Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke shag ?

welke shag ?

130 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
lucky strike sigaret
d
dropkick_tamasLid
01-01-2024, 00:00
#2
shag is een kernbom op je keel. Beter gewoon een sigaret of nog beter light, dan proef je de wiet meteen een stuk beter :hearteyes:
T
TowlieLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat de meesten hier blijkbaar met sigarettentabak rolt want zulke tabak vliegt echt overal naartoe tijdens het rollen en smaakt ongeloofelijk door terwijl shag gewoon mooi tesamen blijft 'plakken' waardoor je toch een stuk makkelijker kunt rollen... van uit een persoonlijk perspectief moet ik toch zeggen dat ik geen mond meer heb na zo een jointje (sigaretten) ... ik rol zelf met belgam 19, iets minder teer dacht ik en de smaak ik zachter zodat de wietsmaak meer doorkomt, niet gezeverd! Als ik zelf af en toe een jointje op mezelf rook, 45 (munt) het is een beetje vreemd om wiet met munt te combineren maar ik kan er niet over hoe fris ik het vind..
iedereen zo zijn eigen manier natuurlijk ...
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
dropkick_tamas zei:
shag is een kernbom op je keel. Beter gewoon een sigaret of nog beter light, dan proef je de wiet meteen een stuk beter :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, marlboro light ofzo is het beste, dat proef je bijna niet.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#5
marlborro, of gewoon vanelle halfzwaar :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
van nelle zware shag
peuken
pall mall half zwaar
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon Lucky Strike original Red :) En dan max een halve peuk per joint :stoned:
s
spazznLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik rol altijd met Belgam 19 smaakt het lekkerst imo :)
R
RufftodacoreLid
01-01-2024, 00:00
#9
altijd van nelle zware shag... met sigaretten vind ik niet zo chill smoken, smaak is dan heel vies vind ik
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik draai gewoon met de shag die ik dan heb, dat kan zijn:

-halfzware van Nelle
-Luckey strike Fire Leaf
-Camel shag
-Javaanse sletjes 3/4 :grin:
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Elixer shag :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pall Mall blauw sigaretten :)
L&M sigaretten
Kent Menthol (jaja, dat kan wel lekker zijn :P)
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#13
Towlie zei:
ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat de meesten hier blijkbaar met sigarettentabak rolt want zulke tabak vliegt echt overal naartoe tijdens het rollen en smaakt ongeloofelijk door terwijl shag gewoon mooi tesamen blijft 'plakken' waardoor je toch een stuk makkelijker kunt rollen... van uit een persoonlijk perspectief moet ik toch zeggen dat ik geen mond meer heb na zo een jointje (sigaretten) ... ik rol zelf met belgam 19, iets minder teer dacht ik en de smaak ik zachter zodat de wietsmaak meer doorkomt, niet gezeverd! Als ik zelf af en toe een jointje op mezelf rook, 45 (munt) het is een beetje vreemd om wiet met munt te combineren maar ik kan er niet over hoe fris ik het vind..
iedereen zo zijn eigen manier natuurlijk ...
Klik om te vergroten...


-en shag smaakt niet lang door? laat je smaak centrum grondig doorzoeken gozer!als je nu belt naar je huisarts heb je misschien volgende maand al een neuroloog....

shag bevat meer toegvoegd water, tabaksextract, en glucosestroop.
na een pakje drum shag doet mijn keel meer pijn dan na een slof(!) winston sigaretten .

shag bevat toevoegingen die wietsmaak compleet ondersneeuwen....
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#14
een kleine test : draain eens een stickie met 0.5 gram goede droge wiet , gemixed met een kwart sigaret.

nix scherps aan
smooth as f*ck
space als een konijn.

maar als je liever grote toeters met veel shag bouwt snap ik dat wel hoor - lekker stoer zuigen aan een grote staaf.... :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
fireleaf of drum lichte shag, lichte shag is zeker een aanrader
S
SiemmLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drum en L&M
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik gebruik Pall Mall peuken. :smoke:
k
kwiebLid
01-01-2024, 00:00
#18
golden virginia... is een beetje vochtig, licht, niet zo bitter als drum halfzwaar.
mijn ervaring met (de nederlandse) rizla blauw en die rooie is helemaal erg... dat ze wel héél snel opbranden. meestal gebruik ik smoking of mascotte blauw.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen met sigaretten fijn vinden draaien.. Ik kan nog niet zo goed draaien met shag, maar met een peuk erin krijg ik hem helemaal niet dicht..
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Amaranth zei:
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen met sigaretten fijn vinden draaien.. Ik kan nog niet zo goed draaien met shag, maar met een peuk erin krijg ik hem helemaal niet dicht..
Klik om te vergroten...

nou op de duur leer je het wel man
bij mij was in begin ook zo van die kromme bananen enzo :grin:
maar nu rol ik een mooi j'tje op 50 sec ofzo en dan haast ik me nog niet

en ben er ook altijd zo verliefd op :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

zelf rook ik het liefst met gauloises blondes(siggaretten) :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."