Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"slechte ervaring mee gehad, geef mij ook maar lekkere lsd. wel nog leuk reportje"
"je krijgt mijn steun /steun"
"mijn vriendin heeft er totaal geen problemen mee dat ik wiet/lsd neem. integendeel nu doet ze het zelf voor ik nu geflamt word moet ik zeggen dat ik totaal niet heb aangedrongen tot gebruik. ze werd gewoon nieuwsgierig als ze mij zag gebruiken. en mensen zeg verdomme wat je neemt voor je een relatie begint dan weet je direct wat voor vlees er in de kuip ligt en voorkom je een heleboel bullshit. + ik zou zoiezo nooit iets met iemand beginnen die anti - drugs is. its just a way of live or in my case: ACID - a state of mind"
"wiet"
"hebben mensen dat ook dat ze zo een raar gevoel krijgen in hun knieën en in je buik. (vind ik niet onplezant). op et einde van mijn trip heb ik altyd zo'n klote spierpijn in mijn knieën."
"ik had het over lsd, paddo's zie ik niet zitten."
"ik heb gisteren nog is getript en het was weer ge-wel-dig lsd is de max."
"lsd is totaal niet verslavend. wel kan het zo zijn dat bij bepaalde personen het "trippen" zo leuk is dat ze het het redelijk vaak doen (ongeveer om de 1 a 2 weken). en dat is mentaal ni zo gezond."
"hmm ziet er mooi uit. je kan zelfs de fractals goed zien die je bij acid soms hebt. goed gedaan"
"hehe zorgt dat onwetende mensen dat flesje niet vinden. a fresh breath?"