#1
Pizza Haze zei:50 cent goedkoper dan bij de Baron.![]()
58,50 voor 5gr geloof ik.
In De Baron is het 58 hoor.. Ben er net weer geweest, 5g gehaald.
Pizza Haze zei:50 cent goedkoper dan bij de Baron.![]()
58,50 voor 5gr geloof ik.
SameEinstein zei:Koffiedik in Utrecht![]()




"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."