Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"'kweenie, ikzelf vind 't zonde om tegen te gaan.. maar als je 't echt zo graag wil helpen de bovengenoemde magnesium-tabletten, en 't schijnt dat kauwgum ook wel wil helpen (zou komen door de macht der gewoonte er 'normaal' op te kauwen, al betwijfel ik of 't ook echt werkt)."
"Gekke mensen tegenwoordig xD Nja, 'k kan er wel om lachen Ze heeft zelf gespoten, dan moet ze zelf de verantwoordelijkheid voor dragen, ga ik niet moeilijk om doen om 't te aanschouwen Enige waar 'k de (neutrale?) kriebels bij kreeg was toen Doc. besloot om met een watje lekker in mevrouw d'r dijbeen te porren, 't is visueel gelijk aan de welbekende klank van nagels, schrapend en piepend over het schoolbord :')"
"k Wil ze zozo onder beide omstandigheden zien: nuchter, en net zo hard trippend als/op alice zelf"
"Vigilante zei: ZIN. Klik om te vergroten... Beter kan ik 't niet verwoorden :P"
"Veel succes spaceman! Jullie hebben me de ogen geopend... 'k ben na 2 jaar roken ook gestopt, nu zo'n 3 weken geleden. En toch gister toch weer 'n paar sjaggies gedraaid... :$ 't was dat, of m'n spaargeld (nog meer) opbrassen aan wiet, of ff helemaal gek worden 0.o Voortaan kies 'k gewoon voor de laatste optie, is misschien niet het meest relaxte, maar daar zijn principes voor :P 't Overgehouden geld is een leuk extraatje, dat komt bij mij neer op ±6 euro per week (2 pakken L&M shag). Is mss niet veel, maar met een beetje creatieve omgang met geld kan 'k daar toch weer voor 'n dag of 3 avondeten scoren, iets dat bij mij tegenwoordig sporadisch voorkomt.. Nuja, succes aan ons dan maar ^^"
"Update: 'k rook weer... oke, alleen joints, weinig en alleen in sociale kringen, maar desalniettemin rook ik toch weer ><"
"Bij m'n eerste keer truffelen (spaceshuttles) (hartje zomer vorig jaar) meende ik eindhoven in kerst-tijd te zien (gezelligheid, overal kerstlampjes, 'k zag/hallucineerde zelfs de sneeuw erbij, het voelde gewoon ultiem ^^ De tweede keer (wederom spaceshuttles) was het minder leuk, maar zeker niet zwakker of minder interessant; telkens als ik m'n ogen dichtdeed meende ik een compleet witte wereld te zien, met Moltres (pokemon....) daaromheen vliegend. Op 'n gegeven moment werd ik bang dat ik er niet meer uit ging komen (ik ging best wel hard, voor 15g) en begon nogal te panikeren. TOTdat ik me besefte dat alle trips me iets willen leren, en toen begon het feest Ik 'liep' de wereld 'in' en het genot van het daar zijn (terwijl vlak achter me in het echte leven station eindhoven was) door de vermeende rust die ik ervaarde. Ondertussen was m'n medetripper flink aan het kotsen, alleen omdat z'n maag de truffels niet 'accepteerden' leek het wel. Mede door die energie voelde ik me uiteindelijk ook niet echt goed meer, en zijn we beiden naar huis gegaan (het zijne, weliswaar) waar hij ging slapen, terwijl ik me nog ettele uurtjes zat te vermaken met zijn muur die naar me begon te lachen. De mond leek echter eerder een interdimensionale scheur met prachtige space-achtergrond... Sorry voor de lange post, maar die 2e keer truffelen was gewoon één en al legendarisch imho xD"
"Delcasa88 zei: Ik heb onder mijn trips meerdere keren geprobeerd te gamen maar eigenlijk kwamen we er niet eens uit hoe die SNES nou aanging of hoe de PS2 aangesloten moest worden op de scart ingang van de TV Ben je met de kabels aant kloten en voor je het weet zit je plotseling op de badkamervloer met die kabel als een slang om je lichaam heen gewikkeld via de spiegel naar 't plafond te staren.... Klik om te vergroten... [/lachkick] Kan ik me wel ergens iets bij voorstellen, ja xD OT: ik wil volgende week Dragon's Dynamite doen, 'k ben benieuwd hoe 't met m'n creatieve eigenschappen gesteld zijn in LittleBigPlanet eens de tijd daar is..."
"Infected mushroom Kottonmout kings The doors The beatles Led zeppelin Jimi hendrix Armand Boudewijn de groot Rolling stones Wednesday the 13th Radiohead KoRn Kayak Herman brood Crosby Stills Nash Young CPR Iron Maiden Pink floyd Equilibrium MeatLoaf Enya Scotch egg VNV Nation (sporadisch) Fatboy slim RHCP Green jell-O Bob Marley Gorillaz Steven lynch Kortom: van alles en nog wat, zolang 't maar gewoon relaxed is om te luisteren"
"Dan kom ik met deze op de proppen: [youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/cG0qv9s0VNo&hl=nl_NL&fs=1&rel=0&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/cG0qv9s0VNo&hl=nl_NL&fs=1&rel=0&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube] Niet al te snel, d'r zit een goeie, lichte, onderliggende spanning in die het spannend erotisch maakt imo.. Ook heerlijk nummer om op te vrijen, overigens"