Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
131 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
endor zei:
Als je dealer begint te zegge dat je niet zoveel meer mag langskomen per dag.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Herkenbaar.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
endor zei:
Als je dealer begint te zegge dat je niet zoveel meer mag langskomen per dag.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Nouja , België moet er iets aan doen !
Ze weten dat het nu in een crimineel milieu word gekweekt en verkocht.
We hebben jobs te kort.
Als ze wiet legaliseren dan word het al niet meer gekweekt en verkocht in een crimineel milieu en dan komen er jobs vrij.
Drugstoerisme? Dan maken ze het maar legaal voor enkel Belgen. :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zet toch gewoon een plantje Endor, niet zo moeilijk doen :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
De zak al voor je gevuld word wanneer je binnenkomt
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Zet toch gewoon een plantje Endor, niet zo moeilijk doen :grin:
Klik om te vergroten...

Heb ik gedaan , mijn ouders hebben ze verwoest.
Ik heb er ook een paar buiten gekweekt , maar die hebben we te vroeg moeten oogsten omdat enkele fuckers erbij stonden naar te gapen.
En nu heb ik hier in de buurd niet echt plaatsjes waar ik nog "veilig" kan buiten kweken.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...
Dude.. Gebruik toch gewoon een stukje karton ofzo.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...

HAHAHAHA :tearsofjoy:
Sick
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
:openmouth:

Karton, stukje van je peuken pakje, treinkaartjes, strippenkaart, medicijndoosje karton :beer:

je kan er echt alles voor gebruiken, maar een fucking tampon...ja dan blow je echt teveel.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...
Lijkt het me vrij stug dat jij weet hoe een tampon eruit ziet want zelfs de kleinste maat betekend een enorme jonko.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Drientje zei:
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...
Lijkt het me vrij stug dat jij weet hoe een tampon eruit ziet want zelfs de kleinste maat betekend een enorme jonko.
Klik om te vergroten...
en als je dan je speeksel niet kan inhouden dan word die nog groter XD
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#13
endor zei:
KoxBox zei:
endor zei:
Als je dealer begint te zegge dat je niet zoveel meer mag langskomen per dag.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Nouja , België moet er iets aan doen !
Ze weten dat het nu in een crimineel milieu word gekweekt en verkocht.
We hebben jobs te kort.
Als ze wiet legaliseren dan word het al niet meer gekweekt en verkocht in een crimineel milieu en dan komen er jobs vrij.
Drugstoerisme? Dan maken ze het maar legaal voor enkel Belgen. :P
Klik om te vergroten...
zo is er hier in Mechelen opeens een oorlog tegen een drugsbende aan de gang. (klinkt spannender dan het is).

Het huis aan de overkant is ook plots leeg, paar weken geleden woonden daar nochtans een 10-tal allochtonen (klein huisje hoor :grin:) en op andere plaatsen is de politie ook al binnengevallen.

Dat is een oplossing op korte termijn, 1 bende oppakken = concurrentie uitschakelen voor de volgende dealers :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
HTID zei:
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
Klik om te vergroten...

Heb ik op het moment last van.
En de overheid blijft maar pushen om je gegevens nergens op te schrijven!
Volgende keer pak ik toch pen en papier, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe brief :( :stoned:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#15
bosvos zei:
zo is er hier in Mechelen opeens een oorlog tegen een drugsbende aan de gang. (klinkt spannender dan het is).

Het huis aan de overkant is ook plots leeg, paar weken geleden woonden daar nochtans een 10-tal allochtonen (klein huisje hoor :grin:) en op andere plaatsen is de politie ook al binnengevallen.

Dat is een oplossing op korte termijn, 1 bende oppakken = concurrentie uitschakelen voor de volgende dealers :wink:
Klik om te vergroten...

Beginnen ze nu ook na regio Brussel al in Mechelen drugsbendes op te rollen? 't Is niet dat het veel invloed gaat hebben aangezien de grote bendes bijna nooit opgepakt worden.
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
HTID zei:
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
Klik om te vergroten...

Heb ik op het moment last van.
En de overheid blijft maar pushen om je gegevens nergens op te schrijven!
Volgende keer pak ik toch pen en papier, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe brief :( :stoned:
Klik om te vergroten...
en dan moet je em nog optijd activeren, dat is mij ook pas na 2 brieven gelukt :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Arjan` zei:
PepTalk zei:
HTID zei:
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
Klik om te vergroten...

Heb ik op het moment last van.
En de overheid blijft maar pushen om je gegevens nergens op te schrijven!
Volgende keer pak ik toch pen en papier, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe brief :( :stoned:
Klik om te vergroten...
en dan moet je em nog optijd activeren, dat is mij ook pas na 2 brieven gelukt :grin:
Klik om te vergroten...

Dat word nog een paar maandjes wachten dus, tot ik weer is op mn digiD kan:P
Moet het alleen aanvragen omdat ik een of ander bericht in mn postvak heb daar.

Fock bescherming en privacy, ik wil dat soort dingen gewoon in m'n mail hebben!

OT: Wanneer je een hekel hebt aan Dora.
Ik verwacht dat menige stoners hier mijn mening daarover delen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je je ergert aan tv programmas waar ze dan zitten te hallucineren van wiet. :openmouth:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
endor zei:
Als je je ergert aan tv programmas waar ze dan zitten te hallucineren van wiet. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Like the 70's show?
Dat is het enige programma waar ik dat van kan hebben :tearsofjoy:

Voor de rest erger ik me aan elke programma of film waar wiet of andere dope word gebruikt en waar het totaal onrealistisch is.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou gewoon , hier in België hebben we een programma "thuis" , en daar hadden ze geblowt en bleken kabouters te zien :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3738394041...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."