Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke shag ?

welke shag ?

130 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
mushiemadness zei:
nou welke shag gebruiken julie om je jointjes te draaien ?
ik persoonlijk belgam 21-20 ofwel drum
:smoke:
Klik om te vergroten...

belgam 20 is idd zeer lekker, maar tigra vind ik veruit de beste voor een jointje... :)
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
vreemd ik vind siggareten echt vies in een joint
Klik om te vergroten...

ja vind ik ook, en heb ergens gelezen dat er in tabak in saffen parfum wordt gedraaid, die dan wel wordt gefilterd door de filter
maar als je dat dus in een joint draait wordt deze (schadelijke) parfum niet gefilterd en krijg je die dus lekker mee je longen in :(

maar weet niet zeker of dit waar is, weet iemand hier mss iets meer over, want als het klopt dan rol ik voortaan niet meer met saffen...
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikzelf doe er altijd javaanse jongens 3/4 (driekwart) doorheen
Vind het persoonlijk de beste shag voor een jointje :)
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van Nelle "stevige shag" :mrgreen: , maar dat rook ik ook gewoon
S
SpaCe_kOnijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
nOu geen shag gwOon peuk der inn hee
faCking vies wiet met shag
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SpaCe_kOnijn zei:
nOu geen shag gwOon peuk der inn hee
faCking vies wiet met shag
Klik om te vergroten...

Als ik het kon lezen kon ik misschien een nuttig antwoord geven :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Meestal halfzware Drum.
Als het maar halfzware shag is of anders Marlboro.
Maar zeker niet met zware shag. Of het moet echt niet anders kunnen op dat moment.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zware shag boven alles. Wat voor maakt niet zoveel uit, wat ik op dat moment ook gewoon rook, of wat iemand anders bij zich heeft.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
Zware shag boven alles. Wat voor maakt niet zoveel uit, wat ik op dat moment ook gewoon rook, of wat iemand anders bij zich heeft.
Klik om te vergroten...

zware shag om jointjes te draaien? niet zo lekker
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat hoor ik van meerderen ja, maar ik vind halfzwaar nou eenmaal veel minder smaken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Smaakt nergens naar. Tegenwoordig is 't zware Van Nelle voor mij. Maar dan zonder joint. :mrgreen:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hehe :mrgreen: Hoe lang blijf je daarmee doorgaan?

Maar in joints is het beste nog wel JJ 3/4, maar doorgaans vind ik Brandaris nog een treetje hoger staan dan van Nelle :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MetaalKonijn zei:
Zware shag boven alles. Wat voor maakt niet zoveel uit, wat ik op dat moment ook gewoon rook, of wat iemand anders bij zich heeft.
Klik om te vergroten...

je hoeft m zeker niet vaak door te geven als je met meerdere bent?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bijna iedereen waar ik altijd mee smook roken ook zwaar.. maar jij bedankt er duidelijk voor ja. :P
t
technomennekeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Belgam 21... Nie te zware shag, wil de weed proeven en niet zo de tabak
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marlboro
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
MetaalKonijn zei:
Bijna iedereen waar ik altijd mee smook roken ook zwaar.. maar jij bedankt er duidelijk voor ja. :P
Klik om te vergroten...

yep, met mij in de buurt hoef jij niet bang te zijn dat ik m oprook :wink:
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#18
goddamn voor mij geen jointje met shaq, van marlboro heb je beste smaak

en jointje draaien kan iedereen leren haal een pak vloei van de grote omdat het makkelijker is bij het begin en doe gewoon tabak erin probeer maar draaien na zo een 30 vloeitjes lukt het meestal iedereen
R
R44fLid
01-01-2024, 00:00
#19
MetaalKonijn zei:
Hehe :mrgreen: Hoe lang blijf je daarmee doorgaan?

Maar in joints is het beste nog wel JJ 3/4, maar doorgaans vind ik Brandaris nog een treetje hoger staan dan van Nelle :wink:
Klik om te vergroten...

Zware bran in je joint? Metaalkonijn, je bent een held! Bij deze sorry als ik drugsstilmulerend over kom, dat is niet de bedoeling.

Maar ik zelf prefereer toch 3/4 zware jj...
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor een scherpe smaak in je joint moet je marlboro light gebruiken..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."