Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je van achteren niet meer weet dat je van voren leeft (en dat je te lui bent om te controleren of dit al eens is gepost)"
"woood, lijkt me echt vet, maar voor mij nog geen paddos nu. maar klonkt vet"
"Welhallodaar zei: Is het zo dat een joint 8x schadelijker is dan een cigaret? Klik om te vergroten... zo jij doet de 2e wereldoorlog nog eens dunnetjes over?"
"Ik soms de nijging te kotsen als ik niet vol zit van eten, als ik die neiging krijg dan eet ik of drink ik (water) en dan heb ik nergens meer last van mn 1e comment yaaay"
"ik heb zoeene boek dat gaat over drugs gelezen, en daar stond in dat tabak de werking van wiet tegen gaat en dat is ookde reden dat amerikanen het dood zonde vinden dat we het in nederland met tabak draaien. volgend het boek, het boek heet uit je bol."
"nederwiet blijft het ideale smoke nummer voor mij"
"hoi, ik heb ffe een vraagje, ik smoke nu al een tijdje en het komt neer op 3x per week 2 joints, gewoon met tabak. en op internet ging ik aaltijd stoned dingen zoeken over wiet, en ik vond allemaal dingen over dat het niet schadelijk is. maar laatst ging ik weer naar me psygoloog (of hoe je dat ook schrijft) en die begon te zijkend at het wel schadelijk is enzo. en ik denk niet dat het schadelijk is maar voor de zekerheid wil ik wel aan de regelmatige stoner vragen. ben je op een negatieve manier verandert, word je er dommer van of alleen anders. alvast bedankt"
"skunkopaat zei: Je kan het als zelfmedicatie gebruiken om rustig te blijfen, maar van langdurig gebruik (dus meer als 3 keer in de week 2 jointjes) kan je rusteloos worden, niet meer kunnen slapen, schijt hebben aan alles dus je werk kwijt, van school af, maargoed het word dus ernstig bij lang en regelmatig gebruik. Schadelijk voor je lichaam is het zeker, teer, nicotine , chemische bewerking, dus kan je beter door een puurpijpje ofzo roken, veel beter en effectiever. Klik om te vergroten... ok, ja ik heb wel een pijpje, maar het moet buiten en dan is een joint 100x chiller vind ik. gedoe met een kut aansteker. maar als je het vergelijk met tabak roken, dan is pure wiet roken stukken minder schadelijk tog of zie ik dat verkeerd?"
"ik had me 1e pijpje gekregen (vredespijp) en die geef ik ook weer weg, mijn eigen pijpje heb ik uti amsterdam, elk winkeltje kan je er een krijgen met grabbelbakken tegelijk, kost 1,30 ofzo"