#1
Goes is wel goed ja maar veel politiecontroles, liefst gaan we naar Breda. Daar zijn de mensen meestal nog vriendelijk ook
.
Beanhead zei:Goes is wel goed ja maar veel politiecontroles, liefst gaan we naar Breda. Daar zijn de mensen meestal nog vriendelijk ook.
Koxbox zei:Inderdaad, daar heb ik wel al eens last van. :P

Irezz zei:DOUUUUUUREUUUUUUUUUUHHHH!!!! Waar ze zich wassen met lsdblotters en het enige groen op de camping in de sigaretten wordt gedraaid![]()
Irezz zei:Als je geluk hebt met contacten is het subliem. Laat mij daar nu net 's ontzettend brute pech mee hebben. Lolz. Lately wordt het zo erg dat ik na een paar weken compleet droog staan gewoon het eerste, verrevan beste en vooral allerduurste knipafval wel koop.
Irezz zei:Maar anderzijds helpt het ook tegen verslaving.
Irezz zei:En asap stash vinden voor HET event in Wallonië, drie keer raden!!
DOUUUUUUREUUUUUUUUUUHHHH!!!! Waar ze zich wassen met lsdblotters en het enige groen op de camping in de sigaretten wordt gedraaid![]()

KoxBox zei:Daar zeg je zowat op de eerste dag van Pukkelpop (ik weet het, niet DOUR maar het deed me er aan denken) kwam er een kerel naar mij die echt belachelijk strak stond. En hij vroeg "ej gast kunde gij mij nie wa wiet verkopen, kben zwaar aant afkicken". Ik had 30g mee dus kon gelukkig wel wat missen.
Ik antwoordde dus: "bwaja, ma keb wel nie zoveel bij eigelijk, is een 10tje goe?"
Die kerel was echt zo blij dat hij me 50euri gaf en zei dat het ok was en dat ik ongelooflijk bedankt was hahaaaa.![]()
![]()
40euro winst is niet mis. :P
Het was wel donker, dus misschien had hij niet door dat het een briefje van 50 was. Gelukkig ben ik hem niet meer tegengekomen...
Beanhead zei:KoxBox zei:Daar zeg je zowat op de eerste dag van Pukkelpop (ik weet het, niet DOUR maar het deed me er aan denken) kwam er een kerel naar mij die echt belachelijk strak stond. En hij vroeg "ej gast kunde gij mij nie wa wiet verkopen, kben zwaar aant afkicken". Ik had 30g mee dus kon gelukkig wel wat missen.
Ik antwoordde dus: "bwaja, ma keb wel nie zoveel bij eigelijk, is een 10tje goe?"
Die kerel was echt zo blij dat hij me 50euri gaf en zei dat het ok was en dat ik ongelooflijk bedankt was hahaaaa.![]()
![]()
40euro winst is niet mis. :P
Het was wel donker, dus misschien had hij niet door dat het een briefje van 50 was. Gelukkig ben ik hem niet meer tegengekomen...
Hehe yep![]()
Zo'n zaken heb ik ook al mogen meemaken![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."