Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb nee gestemd. heb in het verleden wel eens met een groepje vrienden in het openbaar gesnoven maar vond het niets! er waaide toch wel iets van het witte goud weg, en dan sta je heel knullig een lijntje te leggen op een hoesje van een pakje peuken.konstant te kijken of er geen oom agent aan komt. geef mij dan maar de luxe van thuis snuiven op je gemak op de bank o.i.d."
"heb wel eens op een feestje bij iemand thuis pure coke gesnoven, erg lekker idd, en verdoofde de neus en me keel lekker!!!! zo lekker ben ik hem niet meer tegengekomen, altijd wel prikkelend in de neus, de een wat meer dan de ander."
"er van uitgaande dat je goeie sos hebt, kan het best leuk/fijn zijn. cker in het begin na de eerste 2 dikke lijnen, dan krijg ik een gevoel van totale ontspanning, en voel ik me prima. maar naar mate de nacht vorderd en ik meer lijnen op heb dan voel ik me gejaagder en steeds gespannender worden, en de coka gaat dan ook steeds sneller me neus in.... en als de coke op is krijg ik direct een vreselijk kut gevoel zo van shit op!! en voel ik me klote, ik kan ook nooit slapen als ik sos op heb. en als ik een blowtje rook dan lig ik te spinnen in me bed maar toch is coke best lekker! maar ik heb liever speed, daar wordt ik actiever van etc."
"ik heb in 1 nacht 5 grammetjes weggesnoven, was wel helemaal gaar daarna, en vondt de taxirit naar huis een hele belevenis, hahahaha arme taxichauffeur! je merkt zelf wel wanneer je genoeg hebt, dan valt alles je neus ook weer uit zeg maar."
"een jaar geleden gebruikte ik 1 x p/m een gram of 4."
"florida is the place to be??/ hmm geen florida centen hier , wat ik tot nu toe heb gemerkt is dat als de coke niet superscherp in je neus prikt dat het dan wel goeie is.....hou me ten goede mensen is mijn ervaring tot nu toe he..."
"wat ook goed helpt is valdispert nacht (extra sterk) werkt na een uurtje, en is volledig natuurlijk! ikzelf heb het nooit gebruikt na sos gebruik ik wist van te voren al dat ik een uur of 2 wakker zou liggen door de sos, vondt het wel minder prettig maar had er toch ook wel op een of andere manier vrede mee."
"TimKGB zei: sos is ook geen slaapmiddel :P Klik om te vergroten... klopt helemaal! maar ik gaf gewoon antwoord op het topic zeg maar.... iemand die sos neemt als slaapmiddel zit waarschijnlijk bij de verkeerde drogist........."
"Mijn eerste keer in de coffeshop, dat is aardig wat jaartjes geleden toen ik nog op de middelbare school zat. Ik blowde wel regelmatig op school en vroeg meestal aan 1 van mijn vrienden of ze wat hash mee wilde nemen als ze in de pauze naar de coffeeshop gingen. Op een dag vielen er een aantal uur uit en al mijn vrienden gingen nar de coffeeshop en vroegen of ik ook meeging, ik aarzelde en vroeg hoe dat er aan toe ging daar, of het relaxed was daar of erg druk etc.etc. Mijn vrienden wisten me over te halen en ik ging dus mee. Onderweg erheen was ik toch een beetje nerveus en hoopte ik vooral geen bekenden tegen te komen of "out" te gaan in de coffeeshop. Eenmaal in de straat aangekomen waar de coffeeshop zat had ik zoiets van who gives a fuck! Ik stapte de coffeeshop binnen en rook een heerlijke blowgeur en zag een paar mensen relaxed zitten/hangen op wat stoelen in het eerste gedeelte van de zaak, wij liepen naar de balie en 1 voor 1 kochten mijn vrienden hun "snoepgoed" toen ik aan de beurd was vroeg de vrouw achter de balie wat ik wilde hebben, "ik wil hash hebben" zij ik, "dat kan" zij de vrouw "welke soort wil je"? "euh" zij ik en riep iets van " een goeie sterke" de vrouw haalde een zakje met een grote plak hash onder de toonbank vandaan en sneed daar een stuk af, ik rekende af en voelde me opgelucht dat dit gelukt was. Ook voelde ik me gelijk op me gemak, niemand die me vreemd aankeek o.i.d (wat normaal wel het geval was omdat ik dik was/ben)maar iedereen was gewoon lekker relaxed. Daarna zijn we doorgelopen naar een ruimte achter in de zaak waarin een zitkuil was aangebracht met super relaxte banken waar je in wegzakte. Een paar vrienden draaide een joint en nadat we deze hadden opgerookt zakten we heerlijk weg in de banken,ieder in zijn eigen wereld en luisterend naar de muziek! na een uurtje kwamen we weer een beetje bij onze positieven en kon er 1 zelfs de moed en kracht opbrengen om wat te drinken te halen voor ons, nadat we wat gedronken hadden riep iemand "we moeten weer terug anders komen we te laat" het leek wel of ik uit een soort droom ontwaakte en helemaal uitgerust was! echt een super ervaring! Dit was mijn eerste ervaring met de coffeshop hoop dat het prettig leesbaar is."
"ben ook errug benieuwd naar het verloop verder, erg intressant topic iig! keep up the good work!"