Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
129 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je merkt dat je bewustzijn steeds breder en accurater word in het ontvangen van signalen vanuit je onderbewustzijn..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je opstaat en naar bed gaat met een joint en zo de dagen /weken maanden voorbij droomt.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je bij 0 grade vrieskou, keiharde regen en hagel, harde windstoten naar de coffeeshop fietst om alleen een pakje vloe te kopen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zelfs de 14:20's aangrijpt om te smoken :stoned:

Voeg maar toe :grin:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#5
je een WC-rol gebruikt om tipjes mee te maken :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
07.00 am aan de oliepijp hangt ..... tot 23.59 pm ....

Op pad gaat maar 4 x terug moet omdat je geheugen totaal verdooft is.
Echt ALLES voorruit schuift naar morgen.
Een bleke smoel krijgt.
Liever droge spaghettie eet zodat je een tientje wiet kan kopen ...

Moet de expert even doorgaan ?


Of ga je stoppen Rob?

EX Stonie nu Bonie
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je avonds op zoek bent naar tipjes, vloei en aanstekers en 's ochtends wakker wordt met 3 stuks van elk.

Stoppen? :( Ik wil niet. Zou wel verstandig zijn, maar ik wil niet :openmouth:
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je op een vrije dag om 6 uur s'ochtends opstaat, alleen zodat je er nog een kan roken voor je naar huis gaat..
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je zo naief bent geworden door het blowen dat je verhaaltjes over chinese wiet gelooft.
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je van oude jointjes een nieuwe maakt :mrgreen:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eh, wat was de vraag ook al weer?
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
1. Als je pakje big vloei uit elkaar valt omdat er teveel tipjes uit gedraaid zijn.

2. Als je ongeveer 50 lege wietzakjes openscheurt en met een mesje de overgebleven thc er uit schraapt om vervolgens alles in een joint te stoppen. (geloof me of niet: dit is echt een AANRADER! Heb 't nu 4x gedaan en ik was 4x enorm knetter).


Kimmerd zei:
als je bijna overal IETS vergeet
Klik om te vergroten...
Dat is al standaard bij mij :P
M
Magic GuestLid
01-01-2024, 00:00
#13
je een joint maakt van een krant
niet naar vragen :cry: er kwam zwarte rook vanaf...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
je vergeet waarom je het nou eigenlijk doet
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mocht je er nog wat aan hebben, volgende keer naar een fotoalbum zoeken, zit rijstepapier in..

OT: je de volgende ochtend wakker word, en merkt dat je met zn tweeën bijna 70 euro hebt opgerookt.
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
je continu vergeet wie je ook alweer aan het bellen was op het moment dat je de telefoon hoort overgaan..

dat je wakker wordt en je een joint ziet liggen in de asbakl en daarna besluit om toch nog even verder te slapen hehe :stoned:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je door de regen op de fiets een half uur rijd voor de coffieshop
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Als je bij 0 grade vrieskou, keiharde regen en hagel, harde windstoten naar de coffeeshop fietst om alleen een pakje vloe te kopen.
Klik om te vergroten...


Als je door de regen op de fiets een half uur rijd voor de coffieshop
Klik om te vergroten...


Vergeet dat het al gepost is :mrgreen:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je belangrijke documenten niet meer vindt in je lade omdat ze uitpuilt van de lege wietzakjes. Als je die documenten dan uiteindelijk gevonden hebt, blijken er hoeken afgescheurd, die gebruikt zijn geweest om tipjes van te maken.
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
als je bijna overal IETS vergeet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."