#1
mushiemadness zei:nou welke shag gebruiken julie om je jointjes te draaien ?
ik persoonlijk belgam 21-20 ofwel drum
![]()
belgam 20 is idd zeer lekker, maar tigra vind ik veruit de beste voor een jointje...
mushiemadness zei:nou welke shag gebruiken julie om je jointjes te draaien ?
ik persoonlijk belgam 21-20 ofwel drum
![]()
spacekonijn zei:vreemd ik vind siggareten echt vies in een joint
, maar dat rook ik ook gewoonSpaCe_kOnijn zei:nOu geen shag gwOon peuk der inn hee
faCking vies wiet met shag
MetaalKonijn zei:Zware shag boven alles. Wat voor maakt niet zoveel uit, wat ik op dat moment ook gewoon rook, of wat iemand anders bij zich heeft.

Hoe lang blijf je daarmee doorgaan? MetaalKonijn zei:Zware shag boven alles. Wat voor maakt niet zoveel uit, wat ik op dat moment ook gewoon rook, of wat iemand anders bij zich heeft.
MetaalKonijn zei:Bijna iedereen waar ik altijd mee smook roken ook zwaar.. maar jij bedankt er duidelijk voor ja. :P
MetaalKonijn zei:HeheHoe lang blijf je daarmee doorgaan?
Maar in joints is het beste nog wel JJ 3/4, maar doorgaans vind ik Brandaris nog een treetje hoger staan dan van Nelle![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."