Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw 1e keer in de coffeeshop

Jouw 1e keer in de coffeeshop

67 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

eerste keer coffeeshop viel tegen omdat ik er heel wat van verwachtte. daar aan gekomen is het gewoon n cafe maar dan met wiet ipv drank
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Kut, bij de noorderlight in Etten leur. Heb 1 stap binnengezet, 10 haatvolle blikken van getinte mannen op mijn hoofd voelen branden en een smerige blik van de boze man achter de bar mogen ontvangen.
Was totaal niet zoals ik het verwacht had, kreeg spontaan behoefte aan een rechts kabinet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Conclusie: Toch best eng voor vele :grin:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

soldiermoney zei:
Kut, bij de noorderlight in Etten leur. Heb 1 stap binnengezet, 10 haatvolle blikken van getinte mannen op mijn hoofd voelen branden en een smerige blik van de boze man achter de bar mogen ontvangen.
Was totaal niet zoals ik het verwacht had, kreeg spontaan behoefte aan een rechts kabinet.
Klik om te vergroten...

tss, typisch, en wat denk je dat die dan beter gaan maken? dat bruine manne niet meer gaan kijken :)

get real
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

was niet bijzonder
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Ik werd jarig in de metro en 3 minuten over 12 stond ik voor Prix, shoppa nog een uurtje open dus vers vers 18 naar binnen. ID uiteraard gecheckt en door de beveiliger 4 gappies gefeliciteerd die daar zaten te chillen.
Binnen een lekkere zak s5 haze gekocht, eerst geruikt aan andere wietjes , het was focking chil.

De volgende dag waren we half 10 wakker en half 11 zaten we weer in de coffeeshop. Ook toen trots me ID'tje showen en felicitaties ontvangen.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Mijn eerste keer was ook in Roosendaal, toen alles nog open was. Ik was destijds 14 en zweette hem behoorlijk. Een lange rij zoals je hem alleen bij Liberty (II) kent (stond soms buiten al te wachten), maar toen ik binnen kwam vond ik het echt zwaar relaxed.

Lekker muziekje op, dikke banken, kranten op tafel, de tv stond aan, het was echt zo'n oud bruin café maar dan met wiet en geen alcohol.

Toen ik zestien was kreeg ik niet meer mee. Veel bekende gingen op jonge leeftijd al shoppen en ook ik wilde niet een sluiting van een shop op mijn geweten hebben dus liet ik daarna maar ouderen shoppen.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Morgen 18, dus mijn eerste keer komt heel snel. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."