Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswelke shag ?

welke shag ?

130 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Belgam 19. goed voor sigaretten en joints. Dan hoef ik maar met 1 pak rookwaar rond te lopen.
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#2
half zwaare shag, duin of van nelle :smoke:
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#3
L&M sigaretten
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van Nelle stevige shag vind ik heel goed bij wiet gaan/smaken
N
Nick_jeweetLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lucky strike fire leaf is gewoon de shag om je joint mee te rollen :smoke:

maar ik gooi er toch liever een peukje in :hearteyes:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Never nooit met shag...krijg je zo'n muffe smaak van imo...

L&M, nog 't liefste blauw...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lucky strike sigaret
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
dropkick_tamas zei:
shag is een kernbom op je keel. Beter gewoon een sigaret of nog beter light, dan proef je de wiet meteen een stuk beter :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, marlboro light ofzo is het beste, dat proef je bijna niet.
s
snoopdokLid
01-01-2024, 00:00
#9
marlborro, of gewoon vanelle halfzwaar :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
van nelle zware shag
peuken
pall mall half zwaar
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik draai gewoon met de shag die ik dan heb, dat kan zijn:

-halfzware van Nelle
-Luckey strike Fire Leaf
-Camel shag
-Javaanse sletjes 3/4 :grin:
a
aapje31Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Elixer shag :hearteyes:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pall Mall blauw sigaretten :)
L&M sigaretten
Kent Menthol (jaja, dat kan wel lekker zijn :P)
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#14
Towlie zei:
ik moet zeggen dat ik het nogal vreemd vind dat de meesten hier blijkbaar met sigarettentabak rolt want zulke tabak vliegt echt overal naartoe tijdens het rollen en smaakt ongeloofelijk door terwijl shag gewoon mooi tesamen blijft 'plakken' waardoor je toch een stuk makkelijker kunt rollen... van uit een persoonlijk perspectief moet ik toch zeggen dat ik geen mond meer heb na zo een jointje (sigaretten) ... ik rol zelf met belgam 19, iets minder teer dacht ik en de smaak ik zachter zodat de wietsmaak meer doorkomt, niet gezeverd! Als ik zelf af en toe een jointje op mezelf rook, 45 (munt) het is een beetje vreemd om wiet met munt te combineren maar ik kan er niet over hoe fris ik het vind..
iedereen zo zijn eigen manier natuurlijk ...
Klik om te vergroten...


-en shag smaakt niet lang door? laat je smaak centrum grondig doorzoeken gozer!als je nu belt naar je huisarts heb je misschien volgende maand al een neuroloog....

shag bevat meer toegvoegd water, tabaksextract, en glucosestroop.
na een pakje drum shag doet mijn keel meer pijn dan na een slof(!) winston sigaretten .

shag bevat toevoegingen die wietsmaak compleet ondersneeuwen....
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#15
een kleine test : draain eens een stickie met 0.5 gram goede droge wiet , gemixed met een kwart sigaret.

nix scherps aan
smooth as f*ck
space als een konijn.

maar als je liever grote toeters met veel shag bouwt snap ik dat wel hoor - lekker stoer zuigen aan een grote staaf.... :stoned:
s
smoker41Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Amaranth zei:
Ik kan me echt niet voorstellen dat mensen met sigaretten fijn vinden draaien.. Ik kan nog niet zo goed draaien met shag, maar met een peuk erin krijg ik hem helemaal niet dicht..
Klik om te vergroten...

nou op de duur leer je het wel man
bij mij was in begin ook zo van die kromme bananen enzo :grin:
maar nu rol ik een mooi j'tje op 50 sec ofzo en dan haast ik me nog niet

en ben er ook altijd zo verliefd op :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

zelf rook ik het liefst met gauloises blondes(siggaretten) :stoned:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind American Spirit de chillste shag om joints mee te draaien. Een goede tweede plaats gaat naar gele Drum (ik weet niet precies hoe die heet, maar zo noem ik hem altijd).
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
De beste en lekkerste tabak om mee te smoken is die van Amerikan Spirit. Dat is een soort biologische tabak, niet bewerkt met chemicalïen. Het is licht van smaak en heerlijk zacht op de keel, ze hebben zowel sigaretten als shag.
Daarnaast vind ik kwa shag: Vanelle, lucky en javaanse jongens erg lekker.
En chigaretten: lucky, chesterfield, camel en peter stuyvesant goed in een jonko.
Kretek sigaretten zijn ook erg lekker in een joint, lekker zoet.

Maar tegenwoordig rook ik puur, tabak geeft een nare wending aan de werking van de THC. Persoonlijk ben ik liever high dan stoned.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#19
Halfzware Van Nelle.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drum geel. :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."