Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het ook weleens gehad, vijfde keer dat ik spacede , was ik met vrienden die het veel vaker hadden gedaan. We waren thuis, een kwartier nadat we het eerste halfje erin hadden gebombardeerd sprong ik op en was de space begonnen , die rush kwam na een kwartier zo hard bij me binnen! me matties waren gewoon jaloers omdat zij niet zo snel en intens van een halfje konden spacen. dus ja na een kwartier gebeurt wel vaker ! juist nice toch."
"hoef niet te hard naar de klote dus vind max. 2 wel genoeg ! maar da;s mijn mening.."
"Blauwe hartjes ! Ik heb het een paar keer gedaan en nam eerst roze hartjes Daar ging ik altijd lekker op , gewoon heel erg lekker. En een vriend van mij kwam met die blauwe.. gewoon magisch wat je voelt. Magisch, magisch !"
"me eerst gehaalde legaalde wietje"
"Super Lemon Haze van Greenhouse met z'n glinsterende kristallen en z'n citroen smaak.. focking spang. Dat is echt een aanrader, zeker nu de zomer er aan komt.. En Hawaian Snow van Greenhouse is ook een hele goede haze. Super Lemon is 13 geloof ik en Hawaian 11 euro."
"Powerplant uit de tuin van een vriend van me. Vorige week een bak met 50 gram zo gekregen voor niets"
"Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop Ik werd jarig in de metro en 3 minuten over 12 stond ik voor Prix, shoppa nog een uurtje open dus vers vers 18 naar binnen. ID uiteraard gecheckt en door de beveiliger 4 gappies gefeliciteerd die daar zaten te chillen. Binnen een lekkere zak s5 haze gekocht, eerst geruikt aan andere wietjes , het was focking chil. De volgende dag waren we half 10 wakker en half 11 zaten we weer in de coffeeshop. Ook toen trots me ID'tje showen en felicitaties ontvangen."
"een slease haze gecombineerd met cheese.. 2 dikke sticks. echt een hele chille combinatie. aan te raden."
"smoking papers zijn niet zo chil, gewoon blauwe futurola voor je binnenstebuiten jointje."
"Kadinsky (zit in een steegje het damrak) hebben ze goeie ice hasj en Mellow Yellow (vijzelstraat)"