Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw 1e keer in de coffeeshop

Jouw 1e keer in de coffeeshop

67 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste smoker,

Beschrijf ons eens hoe jou eerste bezoek was in de coffeeshop.
Stond je er met trillende benen, stond je er bezopen, stond je er relax.
De eerste keer, altijd speciaal, vast ook in de coffeeshop hihihi.

Ik was bang om bekenden tegen te komen, maar voor de rest leek het net of ik bij de appie stond. Op het bord kijken, white widow geloof ik de eerste keer besteld en binnen paar min weer buiten
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Eigenlijk was het best normaal. Het praten aan de balie ging niet zo vlot maar voor de rest vond ik 't niet erg. Ik vind dat het gewoon hetzelfde is als een drankje aan de bar kopen of bij de McDonalds eten kopen.

Niks speciaals, ik had m'n ID al in de hand en heb gewoon gekregen waar ik om vroeg.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Redelijk aan het zweten.

Ik wou geen bekenden tegenkomen. :tearsofjoy:
c
cubukluLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Men 1ste keer mmmmmmmm;; das al lang geleden hoor, maja de 1ste x vergeet je nooit he , hihihhi niet bij de sex & niet bij de dope hehehe;; ik was in de goeien tijd dat de checkpoint nog bestond en zelf nog niet verhuist was , met dat smale trapje naar boven ,, hmmmmmm het was of ik in het paradijs beland was ))) overal rook het naar de weed :stoned: :stoned: :stoned: ,, wist ff echt niet wat ik moets bestellen op het bord dat boven de balie ging,, en een leuke meid was bezig met de weegschaal,,, heb toen gewoon men grammetjes gekocht ,zoals meesten ,,,, beetje angstig dat ik zou erkend worden door mensen uit de buurt bij ons hier,,,, Ze zouden beter een coffeeshop ook open doen in belgie,, zon afstand laten leggen door de mensen,,, Een echte schande,,,,,,,

...................................... :smoke:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Volgens mij stond ik strak.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Ik vond mijn eerste keer in de shop superrelaxed. Ik ga al jaar en dag naar dezelfde thuisdealer (al van voor de shop, en nu nog), hij had ook kwaliteit en verschillende soortjes, maar toch deed die eerste shop iets. Supergezellig, een mooie kaart waar ik rustig door kon bladeren, en rustig aan een tafeltje het wat smoken (in een tuin) met een perensapje... schitterend.

Dat was in de Toermalijn in Tilburg trouwens, nu kom ik er zeer zelden meer omdat m'n voorkeur naar andere shops gaat, en aangezien ik een shop enkel maar eens voor de gezelligheid doe, niet voor gewoon een voorraadje om weg te blowen.

Het leukste aan de shop is gewoon dat iedereen er relaxed is, je kan rustig je ding doen. En dan kan ik er gewoon niet bij waarom dit illegaal is in Belgie. Want in de shop word er gewoon normaal over gedaan, wat het nu eenmaal ook is.

Al bij al dus gewoon relaxed een genieten!
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

ik was al wat stoned toen ik binnen kwam,
en ook nog eens geen 16jr. maar dat maakte destijds niet heel veel uit.
Was nog niet zo streng toen.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

spacelord zei:
Mijn eerste keer was vorig jaar (woon niet in Nederland en wiet kon ik evengoed hier krijgen, ging voor iets anders naar Nederland). Club 69 in Maastricht, dat was toch wel 'waaaw' zo chill. Ik wist alleen niet waar ik de wiet moest bestellen, ging naar de bar en vroeg aan de barman 3 gram skunk die me doorverwees :P Nu ga ik zowat om de 2 maand :) tot dat kl*te pasjessysteem in werking treed :angry:
Klik om te vergroten...

Dan vraag je toch gewoon een pasje aan meneer?
Ook Belgen kunnen dat gewoon!

OT: Mijn eerste keer was ik best zenuwachtig,
Het was DE ochtend dat ik 18 was geworden. De shop opent om 9 uur, en ik was de eerste klant die dag. Best een lange praatje gemaakt met de verkoper ( die onverwachts een bekende bleek te zijn!:)) en weer naar buiten gelopen. Dat vond ik toen het vervelendste moment, ziet iemand me?

Now i just don't care :stoned:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Mijn eerste keer was vorig jaar (woon niet in Nederland en wiet kon ik evengoed hier krijgen, ging voor iets anders naar Nederland). Club 69 in Maastricht, dat was toch wel 'waaaw' zo chill. Ik wist alleen niet waar ik de wiet moest bestellen, ging naar de bar en vroeg aan de barman 3 gram skunk die me doorverwees :P Nu ga ik zowat om de 2 maand :) tot dat kl*te pasjessysteem in werking treed :angry:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Ik ging in het begin juist naar de coffeeshop toe om bekenden tegen te komen.
Gewoon na het avondeten in de shop gaan zitten tot je een maat tegen komt en dan samen :grin: wat gaan doen.

De allereerste keer dat ik in de shop stond was op mijn 18e verjaardag, kreeg meteen een gratis joint. Ik had de avond ervoor voor het eerst een joint gerookt.
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

De eerste keer was in het meest gezellige stadje ooit: Roosendaal ... lol

De eerste keer dat ik er stond aan te schuiven in een shop, zat er al 1 of andere bruine gewoon in mijn rugzak te grabbele, terwijl dak die op mijn rug had... Toen dacht ik wel ffe: The FUCK? waar ben ik hier beland... maarja, het was gewoon een deel van roosendaal, ook als je van het station afkwam, minstens 2 marro's die kwamen vragen of ik "een super wietje" moest hebben.. (of coke of van die dinge zijn ook makkelijk daar)..

Maar uiteindelijk ben ik naar roosendaal blijven gaan tot het gesloten was... faggots
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ging naar binnen, moest pasje laten maken. Lukte niet met fake ID dus werd eruit gezet. :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop

Eerste keer was ik 14 of 15, bij de tsjakka in Den Helder.
Paar voorgedraaide gehaald en meteen eentje in de tuin gerookt.
Op een lekkere zondag, mooi zonnetje en ijskoud flesje aa op tafel aan het praten met 1 of andere vage rasta.

Helaas 't begin van een iets te leuke tijd :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Shops zijn sowieso niet zo chil om te zitten vind ik.
Allemaal mensen die er dag in dag uit zitten, de meeste zijn niet verder gekomen dat het voortgezet onderwijs en doen nu ergens een laagbetaald baantje om net aan hun wietgebruik te kunnen betalen. Althans zo is 't in schagen dan.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Shops zijn sowieso niet zo chil om te zitten vind ik.
Allemaal mensen die er dag in dag uit zitten, de meeste zijn niet verder gekomen dat het voortgezet onderwijs en doen nu ergens een laagbetaald baantje om net aan hun wietgebruik te kunnen betalen. Althans zo is 't in schagen dan.
Klik om te vergroten...

hier in emmen kan je wel lekker zitten.
je hebt inderdaad de shoppers die er elke dag hun leven zitten weg te roken zonder doel, maar ik ga er vaak met wat vrienden zitten. lekker met zn 3en of met zn 4en even leip worden voordat hij dichtgaat, aangezien ze hier om 10 uur dicht gaan. en daarna kan je nog lekker leip buiten rondlopen waar het dan in eens zo heeeerlijk natuurachtig is hahaha
l
lunaseeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet echt in een shop maar in een kroeg waar een gast aan de barwietjes ed kocht.Je roeh om de kaart.De eerste keer dat ik daar binnenn kw am was met djongen waar mijn beste vriendin straal verliefd op was,Ze nam het me zeer kwalijk dat ik zonder haar maar met die knul om wietjes was geweest.Nu as die gast wel de laatste van wie ik verwachte dat hij me mij om wietjes zou gaan.Die vrindschap is overigens nooit meer goed gekomen.

Groetjes en fin wekende nog liefs ed van lunasee
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ik snap echt niets van jou posts. Probeer ze even een keertje na te lezen voordat je op bevestig klikt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
lolnoob zei:
Wat ik snap echt niets van jou posts. Probeer ze even een keertje na te lezen voordat je op bevestig klikt.
Klik om te vergroten...
Jij bent niet de enige die het niet snapt. Kom op, ff op nieuw.
Ben geen spellingfreak, maar het moet wel leesbaar zijn :grin:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#19
lunasee zei:
gebrabbel
Klik om te vergroten...



als jij net zo praat in het echt dan snap ik waarom mensen denken dat drugs de maatschappij kapot maakt.

kom op een beetje moeite om een normaal verhaal te maken is echt niet teveel gevraagd
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flameon zei:
lolnoob zei:
Wat ik snap echt niets van jou posts. Probeer ze even een keertje na te lezen voordat je op bevestig klikt.
Klik om te vergroten...
Jij bent niet de enige die het niet snapt. Kom op, ff op nieuw.
Ben geen spellingfreak, maar het moet wel leesbaar zijn :grin:
Klik om te vergroten...
Pff, zelfs ik snap het. En ik schijn de grootste mierenneuker op dat gebied te zijn.

Get your act together.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."