#1
Dutchy zei:Je met veel tegenzin achter de computer/tv vandaan komt om beneden wat drinken te halen. Als je beneden bent even met je ouders praten en weer naar boven gaat en pissig op jezelf bent dat je vergeten bent drinken te halen.
Naar beneden loopt om iets te pakken ( telefoon o.i.d. ) en zodra je beneden bent in de koelkast staat te kijken en denkt wtf wou ik ook alweer doen ?![]()
Herkenbaar!