Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speed IS Amfetamine..."
"zoals de titel zegt: Wie gaan er allemaal naar pinkpop??? ik ben er bij, mensen, wat een lineup [/b]"
"Poison The Well - Grain Of Salt (Whats The Use Of Having A Heart)"
"TrippyShit zei: Angramar Temenos zei: Een egodeath hoeft van mij niet, ik wil altijd wel blijven weten waar ik ben, wie ik ben en dat ik paddo's heb geslikt.. Maar mooie visuals en gedachtes, daar geniet ik nou echt van . Ik zie het meer als een soort videogame . Maar dan in m'n hoofd Klik om te vergroten... En toch blijf je een achterlijk persoon.. Ben je nou al voor die vrachtwagen gesprongen? Klik om te vergroten... jongen, doe rustig. where is the love?"
"yeah, dat was echt een geniale avond haha. die ene superjunk die met ons mee liep op een gegeven moment:P XD"
"neen er zat 200 mg in die joint"
"MCHZK zei: klinkt als een geweldige avond ! ik heb er weer helemaal zin in Klik om te vergroten... geweldig was het zeker"
"mooi report ouwe jaa ik ga vrijdag 2 stones droppen en 100 mg MDMA. gaat spannend worden"
"ik heb laatst voor het eerst dmt gerookt, in ee njointje wel, ik wou nog niet volledig gaan, eerst effe testen enzo, en dat van die bidsprinkhaan had ik ook!! leuk reportje, wel een beetje kort"
"niet van gehoord, maar pep is een andere naam voor speed.... dus een peppil = een speedpil lijkt me dan. EDIT: japi was me net voor"