Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgie wietrokers

Belgie wietrokers

89 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goes is wel goed ja maar veel politiecontroles, liefst gaan we naar Breda. Daar zijn de mensen meestal nog vriendelijk ook :) .
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beanhead zei:
Goes is wel goed ja maar veel politiecontroles, liefst gaan we naar Breda. Daar zijn de mensen meestal nog vriendelijk ook :) .
Klik om te vergroten...

Veel politie controles?

Behalve een blaasfuikje op een zaterdagavond word er nooit gecontroleerd.
Zeker geen kofferbakcontroles.

Maar als jullie Belgen willen geloven van wel, geen probleem. :grin:
Des te meer blijft er voor mij over!

Koxbox zei:
Inderdaad, daar heb ik wel al eens last van. :P
Klik om te vergroten...

Ach ja, wie niet onder de gezelligste forum bezoekers van Nederland :rolleyes:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je geluk hebt met contacten is het subliem. Laat mij daar nu net 's ontzettend brute pech mee hebben. Lolz. Lately wordt het zo erg dat ik na een paar weken compleet droog staan gewoon het eerste, verrevan beste en vooral allerduurste knipafval wel koop.
Ik vind het gewoon altijd ontzettend gênant om drugs te vragen. Of ik nu op m'n kop sta van strakheid of dubbelgeplooid neerlig van stonedheid, ik ga het nooit durven vragen :grin: Ik koop vrienden om of het wordt aangeboden. En m'n moeder is net 'n maand gestopt. Haar vriendje blowt nog, maar enkel in Nederland (werkt op Schiphol, woont doordeweeks in R'dam, maar weigert sinds kort om af en toe grammetje mee te brengen :( )

Ik wéét dat het zielig is.
Maar anderzijds helpt het ook tegen verslaving. Vanavond komt m'n liefje met 2 gram diepvriespep langs, dus laatste weekend doorhalen.
En asap stash vinden voor HET event in Wallonië, drie keer raden!!

DOUUUUUUREUUUUUUUUUUHHHH!!!! Waar ze zich wassen met lsdblotters en het enige groen op de camping in de sigaretten wordt gedraaid :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Irezz zei:
DOUUUUUUREUUUUUUUUUUHHHH!!!! Waar ze zich wassen met lsdblotters en het enige groen op de camping in de sigaretten wordt gedraaid :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Dat is een mooie, passende beschrijving!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Irezz zei:
Als je geluk hebt met contacten is het subliem. Laat mij daar nu net 's ontzettend brute pech mee hebben. Lolz. Lately wordt het zo erg dat ik na een paar weken compleet droog staan gewoon het eerste, verrevan beste en vooral allerduurste knipafval wel koop.
Klik om te vergroten...

Je hebt geen pech! Goede contacten vinden jou niet (sommige theorieen over lsd uitgezonderd) maar jij moet zoeken, om het even recht door de bocht te zeggen, naar drugs vragen.

Socializzzen.

Irezz zei:
Maar anderzijds helpt het ook tegen verslaving.
Klik om te vergroten...

In theorie klopt het misschien dat het moeilijk aan wiet komen helpt tegen verslaving.
Maar als ik zie hoe jij er over praat, lijkt een vorm van afhankelijkheid toch wel aanwezig te zijn.

Irezz zei:
En asap stash vinden voor HET event in Wallonië, drie keer raden!!

DOUUUUUUREUUUUUUUUUUHHHH!!!! Waar ze zich wassen met lsdblotters en het enige groen op de camping in de sigaretten wordt gedraaid :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me op dour zelf niet zo'n probleem.. :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan kloppen, zoiets wat tot voor kort ook legaal in Nederland.

Zaten gesynthetiseerde cannabisoíden in, zoals JWH enz.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar zeg je zowat op de eerste dag van Pukkelpop (ik weet het, niet DOUR maar het deed me er aan denken) kwam er een kerel naar mij die echt belachelijk strak stond. En hij vroeg "ej gast kunde gij mij nie wa wiet verkopen, kben zwaar aant afkicken". Ik had 30g mee dus kon gelukkig wel wat missen.
Ik antwoordde dus: "bwaja, ma keb wel nie zoveel bij eigelijk, is een 10tje goe?"
Die kerel was echt zo blij dat hij me 50euri gaf en zei dat het ok was en dat ik ongelooflijk bedankt was hahaaaa. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
40euro winst is niet mis. :P

Het was wel donker, dus misschien had hij niet door dat het een briefje van 50 was. Gelukkig ben ik hem niet meer tegengekomen...
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga nooit aan mezelf toegeven dat ik er afhankelijk van ben :P Maar ik snap je volkomen. In mijn hoofd is hoe alcohol voor anderen is: ''geen drugs.'' (natuurlijk isdit niet waar, tvkijken is ook drugs, maar ok) En dit omdat m'n moeder echt maar nét gestopt is. Ik ben opgegroeid in die lucht, weetje. En tijdens mijn reis naar Japan, paar maand geleden, voor paar weken, heb ik ook wel bewezen dat ik zonder kan.

AL HEEFT TOKIO EEN SMARTSHOP! Wiet is er illegaal, maar via een of ander achterdeurtje (m'n japans is oké, maar niet super) is THC wél legaal. Uiteindelijk is het zo'n soort smartshopgedoe, waarvan ik niet zoveel voel, maar ze morsen er nog wat extra tussen, waardoor je echtwel extreem stoned wordt, met een wierrookgeur. Seriously, we hadden nog meegenomen naar België, en je kon wel indenken dat ik iets van drugs deed, aan de geur te ruiken, maar niets deed je wiet vermoeden, echt niets! Look it up! There was stuff like Chill-X, Ambient,...
Ik was superhard geschrokken dat het echt zo sterk was. En duur. 5000 (:100 -nog een paar euro, dus, iets van een 46 euro) yen voor 3 gram ambient =3

OT: Ja. Er wordt geblowed in België, ja. lolz
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Daar zeg je zowat op de eerste dag van Pukkelpop (ik weet het, niet DOUR maar het deed me er aan denken) kwam er een kerel naar mij die echt belachelijk strak stond. En hij vroeg "ej gast kunde gij mij nie wa wiet verkopen, kben zwaar aant afkicken". Ik had 30g mee dus kon gelukkig wel wat missen.
Ik antwoordde dus: "bwaja, ma keb wel nie zoveel bij eigelijk, is een 10tje goe?"
Die kerel was echt zo blij dat hij me 50euri gaf en zei dat het ok was en dat ik ongelooflijk bedankt was hahaaaa. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
40euro winst is niet mis. :P

Het was wel donker, dus misschien had hij niet door dat het een briefje van 50 was. Gelukkig ben ik hem niet meer tegengekomen...
Klik om te vergroten...

Hehe yep :grin:

Zo'n zaken heb ik ook al mogen meemaken :tearsofjoy:
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beanhead zei:
KoxBox zei:
Daar zeg je zowat op de eerste dag van Pukkelpop (ik weet het, niet DOUR maar het deed me er aan denken) kwam er een kerel naar mij die echt belachelijk strak stond. En hij vroeg "ej gast kunde gij mij nie wa wiet verkopen, kben zwaar aant afkicken". Ik had 30g mee dus kon gelukkig wel wat missen.
Ik antwoordde dus: "bwaja, ma keb wel nie zoveel bij eigelijk, is een 10tje goe?"
Die kerel was echt zo blij dat hij me 50euri gaf en zei dat het ok was en dat ik ongelooflijk bedankt was hahaaaa. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
40euro winst is niet mis. :P

Het was wel donker, dus misschien had hij niet door dat het een briefje van 50 was. Gelukkig ben ik hem niet meer tegengekomen...
Klik om te vergroten...

Hehe yep :grin:

Zo'n zaken heb ik ook al mogen meemaken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

tomorrowland 2008; 3 joints voor 20 euro en een kratje red bull

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."