Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
101 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amateurtje zei:
Ik ga binnenkort naar 2daagjes naar Eindhoven. Weet iemand toevallig of daar een goede shop is ( liefst omgeving station).
Klik om te vergroten...

allemaal 5 a 10 minuutjes lopen, grass hopper is een goede shop, of de bakkerij, maar daar moet je van houden...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Amateurtje zei:
Ik ga binnenkort naar 2daagjes naar Eindhoven. Weet iemand toevallig of daar een goede shop is ( liefst omgeving station).
Klik om te vergroten...

allemaal 5 a 10 minuutjes lopen, grass hopper is een goede shop, of de bakkerij, maar daar moet je van houden...
Klik om te vergroten...

de bakkerij is toch dat cafe dat bij de apotheker ligt daar heb ik m ooit ns liggen spacen met me jonko en Jupiler van de tap.

welke shop is dat waar je die aarbeien wiet krijgt (waren volgens mij voorgedraaide)
die smaakten heerlijk met Koninginnedag toen ik in eindje was (kan natuurlijk ook aan t feit liggen dat ik redelijk aan de pep zat toen)
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#3
de mazzelaar was vanmiddag trouwens,
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pasia @ Tilburg.

Klein maar fijn, btw vind wel dat de kassa lijkt op een loket aan de stations.
Iemand die mijn mening deelt? :grin:
J
Joint-EvangelistLid
01-01-2024, 00:00
#5
in de pyrie in Bussum, de paap in Hilversum en Dampkring in damsco
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Ewie zei:
Brothers Heerlen, slecht.. Slechte wiet, hele slechte voorgedraaide, toevallig een gekocht van m'n laatste 2,50 in de beurs maar het was meer een sigaret.

Capricorn is daarintegen wel wat beter.
Klik om te vergroten...

Sowieso nooit een voorgedraaide halen, is verspilling van geld.
Klik om te vergroten...

Uiteraard, maar soms wint mijn luiheid wel eens.. Tis soms fijn om al een te roken onderweg naar huis toe, maar meestal is het bagger ja. :wink:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ben vanmiddag langs The Cat in Breda geweest, ligt lekker dicht bij school :grin:
The Cat heeft trouwens een wrede schildering op de muur van een stonede kat die een joint rookt tussen palmbomen. :stoned:
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#8
laatste was the happy in Groningen, alweer een paar dagen geleden

10tje sneeuwwitje :stoned:
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amateurtje zei:
Pasia @ Tilburg.

Klein maar fijn, btw vind wel dat de kassa lijkt op een loket aan de stations.
Iemand die mijn mening deelt? :grin:
Klik om te vergroten...

Yes! :mrgreen:
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Damien0124 zei:
Ben vanmiddag langs The Cat in Breda geweest, ligt lekker dicht bij school :grin:
The Cat heeft trouwens een wrede schildering op de muur van een stonede kat die een joint rookt tussen palmbomen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Heel goed, vette shop he! zit jij heel toevallig op de Avans? :P
x
x_wietjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
skunk roermond :mrgreen:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Amore zei:
Damien0124 zei:
Ben vanmiddag langs The Cat in Breda geweest, ligt lekker dicht bij school :grin:
The Cat heeft trouwens een wrede schildering op de muur van een stonede kat die een joint rookt tussen palmbomen. :stoned:
Klik om te vergroten...

Heel goed, vette shop he! zit jij heel toevallig op de Avans? :P
Klik om te vergroten...

Ja, 1e jaar!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
De kikker in Deventer.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re:

LSDmathXtc zei:
New wave en the grasshopper @ Eindhoven !
en ook nog eventjes langs de smartshop (sirius) geweest .
Klik om te vergroten...

bij de new wave kwam ik vroeger ook vaak, maar sinds de zaak een half jaar dicht is geweest vond ik de qualiteit een PAK minder (super silver haze @ 12€/gram zou ik toen nog niet eens 8€ voor gegeven hebben). Ben er nog maar een keertje of 3 geweest sinds het terug open is. Kom sindsdien altijd in de Indian. Zeer chille shop, niet zo duur en heel vriendelijk personeel :). In de grasshopper hebben ze me ook een aantal keer gezien, tot er een arrogante bitch achter de toog stond die je liever buiten dan binnen had.

Favo shop: Indian (eindhoven)! However, ik ben een belg, ben lang 3x/week in die shop geweest maar koop m'n wietje nu meestal op straat, goedkoper & zelfde qualiteit + geen pakkans :). Tegenwoordig kom ik er niet zo vaak meer
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gister voor het eerst in de grote Grasshopper in A'dam geweest. Ben er tig keer langs gelopen, maar nooit naar binnen gegaan omdat ik altijd dacht dat het een typische touristen shop was. Toch maar een keer naar binnen gegaan met een vriend en het werd gelijk bevestigd, alleen maar Britten en Duitsers. Drinken was ook focking duur zeg (7E voor 2 blikjes dr pepper), heb er ook maar geen wiet gehaald. Wel een hele tijd gezeten, was zeer gezellig met de touristen, leek net een Engelse pub. Lekker praatjes gemaakt met de mensen. Dus ondanks de hoge prijzen best gezellig :P
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Iemand tips voor Rotterdam?

'k Ben al langs de Nemo geweest, Sky High en Mon Camerade.
A
Aap313Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Zazuu. zei:
Iemand tips voor Rotterdam?

'k Ben al langs de Nemo geweest, Sky High en Mon Camerade.
Klik om te vergroten...
Nemo vind ik qua qualiteit en chillmogelijkheden de beste van Rdam, Witte de With heeft ook goeie wiet, maar meer een afhaalshop. Toch jammer dat De Lachende Paus weg is, beste wiet van Rdam hadden ze daar.
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Launched zei:
86 is mijn thuisbasis!
Word nu uitgebreid met een poolcafé echt relax.

Van die Jack Herer weet ik niet maar ik zou gewoon bij de grootste shop beginnen. Waarom wil je persé die soort dan?

Peace
Klik om te vergroten...
Gewoon, daar heb ik zeer goede dingen over gehoord en volgens velen is dat het beste spul wat er maar bestaat! :sunglasses:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
henkdevries zei:
Dreuge zei:
cropp zei:
ah chill, morgen krijg ik een ``tester``, en als ik die lekker vind kost wiet nog maar 50 cent per gram...
Klik om te vergroten...

haha als ik wiet voor 50 cent/gram kan krijgen heb ik geen test meer nodig hoor :P
Klik om te vergroten...
tot dat je er achter komt dat je zojuist voor 50 gram gecruchte takjes hebt gekocht :P
Klik om te vergroten...
precies, ik hoef geen zak soepgroenten...
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#20
was het dan dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."