Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Voor deze zaterdag waarschijnlijk gabbertonnetjes geregeld, iemand wat meer info over deze pillen?"
"hier ook de paarse sterretjes gehad, i.c.m met 3 teletubbies. paarse sterretjes zijn rond de 90 mg mdma, opzich redelijk goeie pilletjes voor deze tijden!"
"Een lekker jointje"
"Mij is altijd verteld, dat de takjes van de wiet, voor hoofdpijn kunnen zorgen. Of dit waar is weet ik niet. maar misschien daar eens op letten?"
"Een makona haze jointje 0,5 gram met pall mall shag"
"Hmm, ik blow het liefst met 4/5 man, dat er tenminste genoeg te praten valt, alleen lachkicks heb ik dus echt bijna niet meer. Ik word nu gewoon veel filosofischer en relaxter van wiet, vroeger was dat een stuk anders. dan kon ik wel een half uur lang doorlachen om iets kleins. Achja, soms mis ik die tijde toch wel"
"Dat is juist waarom mensen inside out rollen, zodat ze langer kunnen genieten van hun jointje."
"Ik ben ook al lange tijd opzoek naar de dragons dynamite, hebbe ze deze nu bij meerdere smartshops want ik ben ze nog nooit tegengekomen"
"vaak is de gruis een mix van verschillende soorten, die na het verkopen over zijn gebleve en dan vaak door elkaar gegooit . uit 1 gram gruis draai je dus ook rond de 5 joints"
"een lekker bluntje met 1 gram santa maria !"