#1
Beste smoker,
Beschrijf ons eens hoe jou eerste bezoek was in de coffeeshop.
Stond je er met trillende benen, stond je er bezopen, stond je er relax.
De eerste keer, altijd speciaal, vast ook in de coffeeshop hihihi.
Ik was bang om bekenden tegen te komen, maar voor de rest leek het net of ik bij de appie stond. Op het bord kijken, white widow geloof ik de eerste keer besteld en binnen paar min weer buiten
Beschrijf ons eens hoe jou eerste bezoek was in de coffeeshop.
Stond je er met trillende benen, stond je er bezopen, stond je er relax.
De eerste keer, altijd speciaal, vast ook in de coffeeshop hihihi.
Ik was bang om bekenden tegen te komen, maar voor de rest leek het net of ik bij de appie stond. Op het bord kijken, white widow geloof ik de eerste keer besteld en binnen paar min weer buiten

