Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Door de stad lopen op een koopavond met een hoop geld opzak! Vanalles passen en lekker veel uitgeven. Spacen in de winkels zoals Men@work waar duizend spiegels, lampjes, felle kleren en harde muziek aanwezig zijn."
"Oom Klaas zei: Dreamy zei: Door de stad lopen op een koopavond met een hoop geld opzak! Vanalles passen en lekker veel uitgeven. Spacen in de winkels zoals Men@work waar duizend spiegels, lampjes, felle kleren en harde muziek aanwezig zijn. Klik om te vergroten... Dat is zeker een leuke ja! Alleen heb ik altijd het gevoel dat iedereen me zo vaag aan zit te kijken als ik met m'n space kop binnen kom lopen en kleding ga passen :P Klik om te vergroten... Tja, daar moet je dan een keer schijt aan hebben haha. Daarom naar een leuke stad gaan wat verder weg zodat je geen bekenden tegen komt oid. Ik vond in de stad rond vagen echt heerlijk!"
"Re: Jou eerste pil Gisteren mijn eerste ptje genomen en wow! Gewoon zoveel beter dan ik verwacht had! Moest alleen vandaag op vakantie, heb nog de halve dag last gehad van een zwevende onderkaak."
"Zelfs bij een halve vind ik het inslaan echt niet fijn! Ga altijd even zitten, paar slokken water en een sigaretje. Dan kan ik weer tegenaan!"
"Water."
"Geen alcohol voor mij meer. Ik heb er een uurtje plezier van dan ga ik knock out en lig ik drie dagen ziek op bed. Neeh. Doe mij maar een jointje."
"Ik wil volgend weekend voor het eerst LSD gebruiken, dit natuurlijk wel op een veilige manier met mensen erbij die vaker gebruikt hebben. Toch vraag ik nog een keertje, welke dosering? Welke omgeving etc? Wat moet je vooraal doen, en wat niet? Alvast bedankt."
"Bijna altijd gewoon L&M sigaret. En anders half zware shag VaNelle."
"In Amsterdam toen ik dertien was met een paar vriendinnen. Eentje blowde al en ging wiet regelen, dus wij alle losse 5 centen bij elkaar om maar nét genoeg te hebben voor een voorgedraaide. Een halfuur gewacht tot er iemand uit de shop kwam die voor ons wou halen. Vervolgens met 6 mensen één mix gerookt, totaal niet over mijn longen natuurlijk. Nu is het wel andere koek."
"Valentijntje zei: Dreamy zei: Ik heb net wel hét perfecte ontdenkt. Stukjes verse meloen, met daaroverheen een laag bosvruchtenvruchtenyougert met stukjes aardbei & besjes! En dan na al dat gekwijl in je smoel, en verse warme appelflap! Ben even bezig geweest maar met een héérlijk resultaat! Klik om te vergroten... foto's?? :P Klik om te vergroten... Haha zal het vanavond weer is klaar maken en kijken of ik het onthoud foto's te maken!"