Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als je je zinnen nog wel vloeiend uitspreekt maar de volgorde woord nog wel eens fuckt op."
"Mind_blowing zei: Dat, en de hasj-kegeltjes kunnen best wel leuke patronen aannemen als de overige as is weggetikt. Klik om te vergroten... Zeg dat wel :P Ik had van de week een staafje hasj die er verast uitviel in de vorm van een vraagteken."
"Niet de laatste, maar ik wil m toch ff plaatsen :P Het resultaat op de foto ziet er minder imponerend uit, maar het zijn 2 tipjes gevouwen als een X-Fighter, de joint was vierkant verder.. En hij rookte als ene dolle. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"SmokeMe zei: Dan blowt ie kerel waarschijnlijk bijna nooit, want hasj doet geen klote met je Klik om te vergroten... Of jij blowt waarschijnlijk nooit? Ik ga altijd lekker hard op hasj, veel liever dan wiet. Verkondig je eigen ervaring niet als feit, dat is stom."
"Dr Gonzo zei: ligt alleen niet zo op mijn route,dus als ik ga dan maak ik er meestal een soort uitje van Klik om te vergroten... Goede zaak, het is geen bezigheid, het is een beleving!"
"Ik gebruik Lucky Strike Fireleaf. Naast het feit dat het een teringrelaxte verpakking is (ziet er gewoon hipper uit! XD), is de smaak ook minder gemaakt dan veel andere shag. Die shag is natuurlijk gedroogd, boven een smeulend vuurtje (althans, dat staat op de verpakking). Al met al smaken ze gewoon lekkerder, imho."
"Laat ik een fatsoenlijk antwoord geven; Je rookt een joint vrijwel altijd met tabak(vervanger). Puur roken gaat ERG hard en is (naar mijn ervaring) zelden relaxt, zeker niet als je het nog niet zo vaak hebt gedaan. Met die voorgedraaide ga je zeker wel effect hebben, als je er de tijd voor neemt. Neem een flinke hijs, laat het goed in je longen en hou zo lang mogelijk je adem in zonder over je nek te gaan - dan ga je vanzelf hard En mocht dat nog niet voldoende zijn, geef jezelf een shotje; Vouw je handen in elkaar, hou het zo luchtdicht mogelijk, doe de joint ergens tussen je pink, en hijs tussen je duimen uit. Dan heb je een beetje het effect van een bong (de rook verzamelt zich eerst in je hand), dan ga je ook wel wat harder. Maar dat zal allemaal wel niet nodig zijn, geniet er nou maar van"
"Bij de Grass (Twins) in Den Bosch ook eigenlijk. Laatst hasj gehaald bij de Upstairs in Eindhoven, dubbel zo goedkoop en dubbel zo'n betere kwaliteit! Die plakhasj van de Grass is best kut eigenlijk. Eigenlijk alles wel, en overpriced.. Maargoed, de shops zijn altijd lekker ruim en groot om te zitten (vooral in Tilburg <3)"
"Mind_blowing zei: De Grasscompany schijnt een goeie te zijn in Tilburg. Echter, de Grasscompany in Den Bosch schijnt een nog betere te zijn edit: never mind, ze verpakken 't in doosjes... eventjes overheen gelezen Klik om te vergroten... Ze verpakken wel in doosjes, ja, maar de Grass (Twins) in DB is gewoon kei gezellig, en die in Tilburg is de meest niet-shop shop in Nederland. Dat is echt een (hoog kwalitatieve) horeca instelling"
"Ik heb ook ooit puur wiet door een (grote) waterpijp gerookt. Ik vond het ontzettend smerig, en wat hierboven wordt gezegd is het inderdaad heel hard op je keel. Wat ik wel merkte, is dat ik na 1 hijs al verdomd goed van de kaart was. Een gevoel dat ook wel weer gauw bijtrok (maargoed ook, doordeweekse schooldag hehe :P). Ik heb het jaren later nog eens gedaan, toen viel het me stukken beter. Ik denk omdat ik nu ook wel gewend ben om meer (wiet/hasj) te roken. Maar het allerlekkerste is nog wel een beetje smaaktabak (wat je bij willekeurige turkse winkeltjes kan halen, waar ze ook kooltjes en shit hebben), met wat hasj. Dat is zo heerlijk Ik denk niet dat puur wiet door een waterpijp als eerste keer blowen een lekkere ervaring is (dat is voor veel mensen de eerste keer niet). Toch succes En het kan zeker fijn zijn, laten we hopen dat het zo loopt."