Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Ik heb nogal vaak dat ik moeilijk in slaap kom en hierdoor mijn werk eronder gaat lijden. Dit gebeurd misschien 3 a 4 keer in de maand door verneukt slaapritme of gewoon stress voor de volgende dag. Vaak slaap ik dan maximaal 3 uurtjes waardoor ik bijv. er als een zombie uitzie tijdens een belangrijk gesprek. Ik dacht zelf aan temazepam,maar daar schijn je iets van 8 uur slaap minimaal nodig voor te hebben. Zijn er geen inslapers die geen bijwerkingen hebben. Als ik eenmaal slaap,dan blijf ik ook in slaap. En ik heb wel wat mensen gevonden die via internet versturen... doen de meeste het opdezelfde manier? grtz, dsvm"
"Inmiddels heb ik hier een strip Restoril Temazepam 30mg uit Pakistan voor mijn neus liggen. Niet wetende dat deze in capsules werden gemaakt. Kan ik ook lege capsules kopen en dan een 30MG capsule delen door 2. Dan heb ik dus capsules van 15MG. Want 30mg in 1x vind ik wat te veel/niet nodig."
"Ik heb nu 7,5mg diazepam gepakt,om te slapen na een coke avond. maar ik had ook veel gedronken. nu durf ik niet te slapen omdat ik lees dat je hierdoor ademstilstand kunt krijgen. mijn laatste bier was om 3 uur vannacht grote dank"
"oke,dankje voor je reactie. zie het weer te erg in. thanks!"
"Heb geslapen en ben weer wakker geworden gelukkig. Eerst helemaal dronken,daarna aan de coke gegaan. Toen naar huis gegaan en diazepam genomen om lekker te slapen. Na inname helemaal vergeten dat ik zo dronken was als iets. Maar door die coke merkte ik dat niet meer. Volgende keer geen alcohol en benzo meer voor mij"
"Vanavond is het weer zover. Zuipen. En na een paar biertjes begint mijn cokevriendje in mijn hoofd weer om aandacht te vragen. (altijd als ik genoeg bier op drink). Geen probleem zou je denken. Alleen is het de laatste paar maanden zo dat ik helemaal para word van cocaine. (ligt niet aan de coke,100% zeker). Als ik op stap ben heb ik het goed. Maar eenmaal dat we naar huis gaan word ik depressief, de coke is op,dus nog maar nieuwe halen. En dan begint het,wanneer ik thuis ben en op bed lig word ik helemaal para, mijn hersenen denken dat ik een hartaanval ga krijgen, ik denk dat ik hartritmestoornissen ga krijgen,en ik denk dat ik zodalijk dood ga aan een hartaanval en ze mij pas de dag erna dood vinden in bed ofzo. Eerst had ik dit totaal niet,en vond ik coke echt relax. Alleen ik heb dit soort dingen tegenwoordig altijd na afloop van stappen. Tijdens stappen voel ik het relax. Daarom pak ik meestal wel coke omdat het tijdens het stappen goed gaat. Komt iemand dit bekend voor? Edit: ik gebruik ook antidepressiva,maar 9 maanden met antidepressiva had ik bovenstaand ook niet."
"S0s_90 zei: als je coke op en uitgewerkt is krijg je een crash. Hoe dit voelt en hoeveel last je ervan hebt verschilt van persoon tot persoon. Heb je ook een soort van warme rilling door je lichaam samen met een omgemakkelijk gevoel? Wat het beste werkt is gwoon op bed gaan liggen en je verstand op nul zetten, niet denken. Wat ik dan meestal doe als afleiding is de tv aan zetten en daar een beetje naar liggen kijken, na een uurtje anderhalf uur moet het gevoel ver weg zijn en kun je proberen te slapen. Vind je dit allemaal niks zijn er nog 2 opties; niet gebruiken of aan de benzo's. Klik om te vergroten... Klopt,ik probeer mij dan te concentreren op de tv,en heb nu ook temazepam hier liggen. Maar verstand op nul doe ik,maar automatisch ga ik weer negatief denken en moet ik mij echt focussen en ompraten om geen paniekaanval te krijgen. Ik ga proberen vanavond eens zonder coke."
"beasy zei: coke is voor losers!! Klik om te vergroten... Weet je wat losers zijn. Mensen die geen problemen in hun leven hebben en Coke liet los kunnen laten. Ik hou van coke,maar ik ken wel mijn grenzen. En ook ik zou iedere dag willen snuiven,maar ook zou ik iedere dag willen bierdrinken,iedere dag jointjes roken. Maar als je een beetje kunt nadenken weet je dat je dat niet kunt doen,omdat je je leven naar de klote maakt. (En je centen) Ik heb dit weekend weer coke gebruik,heb nog een paar lijnen over. Maar dan zeg ik altijd tegen mezelf. Het is weekend geweest,genoeg geweest. En als er weer een feest is,dan pak ik weer een paar lijntjes. Een paar topics lezen op dit forum over verslaafden is voor mij genoeg om te zeggen,dat ga ik niet worden. En ook snap ik wel dat coke verslaafd is,want ik snak ook altijd naar meer. Maar ik denk altijd -als de coke aan het uitwerken is-: er zijn nog andere leukere dingen dan coke. En ik hoop dat ik niemand beledig met mijn eerste zin,want ik snap heus wel dat mensen hieraan verslaafd kunnen raken. Heb het zelf ook meegemaakt bij een vriend van me."
"Ik heb het pasgeleden voor de eerste keer gedaan. Ik moet zeggen,mijn keel was helemaal verdoofd,voelde me plezierig,geen slechte gedachtes,geen stress,minder schaamte,je durft/doet meer als normaal. Toen na ongeveer een half uur kreeg ik snak naar meer,ik dacht van shit,had ik maar meer meegenomen. Maargoed,ik had niks meer. Daarna heb ik dat gevoel eigenlijk niet meer gehad,ook niet de dag erna. Conclusie: Ik had er meer van verwacht. Ik voelde ook tijdens mijn eerste lijn niks(wist ook niet wat ik moest voelen etc),dus meteen nog maar een gedaan,en even later begon ik mijn keel minder te voelen,en werd ik meer opener,etc. Kan iemand zich vinden in deze gedachte? Maargoed,ga het zeker nog een keer doen. Uiteraard met mate."
"Hallo, Ik ben 17 jaar en wil eens uitproberen wat Coke is. Wat ik ervan lees is dat het een perfecte drugs is,alleen het negatieve is dat je er zeer snel aan verslaafd raak. Door dat laatste twijfel ik wel een beetje,maar dan denk ik weer van 'ik leef maar 1x'. Joints doe ik af en toe,en soms een hele tijd niet,dus daar ben ik niet aan verslaafd. Nouja,kan 25 Eur voor een halve gram krijgen. en wil die dan eerst laten testen(Of zit dat wel goed tegenwoordig? Dus niet dat ik TL-lamp in mun neus heb,waardoor ik tussen 6 planken kom te liggen ) En de eerste keer,kan ik dan het beste met nog een persoon? of maakt dat niks uit? Gegroet, DS"