Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deze gaat er ook wel over http://www.youtube.com/watch?v=5qXbjNK0hWE"
"ik moest alleen mijn zakken leegmaken en ik mocht verder. ik heb mij allensinds kapotgeamuseerd !"
"Ben daarstraks men ticket gaan halen. Vorig jaar was geweldig, ik hoop dit jaar ook. Camping is wel €5 aan de ingang, voor de mensen die het niet weten."
"ik geef je volledig gelijk ! 's avonds vind ik het zowiezo al leuker."
"paffe, jayke paffe blowe kette, porro kette smore, een jointje smore tere, een " tere"
"Ik blow altijd met één of meerdere vrienden. Alhoewel ik tegenwoordig wel eens zin krijg om er zelf eentje te blowe. Maar toch, ik vind het gezelliger met vrienden. Ik ben niet zo'n eenzaat"
"elke week, maar niet elke dag"
"Drum silver"
"joint + vijver, rivier, beekje joint + open grasvlakte & een helderblauwe hemel joint + afgelegen bankje joint + muziek"
"The viper vs Nosferatu @ Moh radio"