Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw 1e keer in de coffeeshop

Jouw 1e keer in de coffeeshop

67 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

eerste keer coffeeshop viel tegen omdat ik er heel wat van verwachtte. daar aan gekomen is het gewoon n cafe maar dan met wiet ipv drank
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Kut, bij de noorderlight in Etten leur. Heb 1 stap binnengezet, 10 haatvolle blikken van getinte mannen op mijn hoofd voelen branden en een smerige blik van de boze man achter de bar mogen ontvangen.
Was totaal niet zoals ik het verwacht had, kreeg spontaan behoefte aan een rechts kabinet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Conclusie: Toch best eng voor vele :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

soldiermoney zei:
Kut, bij de noorderlight in Etten leur. Heb 1 stap binnengezet, 10 haatvolle blikken van getinte mannen op mijn hoofd voelen branden en een smerige blik van de boze man achter de bar mogen ontvangen.
Was totaal niet zoals ik het verwacht had, kreeg spontaan behoefte aan een rechts kabinet.
Klik om te vergroten...

tss, typisch, en wat denk je dat die dan beter gaan maken? dat bruine manne niet meer gaan kijken :)

get real
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

was niet bijzonder
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Ik werd jarig in de metro en 3 minuten over 12 stond ik voor Prix, shoppa nog een uurtje open dus vers vers 18 naar binnen. ID uiteraard gecheckt en door de beveiliger 4 gappies gefeliciteerd die daar zaten te chillen.
Binnen een lekkere zak s5 haze gekocht, eerst geruikt aan andere wietjes , het was focking chil.

De volgende dag waren we half 10 wakker en half 11 zaten we weer in de coffeeshop. Ook toen trots me ID'tje showen en felicitaties ontvangen.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Mijn eerste keer was ook in Roosendaal, toen alles nog open was. Ik was destijds 14 en zweette hem behoorlijk. Een lange rij zoals je hem alleen bij Liberty (II) kent (stond soms buiten al te wachten), maar toen ik binnen kwam vond ik het echt zwaar relaxed.

Lekker muziekje op, dikke banken, kranten op tafel, de tv stond aan, het was echt zo'n oud bruin café maar dan met wiet en geen alcohol.

Toen ik zestien was kreeg ik niet meer mee. Veel bekende gingen op jonge leeftijd al shoppen en ook ik wilde niet een sluiting van een shop op mijn geweten hebben dus liet ik daarna maar ouderen shoppen.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Morgen 18, dus mijn eerste keer komt heel snel. :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

soldiermoney zei:
Kut, bij de noorderlight in Etten leur. Heb 1 stap binnengezet, 10 haatvolle blikken van getinte mannen op mijn hoofd voelen branden en een smerige blik van de boze man achter de bar mogen ontvangen.
Was totaal niet zoals ik het verwacht had, kreeg spontaan behoefte aan een rechts kabinet.
Klik om te vergroten...

Ja etten is niet zo vriendelijk.

Goes, Tilburg & Eindhoven :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Beanhead zei:
soldiermoney zei:
Kut, bij de noorderlight in Etten leur. Heb 1 stap binnengezet, 10 haatvolle blikken van getinte mannen op mijn hoofd voelen branden en een smerige blik van de boze man achter de bar mogen ontvangen.
Was totaal niet zoals ik het verwacht had, kreeg spontaan behoefte aan een rechts kabinet.
Klik om te vergroten...

Ja etten is niet zo vriendelijk.

Goes, Tilburg & Eindhoven :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Mijn eerste keer was op mijn 18e verjaardag, nadat alle familie het huis verlaten had, ben ik een kwartier voor sluitingstijd 5 gram haze gaan halen van mijn verjaardagsgeld :rock:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Ik was 16. Een groep Italianen waren op uitwisseling hier en die waren al 18 en gingen dus in de shop chillen. Ik was zo leip om er gewoon bij te gaan zitten terwijl de rest van mijn klas boos buiten stond :grin:
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Ik was 15 en ik werd er gelijk weer uitgestuurd haha :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Voor ik 18 werd had je hier in de buurt zo`n oude hells angel die dacht dat ie de reincarnatie van jezus was, en die had een soort illegaal buurtshopje in de achtertuin, compleet versiert met teksten uit de bijbel en zo, plus door al die thuisdealertjes en taxi`s hoefde ik niet eerder naar de shop als mijn 18e verjaardag...
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

eerste keer shop was ik 17, een klein jaartje geleden denk ik,
de Cheers in Emmen, ik liep samen met een vriend van mij naar binnen die ook geen 18 was maar wel altijd binnenkwam, hij vond het dus niet echt apart, ik zweette me kapot en vond het best wel spannend. een boze turk achter de bar keek me twijfelend aan maar besloot me toen toch door te laten lopen.
toen zijn we aan een tafeltje gaan zitten en hebben we een jointje gerookt en een thee'tje gedronken, na de thee voelde ik me ongelooflijk chill, het was alsof alle blikken in mn rug van me afvielen en niemand vond het meer erg dat ik binnenzat.

dus best wel chill uiteindelijk ja haha

word er wel altijd een stuk leiper van als ik een dikke in de shop rook ipv buiten.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

DutchCookie zei:
word er wel altijd een stuk leiper van als ik een dikke in de shop rook ipv buiten.
Klik om te vergroten...

ik ook, ik vind het eigenlijk helemaal niet relaxed om in de shop te chillen
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

2 weken geleden voor het eerst geweest. Ik vond het wel prima, chill interieur, tv erbij, lekker aan een tafeltje een jointje roken, vriendelijk personeel. Ook de mensen die daar zaten stoorden me niet, maar misschien was het omdat het op zondagavond was, en dus niet zo druk.
N
NakzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Mijn eerste keer was redelijk beschamend. Het is ongeveer twee jaar geleden toen ik met een vriend naar Maastricht ging. Maar die vriend had niet geslapen de nacht ervoor dus bij onze eerste joint voelde hij zich niet zo goed en ging hij languit in de zetel liggen, na enige tijd werden we aan de deur gezet :tongueout:

Andere waren dan wel heel leuk
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was veertien, ging naar binnen, vroeg om een grammetje 2K. "Je bedoelt K2?" - Ja, wat zei ik dan? :flushed:

Ook even de gruwelijke taalfouten uit de titel gehaald. Geen dank,
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

cropp zei:
Mijn eerste keer was op mijn 18e verjaardag, nadat alle familie het huis verlaten had, ben ik een kwartier voor sluitingstijd 5 gram haze gaan halen van mijn verjaardagsgeld :rock:
Klik om te vergroten...
omg :P
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Dreuge zei:
DutchCookie zei:
word er wel altijd een stuk leiper van als ik een dikke in de shop rook ipv buiten.
Klik om te vergroten...

ik ook, ik vind het eigenlijk helemaal niet relaxed om in de shop te chillen
Klik om te vergroten...


wait, what? het is toch juist chiller dat je van dezelfde hoeveelheid harder loopt te spacen? :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."