje en dit later gebruiken want zal bijna clean zijn . Maar dan moet ik nog de pis uit dat flesje in het potje krijgen waar mijn ouders het op gaan testen.Met andere woorden moet die pis uit het flesje altijd warm zijn ( anders valt het op ) En , ik denk dat ze gewoon een potje gaan geven , & echt gaan kijken als ik erin pis ( of blijven staan naast het toilet) dus dan kan ik het niet verwisselen -_-' Hier was ik al bang voor dat er geen vervangers zijn voor weed Er bestaat een kratomextract , is dit te roken ? Nootmuskaat is van de tijd toen ik nog geen weed had .. Echt gore smaak"
"Vandaag las ik op dit forum dat je kan trippen van kaalkopjes , dus ben ik op zoek gegaan .. dit is wat ik heb gevonden : http://i35.tinypic.com/2nkmiwp.jpg Is dit de goede soort? Want zou niet graag een vergiftiging oplopen doeei;D"
"We hebben deze soort gisteren opgerookt na wat alcohol. We voelden ons euforisch , echt kapotlachen. Volgens ons werken de paddestoelen die we hebben geplukt dus ook Klopt dit ?& is deze soort giftig ofzo ? tnx voor de antwoorden"
"We vonden echt dat dit heel goede lijkt op kaalkopjes dus waagden we onze kans.Natuurlijk zijn we niet zonder nadenken beginnen eten .. We hebben ze eerst gedroogd, dan gecrunshed en dan vermengd met tabak en één gerold. Had hier ergens gelezen dat het effect sowieso minder is als je het rookt dus daarom ook .."
"Klopt , bestel het gewoon via azarius"
"Hallo , ik blow nu toch al 2-3jaar, ben er nu 18 . Ik blow nu al enkele maanden elke dag , vaak smorgens voor school ,na school ,dan rond 19 u & de laatste keer als ik ga slapen . Onlangs hebben mijn ouders mij nog eens een pistest gegeven, die positief was .. ( vorige 2keren was die telkens negatief ookal had ik wel geblowed toen) . Niemand in de familie gebruikt dit of heeft dit gebruikt .. ( katholieke familie) Maar ze willen nu dat ik stop met blowen , waar ik dus echt geen genoegen kan aan nemen. Daarom zoek ik enkele onderzoeken die toch wel uitwijzen naar de positieve effecten van cannabis , ze zagen onlangs een documentaire waarin alle nadelen werden uitvergroot en ze zijn daarom toch wel bang dat ik ook last zal gaan krijgen van deze nadelen. Ook heb ik mijn mama erop gewezen dat haar slaappillen ook drugs zijn , en de rilatine die ze mij vroeger gaf ook een drug is.Trouwens mijn zus gebruikt amphetamines om te studeren ( ook een drug ).En allemaal drinken ze toch ook wel alcohol , wat dus OOK weer een drug is. Waarom laten ze mij dan niet gewoon verder blowen ?? Kan iemand me goede raad geven etc ?Want ik krijg het nu toch wel moeilijk om kalm te blijven .."
"Eigenlijk is het wel te begrijpen inderdaad, het blijven mijn ouders & deze willen het beste voor me.Ook denk ik dat het niet leuk is om te horen dat je zoon 'wiet gebruikt' ( om het even in hun woorden te zeggen) .Ik heb besloten om tijdelijk een stop te maken, ik heb binnenkort toch examens dus het is eigenlijk het perfecte moment.Wel ben ik van plan om na de examens toch wel flink weer te beginnen ..Dat wordt dan mijn beloning na het studeren ( wat ik oo zoo lastig vind) Toch vind ik het diep vanbinnen heel triest dat mensen zo staan tegenover wiet .. Nu heb ik nog een vraagje, hoe zou ik het best kunnen ontspannen de komende weken zonder het gebruiken van weed ?Want dat ontspannen zal ik echt wel kunnen gebruiken .."