#1
als je blowt dat je teveel weet
)

wat?? nee dat gebeurde ook toen ik 10 jaar was en nog nooit iets van drugs alcohol enz. had aangeraakt. ze noemen dat verstooid zijnendor zei:als je het bakje van de tv kwijt bent
en blijkt dat je ermee naar de keuken bent gegaan voor te eten , en daar het bakje hebt vergeten
breaker zei:... je liever thuis alleen blowt, in plaats van buitens huis met vrienden blowt..
(kweet nie ofdat deze reden al gepost is, te lui om al die pagina's af te lopen
breaker zei:wat?? nee dat gebeurde ook toen ik 10 jaar was en nog nooit iets van drugs alcohol enz. had aangeraakt. ze noemen dat verstooid zijnendor zei:als je het bakje van de tv kwijt bent
en blijkt dat je ermee naar de keuken bent gegaan voor te eten , en daar het bakje hebt vergeten
DRUGSBUGS zei:je 's avonds na je slaapwel jointje ligt na te denke en plots vergeet over wat je aan het denken was, echt in een paar seconde tijd.
Dat is bij mij eerder regel dan uitzondering. En ik blow niet eens.DRUGSBUGS zei:je 's avonds na je slaapwel jointje ligt na te denke en plots vergeet over wat je aan het denken was, echt in een paar seconde tijd.
PepTalk zei:En waarom blow je nog, als je op 10-jarige leeftijd al verstrooid was?
Jaapje zei:Als je de al een kwartier deze reactie probeerde te plaatsen, maar continue werd afgeleid door de emoticons aan de rechterzijde.

Paradiso zei:Bij iedere grote aankoop (voor meerdere dagen) jezelf beloofd dat het de laatste keer is.
Je meer geld in de shop achterlaat dan bij de supermarkt.
Als je met een smoesje ergens eerder weg gaat om thuis te kunnen roken.
Als je niet te genieten bent en uitflipt om niets als je niet aan het roken bent.
Als je in paniek raakt als de shop net 5 minuten dicht is omdat je weer eens te laat van huis bent gegaan.
Been there, done that... Gelukkig ben ik gestopt en hoef ik me om het bovenstaande niet druk meer te maken. Voor alle andere mensen: een leven zonder weed is echt de moeite waard! Je moet alleen door de zure appel heen. Only the strong ones survive!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."