Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
132 weergaven
18-5-2026
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je je rechterschoen links aandoet en dan denkt Kut. Vervolgens denk je ahh dan doe ik eerst rechts aan en dan fixx ik links wel. En dan heb je op beide voeten de verkeerde schoenen aan :openmouth:
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
je omdat je door je stash heenzit dan maar takje van totaal onrijpe plant afknipt en zes-weken-gebloeide, natte wiet rookt :rolleyes:
T
Trippert QLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je 's ochtends opstaat, je 2 jointjes hebt weggepaft en dan maar eens tegen jezelf zegt...'ik ga beginnen met blowen vandaag'
Merkte na mijn 4e jointje vandaag pas dat ik de 1e 2x was vergeten :grin: :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lavalamp zei:
je omdat je door je stash heenzit dan maar takje van totaal onrijpe plant afknipt en zes-weken-gebloeide, natte wiet rookt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Kun je daar geen thee van trekken dan?

Thee is zowiezo wel een oplossing voor je ``laatste stash``, werkt 6 uur en je hebt ook niet zo veel nodig...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
Lavalamp zei:
je omdat je door je stash heenzit dan maar takje van totaal onrijpe plant afknipt en zes-weken-gebloeide, natte wiet rookt :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Kun je daar geen thee van trekken dan?

Thee is zowiezo wel een oplossing voor je ``laatste stash``, werkt 6 uur en je hebt ook niet zo veel nodig...
Klik om te vergroten...

Ja hoor, had er ook chocomelk van gemaakt, gaat ook lekker :) maar het roken is zo'n leuke bezigheid he :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
weyoun22 zei:
Als je bij de coffeeshop nee zegt tegen het gratis vloeiboekje/aansteker die je bij een voordeelzak krijgt, omdat je thuis om komt in die troep.
Klik om te vergroten...

Nee, dan blow je niet teveel anders zouden die vloeitjes wel op zijn :grin:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
je je afvraagt waarom de het om 2 uur snachts zo verdomd ligt buiten is

oeps het was alweer 7 uur en college begint om 10 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je de route kent van de wiet leverancier naar shop(s).
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je een joint van een vreemde aangeboden krijgt en na 1 trekje precies kunt zeggen welk soortje wiet of hasj het is.
t
theholyganjaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je plots van 1g/week overschakelt naar 12,5g per dag op een festival dat je zo verdoofd bent dat je niks meer voelt als ze met schoenen naar je smijten en dat je gewoon overal op de grond kan slapen... :confused: :confused:
K
KxZLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je om 3:30 alle snackbars in de buurt langs gaat om te kijken of ze nog open zijn.
s
skeeremanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Je broer in een oude sok 5 gram wiet van je vind en je denkt wtf hoelang zit dat daar al?
m
mario1223Lid
01-01-2024, 00:00
#13
als je kleren 2 x in de wasmachine moeten omdat je anders stinkt naar wiet.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je het telefoonnummer van de coffeeshop in je telefoon hebt staan :tearsofjoy:
N
NielssLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je THC cristallen in je poep terugvindt
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nielss zei:
Als je THC cristallen in je poep terugvindt
Klik om te vergroten...
Ik vind het eerder zorgelijk dat je je poep doorzoekt dan dat je zoveel blowt dat die kristallen terug te vinden zijn. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor het oog van veel plaatsgenoten met een dikke jonko in je bakkes aan komt fietsen op het strand. :sunglasses:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#18
je het ijs in de koelkast zet ipv de vriezer.
N
NielssLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Nielss zei:
Als je THC cristallen in je poep terugvindt
Klik om te vergroten...
Ik vind het eerder zorgelijk dat je je poep doorzoekt dan dat je zoveel blowt dat die kristallen terug te vinden zijn. :P
Klik om te vergroten...

Of dat je gaat kijken of je nog high kan worden van die THC cristallen
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Nielss zei:
Als je THC cristallen in je poep terugvindt
Klik om te vergroten...
Ik vind het eerder zorgelijk dat je je poep doorzoekt dan dat je zoveel blowt dat die kristallen terug te vinden zijn. :P
Klik om te vergroten...
Ik vraag me vooral af of je begrepen hebt hoe een joint werkt, als die kristallen in je poep terecht komen. Eet je een joint op dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4041424344
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."