Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
96 weergaven
18-5-2026
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hakuna matata @ drachten; 2x 12 euro ketamaaa :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
coffeeshop ``relax`` in sittard, was relax geschilderd maar een beetje klein...
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Relax is para, vingerafdrukken afgeven en die onzin
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Green Spirit in Spijkenisse.

Heb 20euro NLX en en voorgedraaide gehaald. :stoned:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Barney's. Voor het eerst vroeg er zo'n gast 2d om legitimatie-xD

Iemand nog goede aanraders in Amsterdam(centrum)? Coffeeshops die héle sterke wiet hebben?
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#6
De GrasShopper, de High Times en de New wave, allen in eindhoven :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#7
cropp zei:
coffeeshop ``relax`` in sittard, was relax geschilderd maar een beetje klein...
Klik om te vergroten...

shop zelf is klein idd, maar ik kan daar wel heerlijk tafel voetballen of op de ps3 met mn gare kop
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@Cropp

De relax is opzich wel een chille shop vind ik, zelf woon ik ook in sittard, maar zelf ga ik toch altijd bij de skunk, veel relaxtere sfeer en de Edelweiss van de skunk vind ik gewoon een lekker wietje :stoned: . Als ik bij de relax haal, is het vaak Super Maroc Hasj, of de White Widow. die bevallen me goed :smoke:
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@Maddo 17

De tweede kamer
Bulldog
Greenhouse
Dampkring
La canna

dit zijn opzich wat bekendere shops en zoiezo vind je der wel een goed wietje.
Zelf raad ik je aan om ook een keer naar Coffeeshop Central te gaan, recht tegenover het Centraal Station. heel makkelijk te vinden en een knus gezellig shopje :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
knolselderij zei:
cropp zei:
coffeeshop ``relax`` in sittard, was relax geschilderd maar een beetje klein...
Klik om te vergroten...

shop zelf is klein idd, maar ik kan daar wel heerlijk tafel voetballen of op de ps3 met mn gare kop
Klik om te vergroten...
en die shop is vet geschilderd aan de binnen kant :P

voor mijn gevoel was sittard/geleen echt een boeren gaatje, maar dat valt dus best wel mee...
S
Smokin046Lid
01-01-2024, 00:00
#11
@ Cropp

haha!, en in geleen heb je ook nog 2 shops, De Genesis en Club 88 :stoned:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Smokin046 zei:
@Maddo 17

De tweede kamer
Bulldog
Greenhouse
Dampkring
La canna

dit zijn opzich wat bekendere shops en zoiezo vind je der wel een goed wietje.
Zelf raad ik je aan om ook een keer naar Coffeeshop Central te gaan, recht tegenover het Centraal Station. heel makkelijk te vinden en een knus gezellig shopje :stoned:
Klik om te vergroten...

Thnx, zal ik zeker heen gaan. Weer eens wat anders dan die Barney's, die volgens mij niet eens zo goed zijn.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#13
Basra in Den Haag, echt relaxte shop, eerst kreeg ik er zelf ook mee, tot dat iemand heeft gezegd dat ik geen 18 ben :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Smokin046 zei:
@ Cropp

haha!, en in geleen heb je ook nog 2 shops, De Genesis en Club 88 :stoned:
Klik om te vergroten...
dat is al meer als hier in helmond :grin:

gister was ik in het begijntje in eindhoven...
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
Smokin046 zei:
@ Cropp

haha!, en in geleen heb je ook nog 2 shops, De Genesis en Club 88 :stoned:
Klik om te vergroten...
dat is al meer als hier in helmond :grin:

gister was ik in het begijntje in eindhoven...
Klik om te vergroten...

Er is een reden waarom 'k elke dag lijn 24 vat :P

Hm, 'k ben er (vandaag) nog niet geweest, maar 'k ga straks richting de bakkerij/de apotheker (als je 't letterlijk bekijkt de apotheker) te eindhoven :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bordeaux rood ,steeds vaker sinds me buurvrouw er ook werkt :wink:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weer die van Ettenleur maar ik denk toch dat ik meer richting Breda ga gaan. Wat word je tegenwoordig afgezet in ettenleur zeg, niet normaal.

Onbegrijpelijk
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#18
In shops word je meer dan de helft van de tijd afgezet, simpelweg omdat ze ermee wegkomen en je ze niks kan maken

OT: Capricorn :stoned:
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij de Grass (Twins) in Den Bosch ook eigenlijk. Laatst hasj gehaald bij de Upstairs in Eindhoven, dubbel zo goedkoop en dubbel zo'n betere kwaliteit! Die plakhasj van de Grass is best kut eigenlijk. Eigenlijk alles wel, en overpriced..
Maargoed, de shops zijn altijd lekker ruim en groot om te zitten (vooral in Tilburg <3)
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stingray (Beverwijk), niet m'n favoriet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."