#1
wie weet wat de openningstyden zyn van happy days in hoensbroek??
dank
dank
033 in het huis!!! Goede shopjoswa zei:Horizon Amersfoort ff lekker haze gehaalt

nopeisdope zei:wie weet wat de openningstyden zyn van happy days in hoensbroek??
dank


" A m n e s i a "gitano2009 zei:terneuzen : checkpoint ( ameneisia "weet niet of het goed geschreeven is" white widow ,haze ,en new york disel)
maar dat is lang geleden
meestal heb ik voor mijn eigen een plantje dus ga niet echt meer naar een coffeeschop.
Het plantje is heel goed ameneisia haze![]()
Ewie zei:Brothers Heerlen, slecht.. Slechte wiet, hele slechte voorgedraaide, toevallig een gekocht van m'n laatste 2,50 in de beurs maar het was meer een sigaret.
Capricorn is daarintegen wel wat beter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."