#1
ik meestal met chesterfield sigaretten

zit nog altijd evenveel wiet in hé...mushiemadness zei:als je zwaardere tabak gebruikt word je joint dan sterker of is dit gewoon een mythe?![]()
Towlie zei:ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat de meesten hier blijkbaar met sigarettentabak rolt want zulke tabak vliegt echt overal naartoe tijdens het rollen en smaakt ongeloofelijk door terwijl shag gewoon mooi tesamen blijft 'plakken' waardoor je toch een stuk makkelijker kunt rollen... van uit een persoonlijk perspectief moet ik toch zeggen dat ik geen mond meer heb na zo een jointje (sigaretten) ... ik rol zelf met belgam 19, iets minder teer dacht ik en de smaak ik zachter zodat de wietsmaak meer doorkomt, niet gezeverd! Als ik zelf af en toe een jointje op mezelf rook, 45 (munt) het is een beetje vreemd om wiet met munt te combineren maar ik kan er niet over hoe fris ik het vind..
iedereen zo zijn eigen manier natuurlijk ...


Amaranth zei:Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen met sigaretten fijn vinden draaien.. Ik kan nog niet zo goed draaien met shag, maar met een peuk erin krijg ik hem helemaal niet dicht..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."