Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wiet, Hasj, Space cake (Heerlijke brownies), Bier, Alcohol. Was eigenlijk de planning XTC op een feesiej, maar wegens iets anders konden we niet lang blijven dus schuiven we het weer even op."
"Alcohol Nicotine Caffeine"
"Enkelt bier vrijdag en zaterdag."
"Wiet, Alcohol, mdma was weer een geweldig weekend"
"tomz0r zei: Ik lees bij bijna iedereen nieuwsgierigheid, maar volgens mij heeft het een diepere oorzaak dan dat. Hoe komt het dat je interesse krijgt in een middel wat door iedereen als "slecht" benadrukt wordt en een middel waarvan je als junk wordt bestempeld als je het gebruikt? Volgens mij zijn alle mensen met drugsgebruik begonnen om stoer te doen, zich te onderscheiden of een poging om lekker in hun vel te zitten als ze dat niet zitten. Bij mij was dat eerste vooral het geval. Klik om te vergroten... Ik ben van mezelf al behoorlijk nieuwsgierig met dingen proberen. Dat van stoer doen heb ik eigenlijk nog nooit gehoord in me omgeving als ik eerlijk ben. Mij maak het niet uit of mensen het slecht benadrukken, ik wou het proberen nou ik vond het wel kicken, toen probeerde ik meer, heb nu toch al een hoop gesprobeerd en er komt volgende week weer wat nieuws bij, in de zomer ook met een tripsitter. En er komt steeds meer nieuwsgierigheid naar middelen waar ik meer over heb gehoord en wat ik wilt proberen. En ik denk dat het zo bij de meeste gaat. Het is wel zo dat ik door ben blijven blowen een halfjaar lang elke dag om me rotte periode een beetje te vergeten dat ik gewoon lekker altijd stoned was maar na een halfjaar begon ik ook te denken dat dit niet werkte en dat ik gewoon elk weekend heel af en toe doordeweeks als ik de dag erna geen school heb, gewoon wat te drinken of te gebruiken. Dat doe ik nu al een 5 maanden en vind het prima gaan Maar de verschillende middelen gebruiken en proberen wordt nu wel steeds meer."
"Hertog Jan, Amstel, Bavaria, Heineken....."
"Ik zit al een tijdje met wat enkele vragen dus zal ze hier is even stellen. Ik mot over het algemeen veel vaker pissen als maten als ik bier op heb, na een liter mot ik soms echt om de 20 minuten pissen of soms zelfs nog vaker, ben ik hier gewoon gevoelig voor of is dat heel normaal. En maakt het uit als je 2 verschillende bieren drink tijdens het indrinken, en op de feest misschien weer een andere bier? Want met sommige alocoholische drankjes wordt je misselijk of ziek heb ik gehoord als je er 2 of meer verschillende drink, wil dus even weten of dat ook met bier is."
"Ok want vond het wel irritant en me maten liggen ook altijd in de deuk dat ik constant mot pissen. Maar dit wordt de eerste keer dat ik zo lang aangeschoten/dronken wil zien vanwege uitgaan en beetje indrinken, dan neem ik wel 1 sixpack voor me eigen, want op die feest weet ik niet wat voor bier ze hebben, mot wel met mate drinken anders krijg ik me kater al op die feest, dan een jointje voor ik naar huis ga, komt wel goed dus haha. Maar bedankt voor je reactie ben blij dat het normaal is dan."
"Tja ik ken overal pissen behalve in de pendelbus van een uur lang denk ik"
"Blackberry? weed Amnesia. weed Verder niks"