#1
W.F.L. zei:Laatste was The Game in Delft op donderdag. 5g K2 gehaald en is inmiddels bijna op dus morgen naar Breda denk ik![]()
Daar haal(de) ik altijd m'n afghaan
Errug goedkoop, en redelijke kwaliteit.OT: Al sinds..november niet meer geweest. Om te halen dan
