Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke shag ?

welke shag ?

130 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
M
MarjOnLid
01-01-2024, 00:00
#1
altijd javaanse jongens 3/4
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
van nelle of drum half zwaar is goed er mee te roken :)
d
dikkebluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik gebruik altijd drum halfzwaar van nelle halfzwaar of davenport halfzwaar maar drum vindt ik het fijnste in een joint
f
floydLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zweer bij de belgam 19 (rood)
:smoke:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
halfzware vanelle
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
L&M roltabak of sigaretten filters, gebruik ze beiden :) Kan me nie schelenhoe die peuk smaakt, ask ma stoned ben en de wiet proef ik toch altijd dusja, mss een wat meer in je peuk gooie hé
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik gebruik gwn een sigaret meestal als shag, kvind het eigenlijk eender welk, roltabak of sigaretten, kvind het hhetzelfde
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een sigaret als shag gebruiken.
B
Beautiful_SkunkLid
01-01-2024, 00:00
#9
jointjes fixxe doe ik t liefst met javaanse jongens 3/4 zwaar.. smaakt altijd nog 't best naar mijn mening! of met Black Devil sigarette =)..
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#10
idd, ik ook met chesterfield of met shag, licht er aan wat ik bij de hand heb :grin: maar ik vind de joint cker beter smaken met sigaret :mrgreen:
maar ieder zijn ding hea :stoned:

:wave:
P
PotHeadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gebruik altijd halfzware van Nelle, met Black Devil peuken is ook heerlijk om te doen want die smaken naar vanille.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik gebruik altij lichte tabak; tigra of anders belgam 20-21...
met zware tabak zoals van nelle of drum vintek eiglik mijn joint niet lekker meer smaken, de smaak van de tabak komt er te hard door dan imo...
en filtersafkes vintek ooknie zo lekekr tussen een joint, dan is hij te rap op heb ik te indruk :)
p
pjotskyLid
01-01-2024, 00:00
#13
altijd een filtersigaret(marlboro of L&M) erindraaien ,beetje moeilijker om te rollen maar smaakt beter
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
pjotsky zei:
altijd een filtersigaret(marlboro of L&M) erindraaien ,beetje moeilijker om te rollen maar smaakt beter
Klik om te vergroten...
als je met filtersigaretten gaat rollen, kunde er beter voor zorgen dat uw tipje niet te dun of klein is. anders rolt em helemaal niet tegoei.

Btw, Tigra is toch zware zooi ..
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#15
Belgam 20 is mijn favoriet merk, daarna Camel en dan.. maakt het me niet uit. :)
Ik gebruik nu wel filterhulzen dus ja.. :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marlboro. Ik vind met shag eigenlijk smerig.
d
ditch1989Lid
01-01-2024, 00:00
#17
echt mensen serrieus,

Voor een Joint kan je beter gewoon peuken gebruiken,
maar als je dan toch shag wilt gebruik dat ''samson bright blend''
(bruin-geel pakje), echt aanrader, doordat de shag heel licht is van smaak proef je de wiet beter,
( moetje wel lekkere wiet hebben,

GrDitch««
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik draai eigenlijks altijd met van nelle halfzwaar
en soms 3/4 javaanse jongens.
Sigaretten vind ik niet lekker roken en draaien.
En zeker geen black devil sigaretten :kots:
L
LambikLid
01-01-2024, 00:00
#19
silver shag , het heeft iets wat je niet kan omschrijven!
en camel , eigelijk standaard camel :mrgreen:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drum :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."