Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik word haast nooit aggressief..."
"misschien heel gek hoor...maar denk je dat je die jongens nog eens tegen zal komen? als dat zo is, erop af stappen en gewoon vragen wat er is gebeurd of dat zij van meer weten. ze zullen, als ze wat hebben gedaan, vast niet eerlijk zijn maar dat zie je wel aan iemand. niemand hier kan je vertellen wat er in je drankje heeft gezeten. ik vind het trouwens wel gek dat de ambulance je niet mee heeft genomen. ik bedoel je ging out! een ambulancebroeder of zuster zou je dan toch op zijn minst even kunnen onderzoeken. ook dat zou je kunnen proberen; in contact komen met de ambulancemedewerkers en vragen wat zij ervan denken en ervan vinden. zij kunnen je waarschijnlijk meer vertellen dan wij. ik dit geval dan, zij waren er namelijk bij. als nou blijkt dat er wat in je drankje heeft gezeten? wat dan?"
"heb gedronken en geblowed, maar wel binnen te perken. was wel met een aantal mensen die xtc, wiet en alcohol ophadden...was echt heel vervelend. normaal gesproken zou dat juist gezellig zijn, maar dit was echt niet leuk. waren compleet opgefokt en agressief...eigenlijk wilde ik zelf ook wel xtc gebruiken, maar ik had besloten dat ik beter een beetje bij zinnen kon blijven. op een gegeven moment wilde een van die gasten zelfs de straat op om mensen in elkaar te slaan. zijn vriendin was ook echt helemaal stuk, want het was haar verjaardag en dit is schijnbaar niet de eerste keer...dus ik heb eigenlijk de hele avond een beetje oppas kunnen spelen...politie wel 3 keer langs geweest wegens rellen op straat. zijn buren zijn echt de beste buren ever...een kant is een jonge gast die zelf ook altijd compleet losgaat (hij was erbij en zat met dezelfde handfull als ik), en aan de andere kant woont een ouwe hippie die echt nooooit zeurt als de muziek weer veeel te hard staat...maar 2 gasten hebben hem bedreigd omdat hij alleen maar vroeg of we op straat misschien wat rustiger wilden doen vanwege die rellen. dus was gezellig"
"BlackRobBlunt zei: ^Lekker zielige dildo's dan, die kennissen van jou. OT: koffie, biertje, jointje Klik om te vergroten... was een verjaardag feest voor de vriendin van mijn stiefbroer...ik ken die andere gasten niet."
"donderdagavond/nacht paddo`s. weekend zelf alleen wiet en alcohol"
"vorig jaar 14 juli of juni...ging naar het concert van justin timberlake en had mezelf voorgenomen dat ik sowieso dronken aan wilde komen. was gewoon in een gekke bui. toendertijd blowde ik nog niet. maar goed, de gene met wie ik was blowde wel, en hij had een hasjjointje gedraaid die hij voor de coffeeshop op het terrasje oprookte. toen hij naar binnen ging om te pissen pakte ik de joint en begon er aan te trekken...waarom? geen idee, was gewoon benieuwd en dronken. in de metro op weg naar de arena heb ik mezelf en 3 andere mensen compleet ondegekotst. stond ik daar op station nog wat in amsterdam met me nieuwe outfit compleet onder de zwarte kots op weg naar een concert waar veel mooie dames rondlopen. geweldig natuurlijk. heb me kleding op het station weggegooid en in de arena een roze timberlake vest gekocht..."
"ik noem even wat goede films op. pulp fiction scarface casino one perfect day baseball diary`s trainspotting reqieum for a dream blow"
"Lana zei: nicolai zei: ik noem even wat goede films op. pulp fiction scarface casino one perfect day baseball diary`s trainspotting reqieum for a dream blow Klik om te vergroten... The Basketball Diaries bedoel je Klik om te vergroten... ja die inderdaad. machtige film."
"- Hoe oud was je toen je voor het eerst experimenteerde ? Softdrugs: 19 harddrugs: 20 - Wat was je ervaring bij het gebruik? Ik ging kotsen, had te veel alcohol op. Een week later nog eens geblowed...werd bang, tijd ging langzaam, hoorde stemmetjes om me heen, ging trillen, werd bleek. Bij harddrugs (xtc) ging ik gelukkig niet kotsen. Voelde de hele tijd energie door mijn lijf stromen, en af en toe voelde ik een nog aanwezigere energie boost door mijn lichaam gieren. Verder voelde ik me blij, en gelukkig. Ik vond alleen dat het te lang duurde. Op een gegeven moment ging ik me afvragen of ik nog wel normaal zou worden. - welke opleiding volgde je toen ? Ik volgde toen geen opleiding, tenminste niet op een school. - Wist je wat de effecten waren ? Ja, ik heb voordat ik ging gebruiken, veel vrienden en kennissen om me heen gehad die gebruikten. Verder heb ik van te voren een aantal boeken gelezen, bv uit je bol van gerben hellinga en boeken die gaan over een bepaalde drug en de werking daarvan. - Wist je wat de risico's waren ? Ik dacht van wel....ik had niet verwacht dat drugs zo`n invloed op mij zouden hebben. In mijn geval is dat overigens positief, ik denk niet dat voor iedereen hetzelfde opgaat. - Wat was de reden om te proberen ? (nieuwsgierig / druk van buitenaf / ect.) Was nieuwsgierig. - waren er mensen in je kring die al eerder geƫxperimenteerd hadden ? In mijn kring waren er amper mensen die niet experimenteerden. - Hoe was de voorlichting op school? Geen idee, ik ging haast niet naar school. Zal ik vast hebben gemist. - Hoe was de voorlichting van je ouders? Goed...zij waren openhartig over eigen ervaringen en vertelden wat ze erover wisten en wat wij wilden weten. - Kon je ergens terecht met je vragen ? Bij mijn zus, bij vrienden, bij mijn ouders, bij mijn oma, bij collega`s, internet, de huisarts en eventuele andere deskundigen.... - Ben je een mannetje of eenvrouwtje ? Man."
"Pak Suiker zei: Drientje zei: Pak Suiker zei: Nee, dat was MDMA, maar het barste iets te veel van de nuchtere mensen, dus wellicht dat een feestje met meer niet-zo-nuchtere mensen een groter succes is. :P Achja, dat is sowieso wel iets lastiger als je niet zo into hardcore/techno/tekno/goa/enz. enz. bent denk ik. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... iedereen is aan de drugs...who cares? zo moet je gewoon denken, want zo is het ook. de meeste mensen in ieder geval. maar eh paddo`s...liefst op een veilige zachte plek...dus een bank met deken inderdaad. je kan ook een kamer volstoppen met matrassen."