#1
Amnesia gekocht in de Cosbor in Maastricht
dikke wiet zeg ![:grin:]()
dikke wiet zeg
dikke wiet zeg 033 in het huis!!! Goede shopjoswa zei:Horizon Amersfoort ff lekker haze gehaalt

nopeisdope zei:wie weet wat de openningstyden zyn van happy days in hoensbroek??
dank


Voor zover ik me herinner hadden ze die niet. Maar het kan altijd welHempy zei:ik ga zometeen naar de cosbor in maastricht .. hopelijk hebben ze 'white k2' .. was een lekker en potent soortje![]()
GroningenBlowt zei:Groningen!! Ging altijd naar de vliegende hollander die had altijd vrij goeie wietjes,
nu zit ik vaker en haal ik vaker bij de deez,
die zit in de papengang in gronignen, ze hebben de shop zo aangepast dat je vrijwel overal nog kan roken, en ik vind het wel goed dat je je eigen weed kan kiezen uit een map zo kun je alle soorten bekijken en pakken welke je wilt, ze zenden ook altijd live voetval wedstrijden uit en hebben zo af en toe een regea bandje, ik vind het er wel erg chill , maar kan me voorstellen dat het in andere steden wel beter is, groetjes


underworld zei:koffiedik in utrecht![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."