#1
Oeps..Dit is zojuist gebeurd.
Oeps..Dit is zojuist gebeurd.
Als je in één avond vanwege geen voorraad meer hebben en tóch wilt blowen, je 300 kilometer van uit Zwolle
naar het zuiden des land rijdt, scoort, en vervolgens dat hele kutstuk autosnelweg weer terúg rijdt!
Dit heb ik 1 x gedaan. Best wel heftig vond ik later. Maar ja, geen korreltje wiet meer hebben? Toen? Dat dus NOOOOIT
Goddank blow ik al vele jaren niet meer. Maar, eerlijk is eerlijk, nu aan de farma zit. Of dat legaal op recept is of niet., maakt dus geen flikker uit.
Ehhhh....Het was Zwolle omgeving Roermond vice versa...Zwolle Amsterdam is maar 180 km. Rij je in ruim 1,5 uur.
Ga je toch naar Amsterdam? Scheelt de helft..Ehhhh....Het was Zwolle omgeving Roermond vice versa...
Ga je toch naar Amsterdam? Scheelt de helft..
Dan is naar de smartshop voordeligerJe salaris word overgemaakt naar de shop en jij zakgeld krijgt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."