#1
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
zo is er hier in Mechelen opeens een oorlog tegen een drugsbende aan de gang. (klinkt spannender dan het is).endor zei:KoxBox zei:endor zei:Als je dealer begint te zegge dat je niet zoveel meer mag langskomen per dag.Herkenbaar.
Nouja , België moet er iets aan doen !
Ze weten dat het nu in een crimineel milieu word gekweekt en verkocht.
We hebben jobs te kort.
Als ze wiet legaliseren dan word het al niet meer gekweekt en verkocht in een crimineel milieu en dan komen er jobs vrij.
Drugstoerisme? Dan maken ze het maar legaal voor enkel Belgen. :P
HTID zei:Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt

bosvos zei:zo is er hier in Mechelen opeens een oorlog tegen een drugsbende aan de gang. (klinkt spannender dan het is).
Het huis aan de overkant is ook plots leeg, paar weken geleden woonden daar nochtans een 10-tal allochtonen (klein huisje hoor) en op andere plaatsen is de politie ook al binnengevallen.
Dat is een oplossing op korte termijn, 1 bende oppakken = concurrentie uitschakelen voor de volgende dealers![]()
en dan moet je em nog optijd activeren, dat is mij ook pas na 2 brieven geluktPepTalk zei:HTID zei:Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
Heb ik op het moment last van.
En de overheid blijft maar pushen om je gegevens nergens op te schrijven!
Volgende keer pak ik toch pen en papier, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe brief![]()
![]()
Arjan` zei:en dan moet je em nog optijd activeren, dat is mij ook pas na 2 brieven geluktPepTalk zei:HTID zei:Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
Heb ik op het moment last van.
En de overheid blijft maar pushen om je gegevens nergens op te schrijven!
Volgende keer pak ik toch pen en papier, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe brief![]()
![]()
![]()
endor zei:Als je je ergert aan tv programmas waar ze dan zitten te hallucineren van wiet.![]()
PepTalk zei:endor zei:Als je je ergert aan tv programmas waar ze dan zitten te hallucineren van wiet.![]()
Like the 70's show?
Dat is het enige programma waar ik dat van kan hebben![]()
Voor de rest erger ik me aan elke programma of film waar wiet of andere dope word gebruikt en waar het totaal onrealistisch is.
Nee, serieus? Ik keek daar vroeger (8 jaar geleden ofzo) ook wel eens naar met mijn moeder. Haha.endor zei:Nou gewoon , hier in België hebben we een programma "thuis" , en daar hadden ze geblowt en bleken kabouters te zien![]()
LADd zei:als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..

StonerSmile zei:-een beetje stoner weet dat een tip zo open is zodat de thc niet in het filter blijft hangen.
Als je wiet de schuld geeft van je "fouten".DutchCookie zei:godver, zit ik net in de bus naast een superleuke meid, raak ik een beetje met haar aan de praat
you can guess, geen naam en geen nummer. dacht er natuurlijk pas aan toen ik al weg was gelopen![]()


Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?spacelord zei:...je net als ik nu al blowt![]()
Flameon zei:Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?spacelord zei:...je net als ik nu al blowt![]()
blu zei:Flameon zei:Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?spacelord zei:...je net als ik nu al blowt![]()
Is leuk.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."