Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha, ja je hebt gelijk maar het kwam zo verbitterd op me over."
"spacelord zei: Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk). Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes. Klik om te vergroten... Alles wit? nooit gehad, denk wel dat het een flashback was. of in ieder geval dat de lsd nog invloed op je space had."
"Ik gooi mn vuile was meestal naast de wasmand, omdat ik te lui ben om het er in te doen :P"
"KoxBox zei: Drientje zei: KoxBox zei: Bij mij golft de vloer/grond/straat en de wolken enzo wel als ik er lang genoeg naar kijk. Wel vermakelijk als ik op de bus sta te wachten ofzo. Klik om te vergroten... HPPD? Ik heb het ook, en ik blow niet. Klik om te vergroten... Is dat ook een vorm daarvan? Ik heb het niet door te blowen hoor maar door psychedelica te gebruiken. Voordat ik voor het eerst getript had, had ik daar geen "last" van. Klik om te vergroten... lijkt me kut om te hebben... ik geloof iig niet dat ik t heb met mn wietverslavingkje"
"cropp zei: BlackRobBlunt zei: cropp zei: Je weet dat je teveel blowt als je niet mee gaat naar een dubstep omdat je kiespijn hebt Klik om te vergroten... Als jij liever tegen mn zure chagrijnige gezicht aan had gekeken had je dat toch moeten zeggen Klik om te vergroten... Verdoving in overvloed Klik om te vergroten... Ja, wat verdoving betreft, je weet dat je teveel blowt als je kiezen er uit zijn geslagen en toch naar een dubstep feest gaat omdat je er toch niks van voelt"
"Net weer een mooie mee gemaakt!! Je weet dat je teveel blowt als... Je wiet proeft als je je tanden poetst (was trouwens wel super lekker! :P )"
"doe ik ook altijd :P als ik thuis ben knip ik er vaak gewoon een strook af"
"er is geloof ik wel eens een plant geprobeert te kweken met 70 % thc. maar die is dood gegaan"
"Slechte ogen? :P Nee, ik weet het niet. lijkt me erg vervelend"
"@ Drugsgebruiker. Je hebt absoluut een punt. Maar ik ga ook erg veel om met krakers, en als ik een huis zie dat jaren leeg staat, en dat vervolgens maar gesloopt wordt, vind ik dat ongelovelijk zonde. ik ben voor het kraken. en als ze het gaan verbieden dan moet er in ieder geval de mogelijkheid komen om nog wel te kunnen kraken in woningen/ gebouwen die toch na een paar jaar tegen de vlakte gaan."