Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
102 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Pizza Haze zei:
50 cent goedkoper dan bij de Baron. :tearsofjoy:

58,50 voor 5gr geloof ik.
Klik om te vergroten...

In De Baron is het 58 hoor.. Ben er net weer geweest, 5g gehaald. :grin: En 5g amnesia haze van de purple rain ook.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Einstein zei:
Koffiedik in Utrecht :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Same :openmouth:
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tegenwoordig ga ik weer naar 't Bunkertje in Apeldoorn. Paar weken geleden bij De Palm genaaid, Santa Maria gekregen in plaats van WW (de Santa van daar is vrij matig en een euro goedkoper dan WW), dus die hebben mooi een vaste klant verloren.
H
HiddeLid
01-01-2024, 00:00
#4
American in Leeuwarden, vaste stek :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanochtend om 10 naar de Havenzicht in Gorinchem geweest met een vriend. Wij hebben ons kapot gelachen met 3 belgen en nog wat anderen. Eentje daarvan kreeg een ziekelijke lachkick van een half uur.

Daarna rond 1 uur naar de Bovenstad geweest en daar nog n jointje gerookt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Gisteren de Purple Rain in Breda. Zoals gewoonlijk tegenwoordig eigenlijk. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weer eens langs de bordeaux geweest in utrecht. :smoke:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
zaterdag was ik in de toermalijn in tilburg, wat is het daar gezellig zeg, prachtige tuin, heerlijke hash, gezellige mensen...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Biba, maar niet om te blowen, want ik blow niet. Ik kom er gewoon omdat het er gezellig is en ik er veel mensen ken (mijn lief heeft er twee jaar gewerkt).
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ach zo! Grass Company, Den Bosch :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#11
de stud in amsterdam :mrgreen:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#12
weet er iemand waar in maastricht ik nog blueberry of bubblicious kan vinden ?
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#13
any time in alkmaar, zeker een chille shop met een rook ruimte :stoned:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, Missisippi bestaat er nog :wink:
n
nunkieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga elke dag een of twee keer voor €5,- wiet halen.

Ik hoef eigenlijk niks te zeggen. Ze weten dat ik altijd wiet kom halen. Ik doe dat bij de Casa Blanca in Eindhoven. Ik woon er dichtbij. Het zal zeker niet de beste shop in Eindhoven zijn. Wel een van de weinige die nog weten wie Bob Marley is. Niet die !@$# house muziek.

De rest van de shops in eindhoven ken ik ook wel zo'n beetje allemaal. Ik hang niet meer rond in shops. Die magie is al lang geleden vervlogen

Vroeger woonde ik in Maastricht. Dat was de goede tijd. Ik weet niet of de Mississipi nog bestaat, maar daar hing ik toen veel rond. De Brusselse straat en de Grote gracht zaten toen vol met koffie shops. Het zal wel allemaal minder zijn geworden.

Voor de koffieshops hoef je niet in Eindhoven te zijn. Eindhoven heeft het allemaal. Net niet.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#16
zojuist \\niet naar shop gegaan , maar een doos onder het bed gevonden.
zomer 2007 - zeiknat KUDTWEER , maar de wiet is nu HIGH AND DRY.

ik zag een stumper de shop uit lopen , en ee sigaret opsteken.
damn- fok de shop.

tabak "achterdeur" is open , maar je mag geen tabak roken in de shop
wiet " achterdeur" is dicht, maar wiet roken mag wel .

dit land is zo in de war dat ik mijn geld liever in mijn zak houd.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moet je eens naar Oasis in oosterpoort, Groningen gaan. Die hebben altijd wel lekkere biologische wiet en daar zitten leuke, sociale mensen.
T
TheAgeOfMenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kom echt overal :P

glory - groningen
medley - groningen
dedam - veendam
a7 - hoogezand
groene ster - winschoten
happy - hoogezand

Afgelopen week denk ik daar wel geweest, lekker ff rondtoeren :hearteyes:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik ga lekker naar de Quiam in Eygelshoven dalijk,
oooooh wat verheug ik me erop, na zo'n kutlange werkweek.
Eindelijk vrij!
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#20
mississippi in maastricht=>ripped off!!
route 88 in geleen=>vriendelijke mensen, had er toen 3gr NLX gekocht en 2gr honolulu

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."