Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
105 weergaven
18-5-2026
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Laatste was The Game in Delft op donderdag. 5g K2 gehaald en is inmiddels bijna op dus morgen naar Breda denk ik :)
Klik om te vergroten...

Daar haal(de) ik altijd m'n afghaan :smoke: Errug goedkoop, en redelijke kwaliteit.
OT: Al sinds..november niet meer geweest. Om te halen dan:)
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
W.F.L. zei:
Laatste was The Game in Delft op donderdag. 5g K2 gehaald en is inmiddels bijna op dus morgen naar Breda denk ik :)
Klik om te vergroten...

Ik doe een studie in delft en kom ook af en toe in de game,

eerlijk gezegd vind ik het echt een slechte shop:P ongezellig, en te duur voor de kwaliteit:P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
StonerSmile zei:
W.F.L. zei:
Laatste was The Game in Delft op donderdag. 5g K2 gehaald en is inmiddels bijna op dus morgen naar Breda denk ik :)
Klik om te vergroten...

Ik doe een studie in delft en kom ook af en toe in de game,

eerlijk gezegd vind ik het echt een slechte shop:P ongezellig, en te duur voor de kwaliteit:P
Klik om te vergroten...

Die afghaan is toch wel echt erg goedkoop hoor!
Ik kom er soms speciaal voor uit zeeland naar Delft ( met een tussen stop bij een maatje in Rotterdam).

Wel ongezellig ja... echt een afhaal chinees.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koffiedik :stoned:
M
Maddo17Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blue lagoon Amsterdam overtoomm :stoned:
n
nodienqLid
01-01-2024, 00:00
#6
1ste kamer in leiden Mr nice is daar lekker te roken ! :stoned:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
De malla batta :smoke:
n
nachtelfLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alweer even geleden, Stix in Amsterdam.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Witte de with in Rdam
w
wietsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speakeasy in Arnhem. Goede Orange Bud en ook goedkopere kruimels.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bordeaux rood :stoned:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Koffiedik!

In Utrecht, ergens zo´n stad in NL.. Leuk man :P
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bazar the Zoo again, en weer een 5je Santa.. :grin:
a
amnesia1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
toermalijn tillburg 3 zakjes big budda en 2 diesel en pashja 5gr amnesia
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Biba, maar niet om te blowen, want ik blow niet. Ik kom er gewoon omdat het er gezellig is en ik er veel mensen ken (mijn lief heeft er twee jaar gewerkt).
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#16
De club 69 in maastricht , goeie colombian gold gekocht :stoned:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#17
Binnenhof: Zwolle
Relax en De Swean: Meppel
Alien: Steenwijk

en er zijn nog wel een paar waar ik ben geweest,,,maar daar weet ik de naam zo niet van :confused:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#18
checkpoint in terneuzen.koffie'tje,reefertje gezellig op het mooie terras met zicht op het water en de bootjes die voorbij komen.
B
Benjammin'Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jet Set Nijmegen
Kronkel Nijmegen
Ik las in de krant dat in de Checkpoint in Terneuzen 2900 klanten per dag kwamen, en dat ze de norm aan voorraad flink hadden overschreden. Namelijk 92 kilo's. En dat ze om die reden moesten sluiten. Het leek mij een sterk verhaal, maar het stond er. Weet iemand er meer of anders over?
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leuke Grap CheckPoint in Terneuzen is Gesloten hahaha :angry: :wink:

ik kom altijd bij de High Life in Goes

of De Aarden in Goes Prima shops met chill personeel en ze geven tenminste niet gierig :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."