#1
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop
Eerste keer was gewoon hier in het dorp, een paar dagen nadat ik 18 werd.
Meer uit nieuwsgierigheid hoe het er in de shop aan toe ging dan om echt wat te kopen, want rookte toen altijd zelfkweek van een maat.
Gelijk een voorgedraaide gehaald met een bakje koffie
Zat een lekker koekje bij overigens!
Eerste keer was gewoon hier in het dorp, een paar dagen nadat ik 18 werd.
Meer uit nieuwsgierigheid hoe het er in de shop aan toe ging dan om echt wat te kopen, want rookte toen altijd zelfkweek van een maat.
Gelijk een voorgedraaide gehaald met een bakje koffie
Zat een lekker koekje bij overigens!
Je verwacht er schijnbaar toch iets speciaals van. Wat 18 jaar verboden is,en dan ineens mag je erin.