Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke shag ?

welke shag ?

130 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind American Spirit de chillste shag om joints mee te draaien. Een goede tweede plaats gaat naar gele Drum (ik weet niet precies hoe die heet, maar zo noem ik hem altijd).
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
De beste en lekkerste tabak om mee te smoken is die van Amerikan Spirit. Dat is een soort biologische tabak, niet bewerkt met chemicalïen. Het is licht van smaak en heerlijk zacht op de keel, ze hebben zowel sigaretten als shag.
Daarnaast vind ik kwa shag: Vanelle, lucky en javaanse jongens erg lekker.
En chigaretten: lucky, chesterfield, camel en peter stuyvesant goed in een jonko.
Kretek sigaretten zijn ook erg lekker in een joint, lekker zoet.

Maar tegenwoordig rook ik puur, tabak geeft een nare wending aan de werking van de THC. Persoonlijk ben ik liever high dan stoned.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Escoban zei:
Ik vind American Spirit de chillste shag om joints mee te draaien.
Klik om te vergroten...


Kijk eens aan, goed bezig! :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
samson is wel ok
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
officieel gehoord van een spokeswoman voor europese tabak : ALLE tabak in nederland is bewerkt!!
American spirit bevat geen smaaktoevoegingen ( en is dus wel vrij van invertsuiker ) , maar er zit het meeste ureum in , dat in cominatie met de vlam en de tabak leidt tot een ander cotinine molecuul>Freebase cotinine.
Elke tabak in Nederland heeft hier wel wat van .

Dus neem me niet kwalijk - maar american spirit is ECHT WEL bewerkt.
Dat je het lekker vindt is iets anders. :)

Farmers Gold Additive free ( US import) is voor zover ik weet de enige shag/ tabak die GEEN toevoegingen bevat anders dan water.
S
Space-monkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onbewerkte tabak?

Betekend dat dan dat je er geen zooi als zwarte longen van kan krijgen?:P Of snap ik er weer geen zak van?
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#7
beetje l&M of Chesterfield bij t tippie :grin:
s
stuffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
geen idee skooi altijd een plukje bij de sjop weg :P

maaarrr... als ik wat koop is het dutch wing DE milde shagvan de Aldi:) goed te roken en niet duur wat wil een mens nog meer :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
na jarenlang blowen ben ik er achter gekomen dat het eigenlijk helemaal niet uit maakt welke shag je pakt, als je maar shag gebruikt...
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Halfzware Van Nelle.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drum geel. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."