Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Exceptional Insight zei: DutchCookie zei: Irezz zei: Als je jezelf dat afvraagt, dan ga je te ver, obviously Klik om te vergroten... 't gaat te fúr Klik om te vergroten... A bridge too fur? Klik om te vergroten... http://www.youtube.com/watch?v=CID_ppgm ... re=channel en dan het interview op het einde"
"Exceptional Insight zei: DutchCookie zei: http://www.youtube.com/watch?v=CID_ppgm6yI&feature=channel en dan het interview op het einde Klik om te vergroten... Ik mag dan een ouwe lul zijn, helemaal wereldvreemd ben ik niet. Maar toch bedankt Klik om te vergroten... je weet het maar nooit met de oude vandaagjes he laatst nog, stond in een club kwamen er ineens drie gasten van rond de 50 binnenlopen die nog best wat vette moves maakten op de dansvloer. maarja het blijft een beetje apart om te zien"
"Jeller zei: een hele nacht op xtc gaat bij mij niet goed, werkt toch niet lang genoeg, meestal neem ik het pas rond 3 uur of soms zelfs pas 6 uur en ik plan het nooit van te voor meestal ook wel icm met andere drugs maarja twerkt gewoon niet lang genoeg dus moet wel Klik om te vergroten... je bent dan ook een bad-ass junkie"
"Ik: *herinnert zich eindelijk wat hij wou vertellen ookal ging het nergens over* ja jaaa jaa het was zo iets met een brandkraan en een wit konijn. Vriend: wat deed het konijn bij de brandkraan dan? Ik: ja dat komt omdat de brandweerauto zelf er niet meer bij past Vriend: dus vandaar die brandkraan? Ik: nee vandaar het witte konijn we waren al 15 uur in onze wietsessie die we maandelijks houden, dus we waren nogal leip en ik herinnerde me een droom of zoiets. ik snap mezelf nog steeds niet maar een geniale quote vond ik het wel"
"ik snap niet hoe jullie tv kunnen kijken tijdens truffels het enige wat me niet interesseerde was juist de tv :P"
"DDeeJay zei: "heey waar was je de hele tijd?" "ummm weet ik niet" Klik om te vergroten... zooo vaak gehad"
"- probeert je glas van de tafel af te halen, je 10 minuten lang een graaiende beweging aan het maken bent en je beste vriend je aankijkt en zegt nee er staat echt geen glas ik probeerde ze net ook al te pakken - je er zo van overtuigd bent dat het buiten koud is dat je in de wc van de kroeg op de plee gaat staan en een sigaret gaat roken. de rook in het ventilatiepijpje te blazen je peuk er ook steeds dichtbij te houden, steeds roept 'BIJNA KLAAR HOOR' terwijl je niet zeker weet of er iemand buiten staat te wachten, je eindelijk je peuk op hebt je van de wc afstapt, je je broek ook nog moet ophijsen vanaf je knieen omdat je die automatisch al had afgedaan omdat je toch in de wc stond - je een diepvriespizza uit de verpakking haalt op zn kop legt, boter en pindakaas erop smeert, hem in de oven legt zonder dat deze aanstaat, terugloopt naar de bank een uur lang tv blijft kijken waarna je vriend vraagt wat je nou eigenlijk deed in de keuken. Antwoord: iets met brood ofzo man, ik kijk wel ff, waarna je doodleuk een glas water pakt en weer gaat zitten. de pizza vonden we de dag erna pas terug. ook ineens uit je bed springen en denkt godverdomme ik val toch niet in slaap op een feestje man, en dan besef je je dat je in je onderbroek in de kamer staat na te spacen. wat ook altijd mooi is, niet te hard gaan maar wel gewoon hard, is in het bos flink wat wiet roken en dan een paar mooie stokken opzoeken met een vriend, vervolgens door de meest dicht bebosde stukjes te gaan rennen alsof je een N'avi ofzo van Avatar bent, het leipste was nog dat ik ineens oog in oog met een hert stond 5 meter verderop, echt zo'n moment van huh? wtf? EEN HERT en toen was hij al weg :')"
"je een bon krijgt van meneer officier justitie"
"W.F.L. zei: Ik zit ook niet op kot en heb ook TV aansluiting.. Maar ik verwed er wat om dat dat niet gratis is.. Ik geloof niet in gratis Waarom zouden ze kosten maken als ze ze kunnen verrekenen aan jou? Klik om te vergroten... omdat ze te hard gaan"
"Irezz zei: Als je jezelf dat afvraagt, dan ga je te ver, obviously Klik om te vergroten... 't gaat te fúr"