Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Net uit de Maxy's en Lucky Time in Maastricht."
"Net bij de Club69 in Maastricht geweest, lekkere jack herrer gekocht daar voor 10 p/g Sterk wietje en smaakt goed"
"Net een dikke black widow haze op, van de Black Widow in Maastricht. Heftige shit"
"Ben gister in de slowmotion, maxie, kosbor en cool running geweest in Maastricht"
"Halicarnas in Venray"
"Hey Maxy gaat om 10 uur open tot 12 uur s'avonds (aanrader: Santa Maria, Mexican haze, Super Jack) Slowmotion van 8 uur s'morgens tot 12 uur s'avonds (aanrader: Jack haze, C5 Haze, Slow Haze) lucky time weet ik niet, kom daar niet vaak maar denk hetzelfde als de maxy. (aanrader: da chronic) Als je de tijd hebt moet je eens de Black Widow bezoeken in Maastricht, een van de beste shops naar mijn mening. De Black Widow ligt niet in het centrum maar iets erbuiten, in de wijk bosserveld richting smeermaas (belgie). Deze shop is echt een bezoekje waard de haze soorten zijn daar stuk voor stuk goed, vriendelijk personeel en goedkoop drinken! Trouwens, zover ik weet gaat de Smokey al om half 8 open"
"Super Polm Straks nog eentje"
"Het liefst gebruik ik Drum Blauw of Drum Geel, maar als ik in de buurt van België ben dan gaat mijn voorkeur toch naar Belgram 21, dan koop ik meestal ook meteen een paar pakjes shag. Beste shag voor joints vind ik"