Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal Ik ben van belgie, maar de sluiting van roosendaal heeft me toch een aanzet gegeven tot zelfkweek, buiten wel te verstaan ik ben aan het overwegen om deze zaadjes te bestellen: http://azarius.net/seedshop/feminized/j ... _feminise/ maar extreem veel weet ik er niet vanaf.. maarja al doende leert men ! Dus mijn vragen: -Is het ok om deze buiten te kweken? (alles wijst er wel op, maar omdat hier toch experts zitten =) ) -Is het veilig deze naar belgie te laten komen? (In belgie mag een volwassen persoon 1 plantje gekweekt hebben) -Tips altijd welkom! Peace!"
"honingolie zei: Moet best te doen zijn buiten, het beste zou je de plant(en) verduisteren, dan heb je het meeste kans op een goede opbrengst. (check wietforum.nl en zoek verduisteren) Bezit van zaadjes is voor zover ik weet geen probleem, je bent pas in overtreding zodra er plantjes uit groeien Klik om te vergroten... dan zeg ik gewoon "oops" bedankt voor de snelle reactie!"
"gtje zei: nadeel van deze planten t.o.v de eerder genoemde soorten zoals purple pineberry is dat deze planten tot maximaal 40 gram geven maar reel is om eerder te zeggen 20 gram per plantje ... de andere genoemde soorten kunnne tot wel 500 gram opleveren... maar dan zit je weer met grote bomen van dik 2 mter hoog en breed ... deze planten beginnen ook allemaal pas te bloeien eind juli en zijn ook pas eind september klaar !!!! de kans op rot is redelijk klein omdat dit soortjes zijn die goed schimmel bestendig zijn !!! maar ja tijd = risico je kunt ook idd gaan verduisteren zoals hier in dit topic word uitgelegd http://www.wietforum.nl/Het-Verduister- ... 16914.html maak de goede overwegingen en denk er ff goed over na ... het buitenseizoen begint tog pas 15 mei en eind april is vroeg zat om eventueel binnen de zaden wat voor te groeien !!! maak ook de overweging potten of volle grond !! en ga na wat de voor en nadelen van elk zijn veel suc6 greetzzz gtje ps het moest in 2 delen door al die linkies die ik er neer had gezet :P Klik om te vergroten... Hey thanx man! Ok, nu weet ik weeral wat beter waar ik sta ^^ Maar ik ga toch 1 plantje binnen kweek overwegen, sneller klaar, en minder last met allerlei ziekten & beestjes.. en uiteindelijk, ik bekijk het als een soort hobby, dus moeite tijd & geld erin steken zie ik wel zitten.. Zou Jack Diesel dan goed zijn voor binnenkweek? wat raad jij mij mss aan? Alvast hartstikke bedankt!! Peace!"
"Bereiken, niet zo veel, wel dingen als opruimen enzo.. Inzichten, veel inzichten ^^"
"white widow, met men broer in een bos ergens, zaaalig! dan een chocomelk gaan drinken op een terrasje ergens"
"Hey Afghaan-gek, in hoeverre u informatie klopt weet ik niet, maar of THC werkelijk kanker "tegen gaat" weet ik ook niet.. het zou wel mooi zijn uiteraard! En dat wiet je enkel vrolijk maakt ben ik ook niet zo helemaal mee eens. Ik blow regelmatig, niet dagelijks, maar toch voldoende, en merk dat ik meestal echt kut loop, met men gedachte diep en ver.. als ik dan even niet rook, wordt ik vorlijk, happy, actief enz.. Blowen kan leuk zijn, maar hou het voor af en toe (al dan niet wekelijks zoals ik nu ga proberen).. Nouja, Té is nooit goed! Greetz"
"Hightimesz zei: ik blow het liefst met sigarettentabak omdat er dan minder lucht in de joint zit vergeleken met roltabac, hoe stevig je het ook draait, volgens mij is dit altijd zo... roltabac geeft volgens mij dan tog wel wat meer smaak, maar door de lucht kun je minder lang genieten van de joint.. zo dan kies ik tog voor sigarettentabac.. maar ik zou zeker niet nee zeggen als ik een joint moet rollen met roltabac! -peace- Klik om te vergroten... Ik vind net dat sigarette tabak veel luchtiger rookt dan roltabak Voor de rest altijd Belgam 21.. (en een +1 voor hun nieuwe verpakking !) En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx"
"Aalpoepert zei: Wietje zei: En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx Klik om te vergroten... Die gebruik ik dus altijd Klik om te vergroten... En hoe rookt het? want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D"
"Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop De eerste keer was in het meest gezellige stadje ooit: Roosendaal ... lol De eerste keer dat ik er stond aan te schuiven in een shop, zat er al 1 of andere bruine gewoon in mijn rugzak te grabbele, terwijl dak die op mijn rug had... Toen dacht ik wel ffe: The FUCK? waar ben ik hier beland... maarja, het was gewoon een deel van roosendaal, ook als je van het station afkwam, minstens 2 marro's die kwamen vragen of ik "een super wietje" moest hebben.. (of coke of van die dinge zijn ook makkelijk daar).. Maar uiteindelijk ben ik naar roosendaal blijven gaan tot het gesloten was... faggots"
"Lange en aangrijpende tekst.."