Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
143 weergaven
18-5-2026
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
KoxBox zei:
Drientje zei:
KoxBox zei:
Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. :grin:
Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo.
Klik om te vergroten...
HPPD? Ik heb het ook, en ik blow niet.
Klik om te vergroten...
Is dat ook een vorm daarvan? Ik heb het niet door te blowen hoor maar door psychedelica te gebruiken. Voordat ik voor het eerst getript had, had ik daar geen "last" van.
Klik om te vergroten...

lijkt me kut om te hebben... ik geloof iig niet dat ik t heb met mn wietverslavingkje :)
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
cropp zei:
Je weet dat je teveel blowt als je niet mee gaat naar een dubstep omdat je kiespijn hebt :openmouth:
Klik om te vergroten...

Als jij liever tegen mn zure chagrijnige gezicht aan had gekeken had je dat toch moeten zeggen :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hihihi :tearsofjoy:
Nee sorry dat kan niet, heb ze via via :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
BlackRobBlunt zei:
cropp zei:
Je weet dat je teveel blowt als je niet mee gaat naar een dubstep omdat je kiespijn hebt :openmouth:
Klik om te vergroten...

Als jij liever tegen mn zure chagrijnige gezicht aan had gekeken had je dat toch moeten zeggen :grin:
Klik om te vergroten...
Verdoving in overvloed :grin:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
BlackRobBlunt zei:
cropp zei:
Je weet dat je teveel blowt als je niet mee gaat naar een dubstep omdat je kiespijn hebt :openmouth:
Klik om te vergroten...

Als jij liever tegen mn zure chagrijnige gezicht aan had gekeken had je dat toch moeten zeggen :grin:
Klik om te vergroten...
Verdoving in overvloed :grin:
Klik om te vergroten...

Ja, wat verdoving betreft, je weet dat je teveel blowt als je kiezen er uit zijn geslagen en toch naar een dubstep feest gaat omdat je er toch niks van voelt :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Er was ook nog wel wat mdma of coke om door je wang te wrijven, en een biertje had je ook wel gekregen :grin:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Net weer een mooie mee gemaakt!! :mrgreen:

Je weet dat je teveel blowt als...

Je wiet proeft als je je tanden poetst :) (was trouwens wel super lekker! :P )
n
nederjunkLid
01-01-2024, 00:00
#8
endor zei:
Als je meer dan 25 gram oprookt per week. (ik overdreef echt heel hard vroeger)
Als je constant het bakje van de tv kwijtspeelt en een half uur staat te zoeken.
Als je elke avond op je eentje 2 jointen moet roken om in slaap te vallen.
Als je moeder je in een psychiatrische instelling binnen smijt.
Als je te lui bent om op te staan om naar de wc te gaan.
Als je dealer begint te zegge dat je niet zoveel meer mag langskomen per dag.
Klik om te vergroten...
2 maar :?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
endor zei:
Als je dealer begint te zegge dat je niet zoveel meer mag langskomen per dag.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Herkenbaar.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
KoxBox zei:
endor zei:
Als je dealer begint te zegge dat je niet zoveel meer mag langskomen per dag.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Nouja , België moet er iets aan doen !
Ze weten dat het nu in een crimineel milieu word gekweekt en verkocht.
We hebben jobs te kort.
Als ze wiet legaliseren dan word het al niet meer gekweekt en verkocht in een crimineel milieu en dan komen er jobs vrij.
Drugstoerisme? Dan maken ze het maar legaal voor enkel Belgen. :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zet toch gewoon een plantje Endor, niet zo moeilijk doen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
De zak al voor je gevuld word wanneer je binnenkomt
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beanhead zei:
Zet toch gewoon een plantje Endor, niet zo moeilijk doen :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ik gedaan , mijn ouders hebben ze verwoest.
Ik heb er ook een paar buiten gekweekt , maar die hebben we te vroeg moeten oogsten omdat enkele fuckers erbij stonden naar te gapen.
En nu heb ik hier in de buurd niet echt plaatsjes waar ik nog "veilig" kan buiten kweken.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...
Dude.. Gebruik toch gewoon een stukje karton ofzo.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#16
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...

HAHAHAHA :tearsofjoy:
Sick
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
:openmouth:

Karton, stukje van je peuken pakje, treinkaartjes, strippenkaart, medicijndoosje karton :beer:

je kan er echt alles voor gebruiken, maar een fucking tampon...ja dan blow je echt teveel.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...
Lijkt het me vrij stug dat jij weet hoe een tampon eruit ziet want zelfs de kleinste maat betekend een enorme jonko.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...
Lijkt het me vrij stug dat jij weet hoe een tampon eruit ziet want zelfs de kleinste maat betekend een enorme jonko.
Klik om te vergroten...
en als je dan je speeksel niet kan inhouden dan word die nog groter XD
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."