Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ok dan zal ik maar ook beginnen hopen DOOD aan de kerel die het verbod heeft geplaatst !!"
"ik vind het zoooooo goed en super dat jullie dat doen maar zal het werken? want ze zeggen al dat het verboden is. indien er een kans bestaat om het ongedaan te maken ( de wet ) wil ik ook wel afkomen ben van belgië namelijk grtz"
"O maar dan is het nog niet zeker dat ze het gaan verbieden ofzo? want op internet gegoogled en overal vind ik nieuws van: PADDO'S ZIJN VERBODEN IN NL! dacht ik van hmm, ff vragen op forum voor het zekerste greetz"
"verbieden ze dan ook kweeksetjes??? kan nog steeds niet geloven dat ze verboden zullen worden... WHY"
"heb gehoord van een vriend dat de paddos al verboden zijn en dat de shops nog wat ze hebben mogen uitverkopen. is dat zo??? want alst zo is zullen ze wss niet meer in locomotiefje hebben grtz"
"haha, blijkbaar verkopen ze het nog. zit er nu onder just one word, its so Genius"
"iemand al ervaringen? en duurt dit lang? zijn ze nog steeds vers als ze toekomen? de paddo's moeten naar belgie trouwens en tgaan hawaiiaantjes zijn greetz"
"hoi, ik heb al 2 keer paddo's gedaan. eerste keer was het halve portie mexicaanse en tweede keer was het 1portie hawaiaanse ... elke keer mindfuck gehad. op zich is dit niet vervelend ( voor mij toch niet ) maar teleurstellend. ( -> geen visuals ) nu, ligt dit aan mij of aan de paddo's die mss van minder kwaliteit waren? graag tips om dit te voorkomen, want wil eens visual trippen mijn volgende paddotrip is overmorgen !!, en het zal 2 possies mexicans zijn greetzzz"
"bedankt voor de snelle reacties, maar met mindfuck bedoel ik dan wel met een gedacht van niets meer begrijpen... en blijven niets begrijpen bij de eerste keer weet ik niet meer wat ik had gegeten dervoor maar bij mijn 2 de keer had ik wel 2 joints gerookt ik denk wel dat ik klaar voor ben voor 2 porties mexicans maar niet voor een grotere mindfuck en hoe bedoel je dat je in problemen komt als je voor de halucinaties gaat? dat is tog de bedoeling? ( correct me if i'm wrong ) greetzzz"
"hallo lieve mensen, ik heb gehoord dat ze paddos gaan verbieden, nu mijn vraag is is dat al geldig? want ik ging deze vrijdag achter wat paddos in terneuzen. greetz"