Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je teveel blowt als :

Je weet dat je teveel blowt als :

868 antwoorden
145 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amaranth zei:
BlackRobBlunt zei:
Je zelfs de 14:20's aangrijpt om te smoken :stoned:

Voeg maar toe :grin:
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je het nog beter weet als je zelfs elke 04:20 aangrijpt om te smoken :P
Klik om te vergroten...

als je er andere combinaties van gaat maken.
402, 204, 240, 420

google eens op "42"

:tearsofjoy:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je weet dat je teveel blowt als.. Kut... Wat wou ik nou ook alweer zeggen man?
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#3
je je blow aanstampt met een andere blow en vervolgens geen plek meer achter je oren hebt voor nog 'n blow.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als de coffeeshops opeens naar jou buurt verhuizen.
Als je huis vol planten staat en je aan het eind van het jaar al door je voorraad heen bent.
Als je, wanneer je blut bent, in uiterste wanhoop andere planten gaat roken om stoned te worden.
Als je aan kinderen gaat vragen of ze nog wat verkopen.
Als de coffeeshop in de buurt kan investeren in een kantoorgebouw.

Ja dat was het zo al
First post :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je weet dat je teveel blowt als...

Als je geld eerder op is dan je wiet
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je bedragen , maakt niet uit met wat, berekend in grammen ipv euro's :tongueout:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#7
SchilDpadDo zei:
Als je bedragen , maakt niet uit met wat, berekend in grammen ipv euro's :tongueout:
Klik om te vergroten...
:flushed:
b
bob sagetLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je 10 cent te kort kwam bij een dealer voor een zakje weed en dan
aan een random persoon vraagt voor 10 cent..(waar gebeurt)(ik was 14 come on!)
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat je vet blij bent dat je over 1uurtje de 1e blow in 3 dagen ga roken :stoned: Na jaren van non-stop smoken :grin:

Wanneer je je joint aansteekt terwijl deze nog gewoon brand.
Wanneer je compleet de draad van het gesprek kwijt bent en na 2min stilte al niet meer weet waar het over gaat en doodleuk vraagt...waar hadde we t nou ove :tearsofjoy: r ?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je opvalt dat de uitsmijter van de coffeeshop naar de kapper is geweest...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
..je in dit topic post.

..je een topic opent in het coffeeshop subforum.
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
als ej stoned-zijn als een nieuwe gemoedstoestand gaat zien ?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
je meer dan 150 posts in dit topic hebt staan.
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je weet dat je teveel blowt als :

Je alle takjes van je plukken spaart en er vervolgens een tak-joint van rolt als je weed op is
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
Svstoned zei:
Je alle takjes van je plukken spaart en er vervolgens een tak-joint van rolt als je weed op is
Klik om te vergroten...

mocht me dat gebeuren, dan ga ik naar novadic kentron
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Svstoned zei:
Je weet dat je teveel blowt als :

Je alle takjes van je plukken spaart en er vervolgens een tak-joint van rolt als je weed op is
Klik om te vergroten...

Ik doe ze meestal in men pijpje
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Je `s ochtends een jointje rolt om wakker te worden..

Kende iemand die zei dattie elke ochtend een beetje wazig beeld had tottie een joint rolde
S
SoulSailorLid
01-01-2024, 00:00
#18
loadrunner zei:
Als je van elke gelegenheid gebruikt maakt om een jointje op te kunnen steken
Klik om te vergroten...




en die ook ja.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kom op nou, het halve bedrijf waar ik werk rook bijna wel een joint 's avonds thuis na het werk (alleen weet lang niet iedereen dat)... Het ligt er ook aan met wat voor volk je rondtrekt, je collega's/vrienden enzo. Dat hoeven geen junks te zijn, gewoon mensen die niet vies zijn van wat drugs af en toe...

Ik vind het lastig om mijzelf ook verslaafd te noemen, ik rook niet als het niet kan... Helaas heb ik het voorlopig nog even goed, kan goedkoop wiet halen en mijn verstand gaat niet bepaald achteruit dus ik zie (helaas?) nog geen reden om te moeten stoppen... Wel zo nu en dan een periode minderen en dan weer een tijdje 'perongeluk' iets meer roken :mrgreen:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ewie zei:
Kom op nou, het halve bedrijf waar ik werk rook bijna wel een joint 's avonds thuis na het werk (alleen weet lang niet iedereen dat)... Het ligt er ook aan met wat voor volk je rondtrekt, je collega's/vrienden enzo. Dat hoeven geen junks te zijn, gewoon mensen die niet vies zijn van wat drugs af en toe...

Ik vind het lastig om mijzelf ook verslaafd te noemen, ik rook niet als het niet kan... Helaas heb ik het voorlopig nog even goed, kan goedkoop wiet halen en mijn verstand gaat niet bepaald achteruit dus ik zie (helaas?) nog geen reden om te moeten stoppen... Wel zo nu en dan een periode minderen en dan weer een tijdje 'perongeluk' iets meer roken :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Over het bedrijf waar je werkt, in welke sector en welke opleidingseis is er voor dit werk?
Lijkt mij namelijk wel dat er vooral in het ' lager opgeleide werk' meer word geblowd dan bij bedrijven waar bijv. hbo of hoger is vereis.

Als ik het mis heb word ik graag op m'n donder gegeven voor m'n vooroordelen :flushed:

OT: Als je met je stomme kop naar de shop gaat, nieuwe vloe tipjes bluntjes nieuw pijpje en screens gaat halen, en je wiet vergeet te kopen en daar sisireus thuis ( kwartier later) pas achterkomt als je wilt gaan smoken! :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...44
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."