Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ok dat valt allemaal nog mee zo te zien. Is er btw kans dat je in je trip blijft hangen of is t echt gewoon niet mogelijk dat t stofje langer werkt?"
"Ik heb absoluut geen kweekervaring maar gratis sporen is voor mij een reden om asap ervaring op te gaan doen Nu alleen hopen dat mn ouders het goed vinden dat ik ze ga kweken lol.. t waterkook gedeelte over 3 dagen wordt echter wel een probleem aangezien mn ouders waarschijnlijk dingen gaan denken lol en ik ben sowieso niet daglijks thuis.. dus ik denk dat ik echt de noobversion van kweken ga proberen.."
"Children of Bodom Scar Symmetry Slipsnot"
"I will go to my lonely dark corner and slit my wrists Get a life -_-"
"Zou graag gaan maar mijn financiele staat laat t niet toe.. ben sowieso al de vorige 4 jaar geweest Mocht C.o.B. toch besluiten om naar graspop te komen maak ik er geld voor vrij!"
"elstinkydermeister zei: ThaReaper zei: Mocht C.o.B. toch besluiten om naar graspop te komen maak ik er geld voor vrij! Klik om te vergroten... bwa.. ik was vroeger echt WEG van COB, vooral van HateCrew DeathRoll (die strakheid, die speelse psychedlische melodielijnen, echt prachtig); maar tis raar hoe mijn interesse in een band zo snel kan dalen: de cd's erna vond ik helaas al een pak minder (de strakheid was er nog, de rest niet), en toen ik ze vorig jaar zag (als 'voorprogramma' voor Slayer) was ik ze eigenelijk helemaal beu. Slappe act met voor mijn oren poppy muziek. Die gast die synth speelt stond daar gewoon niks te doen, bahelve af en toe eens met 1 hand een nieuw programma opstarten. Spijtig. Klik om te vergroten... Dan heb k geen reden om naar Graspop te gaan.. dan wordt t dit jaar alleen AutomaXX"
"elstinkydermeister zei: je moet je niet alleen op mijn mening baseren hoor.. je kan altijd zelf eens gaan checken en oordeel vellen Klik om te vergroten... Heb ze al 6x live gezien alleen was toen te stoned of zat in een pitt"
"Dit zal niet echt een likeur worden.. eerder een sinaasappelsmaakje aan de vodka geven. Echte likeur brandje en gooi je de smaakstoffen er op een hoge temp. in en laat je ze vervolgens trekken. Mocht je dit proberen kan ik je Stroh rum aanraden (80%) dan heb je nog een goed promilage over na het branden"
"dollegekske zei: Nee nog niet, telkens als ik op het punt sta (zo van als ie nu binnen 5 minuten er niet is maak ik het uit) komt ie net aanrijden. Maar ga hem vanavond zijn laatste kans geven, en als ie dan te laat is of niet komt zonder af te bellen kan ie het vergeten Klik om te vergroten... Wise decision.. hij heeft zn kansen gehad.. en je hebt altijd nog de DF dating service"
"Ok een vriend van mij kwam laatst op het geweldige idee om samen een keer Salvia te proberen. We gaan waarschijnlijk 1 gram 10x halen. Nu heb ik me hier over aardig ingelezen op erowid en google results maar heb ik toch nog een aantal vragen. 1. De tijdsduur van een trip verschilt per pagina die ik lees, de een zegt 5-15 de ander tot wel een uur a 2 uur. Welke tijdsduur is enigsinds realistisch? 2. Normaal gesproken zitten we met een hele groep in een keet, is dit met Salvia aan te raden of is het beter om gewoon met zn 2e te zijn? ik heb namelijk gelezen dat een tripsitter aan te raden is maar dat nuchtere mensen je uit een trip kunnen halen (ook onbewust). 3. Mocht t echt fout gaan is er een manier om iemand direct of iig asap uit een trip te krijgen? (denk aan choco en suikers bij paddo's) 4. Is het verstandig om Winamp/Mediaplayer visualisations te gaan kijken tijdens een trip? dit doen we meestal als we knetterstoned zijn namelijk.. 5. Is 1 gram 10x door een pijpje genoeg voor ons 2e of juist teveel? De enige ervaring die we met drugs hebben is wiet en hasj in grote hoeveelheden. 6. Dit is meer een algemene vraag, wat kan ik verwachten als ik trip, ik heb vanalles gelezen van uit lijf tredingen tot hallucinaties dus ik vroeg me af wat me te wachten kan staan. Alvast bedankt voor de reacties"