Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten in een dronken/stonede bui zeg ik wel meerdere domme dingen maar dit is eentje van gisteren : "hoe zou koning albert zijn gezicht er uit zien als hij klaarkomt ?" geschreven alles behalve grappig maar de vraag kwam zo uit het niets dat het op het moment zelf extreem grappig was"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten "shit man ! ik heb egt alle antwoorden op levensvragen gevonden nu!" -"vertel dan?" "wel , .uh.. shit , kan het niet uitleggen ""
"Re: Watvoor drugs heb je ooit gebruikt? nicotine , alcohol , wiet , hasj , spacecake , 1 x MDMA , salvia (denk ik) , absinthe , N2O to do : LSD/paddo's & salvia extracten"
"Mijn eerste ervaring met harddrugs : ik was op een feestje in structure beton in brussel (dat nu helaas niet meer bestond) en had de hele avond gezopen en geblowd. Door het blowen kreeg ik een ontzettend droge bek en ik had erg veel dorst , maar men geld was op.. besloot ik om met men scheve kop aan random strangers te vragen of ik wat mocht drinken van hun bier. uiteindelijk iemand gevonden waar ik wat van mocht drinken vroeg die jongen even later : "je weet toch dat je nogal veel mdma op hebt nu he ?" en ik had nog nooit harddrugs genomen.. was me dat even schrikken gaf een leuk gevoel , maar ben sinds die nacht tegen pepmiddelen en zal er waarschijnlijk nooit aan beginnen (veel last aan m'n hart gehad die nacht en de dag erna) en nog een hele domme : overdosis spacecake ik zat in het jeugdhuis hier in de buurt en had net een gigantische joint geblowd met enkele vrienden. Ik had erg veel honger , en plots kwam een vriendin van me toe met een spacecake die ze eerder die dag had gemaakt. Ik had flinke honger dus nam er enkele stukken (te veel) van , waarna ik naar huis vertrok ik was moe dus ging in m'n bed liggen om wat te slapen , ik dacht dat ik niet ging voelen van de cake want het was al een uur verder. ik werd ongeveer een uurtje later wakker van de pijn. Ik had een kleine wonde op m'n rug en die deed pijn , waarna ik dacht dat ik nierstenen had die door m'n rug door staken ( ) ik toen m'n moeder uit haar slaap gaan halen om te zeggen dat ik me egt niet lekker voelde ze keek naar m'n rug en zei dat het een klein puistje was dat ik had opengekrabd toen ik in de spiegel keek zag ik wat een ravage de cake had aangericht.. de meest wazige blik die ik ooit heb gehad , met knalrode ogen voor de rest paar keer zat thuis gekomen en domme dingen gezegd of dingen kapot gemaakt.. cheers"
"ik heb zonet van een vriend een verhaal gehoord dat wel erg dope klonk ze waren dus met z'n 3tjes in de ardennen , ze hadden een klein huisje in de bossen gehuurd. alledrie besloten ze te trippen op paddo's , voor hun eerste keer. Toen de paddo's ingenomen en goed ingewerkt waren besloten ze om een wandelingetje te maken in het bos , maar plots merkten dat er iemand verdwenen was. De andere 2 gingen dus terug naar het huisje in de hoop dat hij ging terug komen , wat ook zo was. Hij zat in de zetel te lachen naar de kast ; waarop de rest vroeg wat er zo grappig was aan de kast. toen zei de een dat hij in het bos een kabouter had gevangen en die had meegenomen naar het huisje. Er volgde een grote lachkick en ze deden de kast (die op slot was gedaan) open. zat er dus wel degelijk een dwerg in die kast , die hun achteraf heeft aangeklaagd voor slagen en verwondingen , ontvoering en druggebruik"
"Drientje zei: MCHZK zei: ik heb zonet van een vriend een verhaal gehoord dat wel erg dope klonk ze waren dus met z'n 3tjes in de ardennen , ze hadden een klein huisje in de bossen gehuurd. alledrie besloten ze te trippen op paddo's , voor hun eerste keer. Toen de paddo's ingenomen en goed ingewerkt waren besloten ze om een wandelingetje te maken in het bos , maar plots merkten dat er iemand verdwenen was. De andere 2 gingen dus terug naar het huisje in de hoop dat hij ging terug komen , wat ook zo was. Hij zat in de zetel te lachen naar de kast ; waarop de rest vroeg wat er zo grappig was aan de kast. toen zei de een dat hij in het bos een kabouter had gevangen en die had meegenomen naar het huisje. Er volgde een grote lachkick en ze deden de kast (die op slot was gedaan) open. zat er dus wel degelijk een dwerg in die kast , die hun achteraf heeft aangeklaagd voor slagen en verwondingen , ontvoering en druggebruik Klik om te vergroten... WTF? Die gast die die dwerg ontvoerde was gek! Hehe......... Klik om te vergroten... ik vraag me echt af hoe die dwerg er dan over dacht.."
"Drientje zei: Ai, MCHZK, fraud! Epic fail! Klik om te vergroten... als dit op mij bedoeld is ik vond het alleszinds erg grappig toen ik het hoorde , geen idee of het waar is of niet"
"lekkerste : desperados , stella , jupiler , tauro , 43(word spaans uitgesproken) , absinthe , sambuca , goldstrike , jack daniel's , côtes de Bergerac 2007 (witte desertwijn, maar 2.50 euro) , jagermeister , sommige combinaties met wodka maar zeker niet puur , amaretto vieste : ik kan me niet direct iets voorstellen dat ik egt walgelijk vind..misschien toch wel warme heineken of warme cara pils op een festival"
"helios zei: De lekkerste vind ik water! Het vieste een flesje Roze Olifant bier Klik om te vergroten... bedoel je hiermee delirium of iets dat gewoon roze olifant heet ?"
"Re: Geniale quotes uit je eige drugs momenten vanacht : shit , 2 weken geleden was ik nog 17 en dit jaar word ik al 19 , wat word ik oud"