Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
128 weergaven
18-5-2026
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#2
endor zei:
KoxBox zei:
endor zei:
Als je dealer begint te zegge dat je niet zoveel meer mag langskomen per dag.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Nouja , België moet er iets aan doen !
Ze weten dat het nu in een crimineel milieu word gekweekt en verkocht.
We hebben jobs te kort.
Als ze wiet legaliseren dan word het al niet meer gekweekt en verkocht in een crimineel milieu en dan komen er jobs vrij.
Drugstoerisme? Dan maken ze het maar legaal voor enkel Belgen. :P
Klik om te vergroten...
zo is er hier in Mechelen opeens een oorlog tegen een drugsbende aan de gang. (klinkt spannender dan het is).

Het huis aan de overkant is ook plots leeg, paar weken geleden woonden daar nochtans een 10-tal allochtonen (klein huisje hoor :grin:) en op andere plaatsen is de politie ook al binnengevallen.

Dat is een oplossing op korte termijn, 1 bende oppakken = concurrentie uitschakelen voor de volgende dealers :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
HTID zei:
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
Klik om te vergroten...

Heb ik op het moment last van.
En de overheid blijft maar pushen om je gegevens nergens op te schrijven!
Volgende keer pak ik toch pen en papier, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe brief :( :stoned:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
bosvos zei:
zo is er hier in Mechelen opeens een oorlog tegen een drugsbende aan de gang. (klinkt spannender dan het is).

Het huis aan de overkant is ook plots leeg, paar weken geleden woonden daar nochtans een 10-tal allochtonen (klein huisje hoor :grin:) en op andere plaatsen is de politie ook al binnengevallen.

Dat is een oplossing op korte termijn, 1 bende oppakken = concurrentie uitschakelen voor de volgende dealers :wink:
Klik om te vergroten...

Beginnen ze nu ook na regio Brussel al in Mechelen drugsbendes op te rollen? 't Is niet dat het veel invloed gaat hebben aangezien de grote bendes bijna nooit opgepakt worden.
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
HTID zei:
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
Klik om te vergroten...

Heb ik op het moment last van.
En de overheid blijft maar pushen om je gegevens nergens op te schrijven!
Volgende keer pak ik toch pen en papier, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe brief :( :stoned:
Klik om te vergroten...
en dan moet je em nog optijd activeren, dat is mij ook pas na 2 brieven gelukt :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Arjan` zei:
PepTalk zei:
HTID zei:
Als je je digid wachtwoord al vergeten bent nog voordat je de activeringsbrief ontvangt
Klik om te vergroten...

Heb ik op het moment last van.
En de overheid blijft maar pushen om je gegevens nergens op te schrijven!
Volgende keer pak ik toch pen en papier, nu moet ik weer een week wachten op een nieuwe brief :( :stoned:
Klik om te vergroten...
en dan moet je em nog optijd activeren, dat is mij ook pas na 2 brieven gelukt :grin:
Klik om te vergroten...

Dat word nog een paar maandjes wachten dus, tot ik weer is op mn digiD kan:P
Moet het alleen aanvragen omdat ik een of ander bericht in mn postvak heb daar.

Fock bescherming en privacy, ik wil dat soort dingen gewoon in m'n mail hebben!

OT: Wanneer je een hekel hebt aan Dora.
Ik verwacht dat menige stoners hier mijn mening daarover delen.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je je ergert aan tv programmas waar ze dan zitten te hallucineren van wiet. :openmouth:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
endor zei:
Als je je ergert aan tv programmas waar ze dan zitten te hallucineren van wiet. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Like the 70's show?
Dat is het enige programma waar ik dat van kan hebben :tearsofjoy:

Voor de rest erger ik me aan elke programma of film waar wiet of andere dope word gebruikt en waar het totaal onrealistisch is.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou gewoon , hier in België hebben we een programma "thuis" , en daar hadden ze geblowt en bleken kabouters te zien :openmouth:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
endor zei:
Als je je ergert aan tv programmas waar ze dan zitten te hallucineren van wiet. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Like the 70's show?
Dat is het enige programma waar ik dat van kan hebben :tearsofjoy:

Voor de rest erger ik me aan elke programma of film waar wiet of andere dope word gebruikt en waar het totaal onrealistisch is.
Klik om te vergroten...

Heerlijk die scenes :tearsofjoy:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=t1ryT3F9o0E&feature=related[/youtube]
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
endor zei:
Nou gewoon , hier in België hebben we een programma "thuis" , en daar hadden ze geblowt en bleken kabouters te zien :openmouth:
Klik om te vergroten...
Nee, serieus? Ik keek daar vroeger (8 jaar geleden ofzo) ook wel eens naar met mijn moeder. Haha.
Dat heb ik nooit gezien, helaas. :tearsofjoy:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#12
LADd zei:
als je een tampon probeert te gebruiken als tipje, omdat je al je geld aan wiet hebt uitgegeven en geen tipjes meer hebt..
Klik om te vergroten...

.... Zucht....
Dit GELOOOOF je toch niet?
-een beetje stoner weet dat een tip zo open is zodat de thc niet in het filter blijft hangen.
-een beetje man weet dat je niet iets in je mond moet stoppen wat in een vrouw gestopt hoort te worden.
-een beetje arm als je geen tip kan kopen.
-een beetje onnozel om dat op zo'n stoer forum als deze te posten en te denken dat er geen mensen raar opkijken...
-een beetje meer wiet en ik ga zo nog een uur verder :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
StonerSmile zei:
-een beetje stoner weet dat een tip zo open is zodat de thc niet in het filter blijft hangen.
Klik om te vergroten...

Is dat zo?
Ik word van m'n zelf gemaakte ''wiet sigaretjes'' toch wel goed stoned hoor!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14


Ik denk dat op dit forum toch wel veel mensen zitten die, in tegenstelling van de overgrote meerderheid van de jeugd tegenwoordig, eerst de persoon willen kennen en er dan de liefde mee bedrijven ipv. mee te neuken.

Hoewel ik er wel een paar ken die er geen doekjes om winden hier op het forum :wink:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
DutchCookie zei:
godver, zit ik net in de bus naast een superleuke meid, raak ik een beetje met haar aan de praat
you can guess, geen naam en geen nummer. dacht er natuurlijk pas aan toen ik al weg was gelopen :angry:
Klik om te vergroten...
Als je wiet de schuld geeft van je "fouten".
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#16
het was eigenlijk in navolging van seth's bericht aangezien ik iets vergelijkbaars had, ik was alleen niet onder invloed van iets. zelfs nuchter vergeet ik het :rolleyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#17
...je net als ik nu al blowt :rolleyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
spacelord zei:
...je net als ik nu al blowt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
spacelord zei:
...je net als ik nu al blowt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?
Klik om te vergroten...

Is leuk.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
blu zei:
Flameon zei:
spacelord zei:
...je net als ik nu al blowt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Behoorlijk vroeg ja. Hoe komt het?
Klik om te vergroten...

Is leuk.
Klik om te vergroten...

... je nog steeds als ik blowt :tearsofjoy: wekker was niet afgegaan, les gemist dus ja dan maar geen les vandaag :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...394041424344
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."