Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke shag ?

welke shag ?

130 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik meestal met chesterfield sigaretten
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tegewoordig terug Pallmall tabak, smaakt wel lekker vind ik. niet te zwaar & niet te licht.
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik vind sigarettentabak altijd zo lastig om te rollen en de smaak vind ik persoonlijk ook vrij vies :flushed:
P
PaddoboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
laatste tijd rol ik met munt tabbak : belgam 44
lekker frisse wietsmaakje :)
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je zwaardere tabak gebruikt word je joint dan sterker of is dit gewoon een mythe? :grin:
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#6
nou welke shag gebruiken julie om je jointjes te draaien ?
ik persoonlijk belgam 21-20 ofwel drum
:smoke:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
bah ik vind tabak goor om jointen mee te rollen...
vroeger deed ik dit ook ja en toen idd ook belgam 20
maar nu alleen nog l&m sigaretten of marlbore...
belga smaakt ook wel goed imo :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik altijd drum, maar heb orige week eentje gedraait met menthol shag en was ook erg lekker
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
mushiemadness zei:
als je zwaardere tabak gebruikt word je joint dan sterker of is dit gewoon een mythe? :grin:
Klik om te vergroten...
zit nog altijd evenveel wiet in hé...
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
drum half zwaar
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
gebruik ook gewoon sigaretten,
malboro vaak
of davidhoff
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#12
Towlie zei:
ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat de meesten hier blijkbaar met sigarettentabak rolt want zulke tabak vliegt echt overal naartoe tijdens het rollen en smaakt ongeloofelijk door terwijl shag gewoon mooi tesamen blijft 'plakken' waardoor je toch een stuk makkelijker kunt rollen... van uit een persoonlijk perspectief moet ik toch zeggen dat ik geen mond meer heb na zo een jointje (sigaretten) ... ik rol zelf met belgam 19, iets minder teer dacht ik en de smaak ik zachter zodat de wietsmaak meer doorkomt, niet gezeverd! Als ik zelf af en toe een jointje op mezelf rook, 45 (munt) het is een beetje vreemd om wiet met munt te combineren maar ik kan er niet over hoe fris ik het vind..
iedereen zo zijn eigen manier natuurlijk ...
Klik om te vergroten...


-en shag smaakt niet lang door? laat je smaak centrum grondig doorzoeken gozer!als je nu belt naar je huisarts heb je misschien volgende maand al een neuroloog....

shag bevat meer toegvoegd water, tabaksextract, en glucosestroop.
na een pakje drum shag doet mijn keel meer pijn dan na een slof(!) winston sigaretten .

shag bevat toevoegingen die wietsmaak compleet ondersneeuwen....
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#13
een kleine test : draain eens een stickie met 0.5 gram goede droge wiet , gemixed met een kwart sigaret.

nix scherps aan
smooth as f*ck
space als een konijn.

maar als je liever grote toeters met veel shag bouwt snap ik dat wel hoor - lekker stoer zuigen aan een grote staaf.... :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
fireleaf of drum lichte shag, lichte shag is zeker een aanrader
S
SiemmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drum en L&M
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik gebruik Pall Mall peuken. :smoke:
k
kwiebLid
01-01-2024, 00:00
#17
golden virginia... is een beetje vochtig, licht, niet zo bitter als drum halfzwaar.
mijn ervaring met (de nederlandse) rizla blauw en die rooie is helemaal erg... dat ze wel héél snel opbranden. meestal gebruik ik smoking of mascotte blauw.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen met sigaretten fijn vinden draaien.. Ik kan nog niet zo goed draaien met shag, maar met een peuk erin krijg ik hem helemaal niet dicht..
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Amaranth zei:
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen met sigaretten fijn vinden draaien.. Ik kan nog niet zo goed draaien met shag, maar met een peuk erin krijg ik hem helemaal niet dicht..
Klik om te vergroten...

nou op de duur leer je het wel man
bij mij was in begin ook zo van die kromme bananen enzo :grin:
maar nu rol ik een mooi j'tje op 50 sec ofzo en dan haast ik me nog niet

en ben er ook altijd zo verliefd op :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

zelf rook ik het liefst met gauloises blondes(siggaretten) :stoned:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind American Spirit de chillste shag om joints mee te draaien. Een goede tweede plaats gaat naar gele Drum (ik weet niet precies hoe die heet, maar zo noem ik hem altijd).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."