Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
124 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
oortjes zei:
Dit is zojuist gebeurd.
Klik om te vergroten...
Oeps..
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als ik gek word in mijn hoofd..
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je in één avond vanwege geen voorraad meer hebben en tóch wilt blowen, je 300 kilometer van uit Zwolle
naar het zuiden des land rijdt, scoort, en vervolgens dat hele kutstuk autosnelweg weer terúg rijdt!
Dit heb ik 1 x gedaan. Best wel heftig vond ik later. Maar ja, geen korreltje wiet meer hebben? Toen? Dat dus NOOOOIT
Goddank blow ik al vele jaren niet meer. Maar, eerlijk is eerlijk, nu aan de farma zit. Of dat legaal op recept is of niet., maakt dus geen flikker uit.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oxcyman zei:
Als je in één avond vanwege geen voorraad meer hebben en tóch wilt blowen, je 300 kilometer van uit Zwolle
naar het zuiden des land rijdt, scoort, en vervolgens dat hele kutstuk autosnelweg weer terúg rijdt!
Dit heb ik 1 x gedaan. Best wel heftig vond ik later. Maar ja, geen korreltje wiet meer hebben? Toen? Dat dus NOOOOIT
Goddank blow ik al vele jaren niet meer. Maar, eerlijk is eerlijk, nu aan de farma zit. Of dat legaal op recept is of niet., maakt dus geen flikker uit.
Klik om te vergroten...



Zwolle Amsterdam is maar 180 km. Rij je in ruim 1,5 uur.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je te vaak in dit topic post :tonguewink:
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dunnetjess33 zei:
Zwolle Amsterdam is maar 180 km. Rij je in ruim 1,5 uur.
Klik om te vergroten...
Ehhhh....Het was Zwolle omgeving Roermond vice versa...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oxcyman zei:
Ehhhh....Het was Zwolle omgeving Roermond vice versa...
Klik om te vergroten...
Ga je toch naar Amsterdam? Scheelt de helft..
O
OxcymanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dunnetjess33 zei:
Ga je toch naar Amsterdam? Scheelt de helft..
Klik om te vergroten...

Amsterdam??? Ha Nee dank u beleefd geen goeie ervaringen mee daar...ik had een dealer in die tijd, waar ik gewoon a l t i j d mijn hash haalde
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Liefhebbertje zei:
Je salaris word overgemaakt naar de shop en jij zakgeld krijgt
Klik om te vergroten...
Dan is naar de smartshop voordeliger :)
Cut Out the middle man as it were

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."